Mielikuvia palstalaisista

määmy

dazu on mielenterveyspotilas ja Ratikkakuski lihava kuin possu.

Nasdaq voisi olla pieni ja tosi..typy tietysti miespuolinen.

Saa jatkaa...

16

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä?

      • Laskin oikein

        Maalaisjuntti


      • Laskin oikein kirjoitti:

        Maalaisjuntti

        Vitsi mikä yllätys.


    • Cervantes

      dazu on psykiatreja tuulimyllyinä näkevä Don Quijote

    • Merkityksellisintä on kuitenkin se, paljonko olen taas lihonut.

    • rattiksesta on voinut tulla paljonki mieleen mutta ei kyllä lihavaa possua ja nasdaq tiettävästi skitso akka. typyki turhan naismaisen mukava mieheksi.. enkä tarkoita homoa.

      pistä se pitkä lista jossa on näitä eri palstalaisia!

      • määmy

        Millainen tyyppi sinä olet?


      • määmy kirjoitti:

        Millainen tyyppi sinä olet?

        onhan tässä virallisesti -08 vuodesta ollut aikaa muodostua jo jonkulainen käsitys.


    • Malliesimerkki

      .Itse kun omaan täydellisesti puoluepoliitisesti sitoutumattoman ja arvomaailmani mukaan lähinnä kenties jotakin punavihreän suuntaan menevän arvomaailman, on musta sangen tylsää usein lukea esinmerkiksi "femuvastaista" läppää ilmeisen asiaymmärtämättömiltä, lukea joidenkin ääri-perussuomalaisten fanaattista ja oksettavaa ******, tulla rinnastetuksi joihinkin palstanne persona-non-garatoihin tai kestää geniomensareita, jotka ovat elämässään kenties kaksi kirjaa(?) filosofiankin alalta lukeneet...

      En myöskään pidä omituisesta Mr. Kallupistanne ( hän varmastikin on mies, vai onko? itse olen olettanut siten...) ja vaikken mielelläni aliälynaisiksi ketään kutsuisikaan (enkä sellaista termiä kenestäkään koskaan aiemmin ole käyttänyt), eittämättä inhoan myös tyhmän oloisia oman sukupuoleni edustajiakin...Uhh, aa saako huomiota, jos nuolee mieskirjoittajien persettä? Katsokaa joidenkin yleistyyliä, että miten kirjoittajille kommunikoivat sukupuolen perusteella...Uuu öö.

      Ja sitten autronrassari-scalet jne. hänen tyyppisensä ovat varmasti parempia siinä autonrassaushommassaan, kuin keskustelijoina:).... Tästä mulla on pitkän linjan kokemus.

      Palstan pelottavimpia omien havaintojeni mukaan ovat mielestäni nimimerkit Rusalkaa,. Genio.Mente, yksi niistä rekisteöitymättömänä nimimerkillä MMies kirjoittavista, rekisteröitymättömänä kirjoittava nimimerkki vili, nimimerkki Papu.Sparrow ( ja nimimerkki Papeete_1, vai miten se kirjoitetaan, se sen nimmari?), nimimerkki buddy.love, nimimerkki Relaxed_eyes, nimimerkki gek-ko, nimimerkki xena_ 183 ( vai miten se nyt meni, se minimimerkki... en ole lukenut niin paljoa juttujaan, että muistaisin varmuudella), nimimerkki The One, varauksella nimimerkki dazu, varauksella nimimerkki KoppavaHoro, Timanttia, varauksella nimimerkki yksinkertainen_blondi ( vai miten se nyt kirjoittettiin? en hänenkään juttujaan ole niin paljoa lukenut, että muistaisin...), larito ( toi oli jotenkin outo monien joukosta...änkäs vittuilemaan kerrankin aivan oudosti, enkä ikinä ollut kyseisen nimimerkin kanssa aiemmin keskustellut...mut joo en muista, miten sen nimimerkki tarkalleen ottaen kirjoitetaan) ja sitten olisi monia muitakin....Se hirveä seksuaalinen solvari nimimerkki yrmio tais nyt joo unohtua. Ja se kamala nimimerkki Richartti, jonka persoona ainakin mun mielestäni näkyy olevan tyyliin yks yhteen jonkun Relaxed_eyesin kanssa ( ovatko kenties veljeksiä?).

      • Ratikkakuski.

        Rakastan sinua.


    • yrmio(orkkis)

      Olen oikeasti otettu. Jos joku mainitsee keskustelupalstalla nimimerkin joka on ollut aktiiviininen about 5v sitten niin kait sitä johonkin tahoon on jotain vaikutusta saanut aikanaan aikaiseksi... Niin hyvässä kuin pahassa....

      Vieläkö ratikka kulkee ja pohojanmaalla tuulee :-)

    • tuulee :-)

      tuulee :-)

    • Nasdaq

      Pieni?


      (reps)

      • Nasdaq

        Nämä ovat kyllä kummallisia sattumia. Yleensä en juuri lue näitä päättömiä jollotuksia, mutta nyt kliksahti auki. Ja mitä mä näen? Joku ameeban ja ektoplasman välimuoto toteaa minun olevan "pieni".

        Juuri kirjoitin aivan toisin. Antaisin mitä tahansa kenelle tahansa, jos voisin olla edes himpun verran pienempi.



        (reps)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe