Alkaisitko itse seurustelemaan itsesi kanssa?

Pullatyttö

Minä en ainakaan alkaisi. Ärsytän itsekin itseäni kun olen niin pedantti ja pidän paikat koko ajan siisteinä. Syön melko lailla terveellisesti mutta silti syyllistän itseäni jokaikisestä pullasta ja karkista. Nukun hirveän leveästi ja kuorsaan. Inhoa erilaisia hajuja. Nyrpistelen nenääni monille ruoille. En jaksa kuunnella kenenkään valitusta, tylsiä juttuja tai itsensä kehumista. En viitsi laittaa ruokaa joka päivä. En jaksa kuunnella tyhmää musiikkia enkä katsella typeriä tv-ohjelmia tai elokuvia. En halua mielistellä enää ketään enkä tehdä hyvää vaikutusta uusiin ihmisiin. En jaksa vääntää juttua tyhjästä enkä pitää yllä small talkia kovinkaan kauaa. En kestä jos minua komennellaan tai neuvotaan. Itse kyllä besserwisseröin useinkin muille ihmisille.

Miten oikein jaksan elää edes itseni kanssa? Mainiosti. Enhän minä seurustele itseni kanssa!

43

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Kuulostat aika hirveältä.

• piiloalfa

Minusta aika kivalta. En esim. puhu itse ikinä mitään muuta kuin asiaa, joten ap varmaan viihtyisi kanssani. Puhetta olisi muutama virke päivässä. Siisteys = hyvä. Terve ruokavalio = hyvä. Mielistelemättömyys = hyvä. Small talkin viha = hyvä.

• piiloalfa
        piiloalfa kirjoitti:

Minusta aika kivalta. En esim. puhu itse ikinä mitään muuta kuin asiaa, joten ap varmaan viihtyisi kanssani. Puhetta olisi muutama virke päivässä. Siisteys = hyvä. Terve ruokavalio = hyvä. Mielistelemättömyys = hyvä. Small talkin viha = hyvä.

Syön itse joka päivä samat terveelliset murkinat. Teen aina samaa ruokaa kolmeksi päiväksi eteen päin ja lämmittelen sitä sitten. En kyllästy tekemääni ruokaan ikinä, vaikka se ei ole mitenkään erikoista.

• ätmi
        piiloalfa kirjoitti:

Syön itse joka päivä samat terveelliset murkinat. Teen aina samaa ruokaa kolmeksi päiväksi eteen päin ja lämmittelen sitä sitten. En kyllästy tekemääni ruokaan ikinä, vaikka se ei ole mitenkään erikoista.

Tykkään oman pieruni hajusta.

• Breitenfeld

90% kuvailemistasi piirteistä vastasi minua itseäni. Olen myös tullut siihen tulokseen, että turha edes yrittää. Enkä ole yrittänytkään. Noin 2/100 ihmisestä on oman kokemukseni mukaan siedettäviä pitkällä aikavälillä. Sen verran heikot on mahdollisuudet, että vähän sama kuin ampuisi haulikolla sokkona ilmaan ja toivoisi, että johonkin lintuun osuu.

• eferfef

Jos tapaisin itseni kaltaisen naisen, niin tuskin uskoisin edes kelpaavani hänelle. Sen verran unelmakumppani hän olisi.

• ffgg

Olen itse leikkimielisesti todennut että en huolisi naista jolla on niin huono arvostelukyky että minun kanssani alkaisi seurustelemaan.

• Hauska ajatusleikki, johon itsekin olen todennut että: no way :) Ehkä identtiset kaksoset voivat parhaiten valaista sitä, miltä tuntuu tavata itsensä? (tosin ovat aina sukua ja samaa sukupuolta joten ei ihan sama tietysti)

• piiloytmi

Olen aina pitänyt itseäni yhtenä kiinnostavimmista ihmisistä ja olen usein ihmetellyt miksi naiset kiinnostuvat niin tylsistä ja typeristä miehistä eikä minusta.

• Hmmm....

Kuitenkin ihmissuku on jatkunut näihin päiviin saakka.

Miten se voi olla mahdollista?

• luitko edes?

Tais mennä aloitus ohi.

• Hmmm....
        luitko edes? kirjoitti:

Tais mennä aloitus ohi.

Jos kerran jokainen on kuta kuinkin sopimaton jonkun kumppaniksi, ja elämäänsä kyllästynyt, miten täällä on pärjätty tähän saakka?

• viuh vaan
        Hmmm.... kirjoitti:

Jos kerran jokainen on kuta kuinkin sopimaton jonkun kumppaniksi, ja elämäänsä kyllästynyt, miten täällä on pärjätty tähän saakka?

Eli ohi meni.

• Hmmm....
        viuh vaan kirjoitti:

Eli ohi meni.

Noh, ATM:t näköjään onneksi ovat selvää seurusteluainesta, joten heihin luotamme.

• Olisin täydellinen poikaystävä, joten kyllä.

• pömpölpm

En varmaankaan. Olen köyhä opiskelija, en omista autoa, asun vanhempieni luona. Olen tylsä enkä pidä melkein mistään elokuvista tai tv-sarjoista. En oikein jaksa harrastaa mitään. Minun kanssa ei varmaankaan voisi viettää perjantai-iltaa, kun olen kavereiden kanssa baarissa juomassa kaljaa. Olen kokematon eli varmaan huono sängyssä. Enkä ole mikään urheilullinen miehekäs lihaskimppu, naamalta nyt ehkä ihan siedettävä. Syön liikaa karkkia ja kaikkea muuta turhaa. Olen vähän turhan ujo ja aloitekyvytön.
      Oikeastaan muistutan kai aika paljon isääni. Mitäköhän äitini oikein ajatteli, kun sen miehen kanssa naimisiin silloin aikoinaan meni?

• Totuus sattuu

Äitisi oli ensin jakanut itseään kymmenille jännäjyystäreille ja lopulta vakiintui kiltin ja kunnollisen aisurimiehen kanssa joka lipittää tunnollisesti ex-panojen spermat äitisi huoranvitusta. Isäsi ei ole edes mies vaan pelkkä aisankannattaja!

• Ikisinkku M

Jos olisin nainen ilman muuta seurustelisin kaltaiseni miehen kanssa.

• He.

Saisit sitten itse passata itseäsi ja sheivailla myös. Sopiva rangaistus naisvihaajille olisikin joutua jonkun kaltaisensa vaimoksi.

• Ikisinkku M
        He. kirjoitti:

Saisit sitten itse passata itseäsi ja sheivailla myös. Sopiva rangaistus naisvihaajille olisikin joutua jonkun kaltaisensa vaimoksi.

Miten h..in tyhmiä te naiset oikein olette? Ihan oikeasti, millä tavoin se että haluaa naisen olevan naisellinen on yhteydessä passaamiseen? Voin kertoa että minua ei tarvitse passata, ei ole koskaan tarvinnut ja naiset joiden kanssa olen aikaa viettänyt on itseasiassa jopa "moittineet" siitä että haluaisivat tehdä jotain hyväkseni mutta kun ei oikein keksi mitään kun hoidan itse kaiken. Niissä teidän ihannoimissa pitkissä parisuhteissa olleissa miehissä on niitä passattavia kun ei ole koskaan tarvinnut esim. taloustöitä opetella mutta mulle ei tarvitse tulla urputtamaan ettenkö osaani hoitaisi ja useimmiten enemmänkin ja joo, on ne naiset sheivanneetkin ihan omatoimisesti ilman että siitä on edes mitään puhetta ollut, siinä sinulle naisvihaa.

• aika hiljasta on...

Liikuntaa harrastamaton, tupakoiva juntti - jokanaisen unelma. NOT.

• sätmi

Jos olisin itseni kanssa olisin ätmin kanssa. Tämä ei ole mahdollista, ellen nouse ketmiksi. Voisin siis hyvin olla.

• stellaria81

Virheellinen päättely! Tuostahan seuraa ristiriita tunnetun kaavan atm=atm=atm kanssa!

• Palstatotuudet
        stellaria81 kirjoitti:

Virheellinen päättely! Tuostahan seuraa ristiriita tunnetun kaavan atm=atm=atm kanssa!

AT-naisia ei ole olemassakaan, koska kaikki naiset saa seksiä halutessaan, joten AT-miehen naispuolinen versio olisi aina vähintään KTN.

• Niin eli
        Palstatotuudet kirjoitti:

AT-naisia ei ole olemassakaan, koska kaikki naiset saa seksiä halutessaan, joten AT-miehen naispuolinen versio olisi aina vähintään KTN.

Se ätmin naiversiokaan ei suostuisi olemaan ätmin, eli itsensä kanssa.

• Mahtaa olla erikoinen tunne jos onnistuu itsekin ärsyttämään itseään. :D

Olen itse melko samanlainen kuin ap, lukuunottamatta tuota siivousintoilujuttua, ja kyllä minä mielestäni olisin ihan kelpo kumppani. Piintyneitä tapoja toki löytyy, jotka voivat jotakuta häiritä, mutta olen valmis joustamaan tiettyyn rajaan asti. Ja tietysti ymmärrän että myös vastapuolella voi olla maneereita joista en pidä, mutta en nyt ihan pikkuasioista olisi märisemässä.

