Tosiaan, olen pitkään säätänyt rintsikka-ongelmien kanssa yleisesti. On hankala löytää sellaisia, jotka tukis ja sopis omaan kokoon (eikä tartteis maksaa 100 euroa). Oma kokohan on siis 70E/75D. Onko kohtalontovereita? Mitkään urheiluliivit eivät tue riittävästi.
Onko teillä jotain hyväksi koettua merkkiä? Olen käynyt urheiluliikkeitä, alusvaateliikkeitä, jopa cittarin läpi epätoivoisena..
Urheilurintaliivit - pieni nainen, runsas varustus
5
270
Vastaukset
- -Madde-
Eiköhän Freya Active tai Panachen urheiluliivi ole sulle sopivin. Tsekkaa vaikka verkkokauppa Lumingeriestä, heillä on sun koossa.
Timarcon verkkokauppa myy Triumphia sun koossa.
Elloksella on oikein tukeva Abecitan urheiluliivi ainakin koossa 75D.
Noin eivät muistaakseni ole mitkään yli 50 e eli kohtuuhinta.- Rahaton.
Hei ihan tosissaan, millainen pilvilinnassa elävä porvari oikein olet !? 50€ EI OLE kohtuuhinta _mistään_ vaatteesta! 50€ on kohtuuhinta ehkä jostain tietokoneesta tai akvaariosta. 20€:kin on aivan hirveä kiskurihinta vaatteesta!
- -Madde-
Rahaton. kirjoitti:
Hei ihan tosissaan, millainen pilvilinnassa elävä porvari oikein olet !? 50€ EI OLE kohtuuhinta _mistään_ vaatteesta! 50€ on kohtuuhinta ehkä jostain tietokoneesta tai akvaariosta. 20€:kin on aivan hirveä kiskurihinta vaatteesta!
Sinä elät toiveajattelussa että voi saada hyvän, kestävän ja laadukkaasta materiaalista valmistetun high impact urheiluliivin normaalia isommalle kuppikoolle 20 eurolla.
Se ei ole realistista.
Noista urheliliiveistä on kova kysyntä, varsinkin DD kokoisina ja laadukkaita valmistajia taitaa maailmassa olla alle 10 kpl, niin eihän noita kovin suurella alennuksella saa. Kuljetuksen kanssa aivan minimi lienee siinä 40 euron pintaan. Halvin hinta Lumingeriessa Freyan liivistä on 39,20 e tällä hetkellä.
Tämä vaan on kylmää faktaa.
Jos kuvittelet tietäväsi mistä noilla ehdoilla saa hintaan 20 egee, laita ihmeessä osoite heti.
- DenLilla
Shock Absorber Run. Muistaakseni Timarcosta ostin jollakin 60 eurolla aikoinaan.
- osta pienempi kuppi
Ainoa todella tukeva malli taitaa olla x absorberin tukevin malli, jossa on takana kiinnitys kahdessa kohdassa eli ikäänkuin normaali ja ristiliivin kiinnitys. Ne pystyy oikeasti isorintainenkin saamaan päälleen, toisin kuin toppimallit, joiden päällepukeminen on yhtä ähräämistä. Juoksuun ja muuhun pomppivaan liikuntaan on syytä ostaa kahta kirjainta pienempi malli. DD kuppikoolle osta siis B kuppi. Rinnat ei saa heilahtaa hyppiessä pukukopissa, muuten liivi ei tue hölkätessä tarpeeksi. Näillä on tietysti hntansa, mutta itse olen tyytyväinen.
Jos löydät muut halvat mutta tukevanoloiset urheiluliivit, kokeile ostaa B-kuppia, se saattaa olla oikeasti toimiva ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289