Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Peratsiinia olen syönyt kymmenen vuotta
8mg aamulla 16mg illala. Ihan hyvä psykoosin estolääke. Rauhoittava vaikutus heikko pieninä annoksina. Olen kerran ottanut levottomuuteen 80mg jolloin siitä oli hyötyä rauhattomuuteen. Tosin olin hikoilut vaattenini yöllä läpimäräksi en suosittele kokeilemaan suurilla annoksilla. Sepram 20mg kerran päivässä jota olen syönyt viisi vuotta. On poistanut masennus kaudet kokonaan. Kannattaa ottaa vain 10mg jos alkaa meennä liian kovaa. Sepram aiheutti minulle orgasmin saanti vaikeutta ei errektio ongelmaa johon olen käyttänyt sianlista erektio lääkettä joka auttaa saamaan orgasmin ,kallis lääke joka närästää kovasti. Nykyään käytän sindenafiiliä josta tulee myös jätti seisokki. Ataraxin olen aloittanut vähän aikaa sitten unettomuuteeen otan 300mg ihan hyvin saa unet jos ei ala väsyttämään otan vielä muutan buspironin jota minulle on määrätty levottomuuteen.
Peratsin ,sepram ,atarax ,buspiron ja sidenafil käytössäni
pipo1
0
625
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758