• Tai no, itseasiassa ehkäpä se pikkuisen itseäni ärsyttääkin, kun en ole niin ahkera pitämään kämppää siistinä, mutta ei se isosti haittaa. Kyllä siivottuakin tulee, mutta ei mitenkään säntillisellä aikataululla, vaan vähän sen mukaan, miten ehtii/viitsii.

• 12+17

Itse luulen että olisin oikein hyvä naisena jos ajatellaan, että pitäisi seurustella vastakkaisen sukupuolen itsesi-version kanssa.
      Perustelut: Pidän ulkonäöstä hyvää huolta, olen luonteeltani sitä mitä varmaan pidettäisiin tyttöystävämateriaalina, kiltti rauhallinen hyväsydäminen introvertti, en pettäisi ikinä, en suutu koskaan, tykkään lapsista.

• ccccccccc

Ok, mutta monenko miehen kanssa olet ollut? Se on ratkaisevinta. Umpihullu ja sietämätön neitsyt on kiinnostavampi tyttöystävä kuin unelmatyttöystävä, joka on ollut yli viiden miehen kanssa.

• 12+17
        ccccccccc kirjoitti:

Ok, mutta monenko miehen kanssa olet ollut? Se on ratkaisevinta. Umpihullu ja sietämätön neitsyt on kiinnostavampi tyttöystävä kuin unelmatyttöystävä, joka on ollut yli viiden miehen kanssa.

Olen itse siis mies mutta ajatuksena oli että jos pitäisi seurustella vastakkaisen sukupuolen kansa jolla olisi sinun luonne.

• Olen ääätämi!!
        12+17 kirjoitti:

Olen itse siis mies mutta ajatuksena oli että jos pitäisi seurustella vastakkaisen sukupuolen kansa jolla olisi sinun luonne.

Vastaa kun kysytään! Monenko miehen käyttämä olet?!?!!!!!

• ccccccccc kirjoitti:

Juhuu! \o/ :-DDD

• Just näin

No jos itseni kaltaisen naisen löydän niin toki. Mä oon tyytyväinen siihen mitä mulla on (vaikka tietysti vois olla enemmänkin). Sen lisäks en esitä mitään.

• 100% hetero mies

En varmasti! Minä olen 100% täysin HETERO mies, enkä seurustele miesten kanssa.

• Exit Only

Sama juttu. Täällä toinen 110% hetero! Voitais perustaa No Homos! kerho!

• piiloalfa

No minä kyllä panisin omaa klooniani raivokkaasti joka päivä. Ei siinä ole mitään homoa.

• Kyllä.

Jos saisin valita jonkun autiolle saarelle, niin menisin sinne mieluiten kaksin itsekseni.

• lottamari.

Tulisin vallan hyvin toimeen itseni kanssa, keskustelenhan itseni kanssa jo paljon muutenkin, kysyn kysymyksiä ja saan aina mieleiseni vastauksen..

"Olenko lottamari mielestäsi upea, kaunis, viisas ja etevä nainen" -"olet rakkaani,..sinussa on kaikki mitä MINÄ vaan voin toivoa"

Täydellisen kanssa on helppo olla epätäydellisen täydellinen :-)

• höhöö

En.
      - Juon paljon alkoholia.
      - Olen työtön.
      - Tykkään peilailla tietokonetta monta tuntia putkeen.
      - Olen "hieman" laiska
      - Siivous ei kiinosta yhtään
      - Ystäviä ei ole paljon
      - Olen säälittävä.

• en seukkais

Olen tuota aloituksen kysymystä pyöritellyt usein tätä palstaa lukiessa. Vaikuttaa, että valtaosa tänne kirjoittavista pitää itseään niiin Kympin Tyyppeinä, vaikka vaikuttavat oikealta supertuskalta arsessa.

• piiloalfa

Ai niin, en vastannutkaan tähän vielä. En seurustelisi itseni kanssa ja siihen on yksi merkittävä syy, eli olen loputtoman saamaton. Muuten olen mielestäni jees, mutta en saa mitään muuta aikaiseksi kuin kämpän siistinä pitämisen, ruuan tekemisen ja liikunnan.

• atm1

Niin tosiaan, jos kaltaseni nainen olisi niin sehän olisi YTN, vaikka itse olenkin atm.

• weobvwonbowbwbw

Toi oli hyvä kysymys. Alkaisin, mut luultavasti eroaisin parin vuoden jälkeen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      50
      3901
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      58
      3571
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      2906
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      105
      2748
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      43
      2563
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2550
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2518
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2421
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2076
    10. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      2011
    Aihe