Päivän pulla

Pitkällisten ja perusteellisten kokeilujen jälkeen, olen tullut siihen tulokseen, että tämänvuotisesta runeberg-tarjonnasta Vaasan leipomon versio on ehdottomasti paras.
(testattuja on tosiaan aika paljon, mutten kuitenkaan laittanut niitä muistiin, joten olkoon listaamatta)

30

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Porvoossa sain viimeksi hyvää torttua.


      (reps)

    • rosestar

      kultaiseni koska sinä siirryt vähemmän makian kokeilluihin ja terveellisempiin vaihtoehtoihin.
      muistathan pessä hampaat säännöllisesti.

      • synttärei Liskolle<3

        ohoh

        monte puskas


      • rosestar
        synttärei Liskolle<3 kirjoitti:

        ohoh

        monte puskas

        en ole lisko. ehkä kulta oli liian päälle käyvä , mutta huomiota herättävä.


      • rosestar
        synttärei Liskolle<3 kirjoitti:

        ohoh

        monte puskas

        montella on ollut pelottava kuva.


      • rosestar

        buddy unohda alku ja keskity sanomaan, mulla on herkkä hetki lipsautella.
        varsinkin kun äidillekkin hoen väliin rakkauden tunteita. tää on tätä höperyyttä. 8).


    • En tykkää ylipäätään runebergin tortusta. Koska testaat vaniljaviinerit?

      • eiku...

        kermasarvetpas.


    • piparinjakajatar

      Testaapas palstan piparit

    • Kyöstix

      Ensiviikolla on aika ruunebärin torttujen...niitä on jo myyty ainakin 2 viikkoa ennakkoon kaupoissa??

    • määmy

      Jään venaa laskiaispullie vertailuu. :D

      • Laskiaispullat näytti olevan jo myynnissä


    • rinkula

      Ma-päivän pulla on vesirinkeli

    • Tarkoittanet Vaasan leipomon Isoäidin Runebergin torttua, kuohkea eikä kovin kuiva. Mukava syödä.

      • Juuri ne ovat kyseessä.
        Niitä on täällä mennyt jo valtava määrä.


      • Vaasan leipomo:.!1#%
        buddy-love kirjoitti:

        Juuri ne ovat kyseessä.
        Niitä on täällä mennyt jo valtava määrä.

        .

        "Missä Vaasan leipomo sijaitsee?????????"

        har!

        .


    • Kuka tekee niitä aitoja? Ostin ja oli pettymys, koska niihin oli laitettu terveysjyviä. En muista valmistajan nimeä.

      Jos ostaa paheellisen tortun, sen pitää olla aito,

      • Ehdottomasti pitää raportoida omituiset löydökset.
        (siis valmistaja näkyville kunhan vain muistat)


      • Nasdaq

        Ekberg Bulevardilla.


    • nam jam

      Tänään ostetaan ruunepärin torttujaaaaaaaaaaaaa

    • 1kpl

      Runebergin torttu syöty------->seuraavan kerran vuoden päästä

      • We Want Torttu:.!1#%

        .

        "We Want Torttu!!!!11!1!!!!1!!"

        har!1

        .


    • Kyöstix

      Tää pulla/kakkutouhu on hyvä pisnes. Valkkaa vain päivä kalenterista, keksii kakun/pullan ja antaa sille nimen. Sen jälkeen alkaa vain markkinoimaan XXX-kakun päivää...iisi money

      • buddyday

        Kansainvälinen buddy-päivä ja buddy-lovekakku


      • buddyday kirjoitti:

        Kansainvälinen buddy-päivä ja buddy-lovekakku

        Resepti on varmaan vielä melko epäselvä, mutta tuon kakun helpoimmin havaittava ominaisuus on, että se on erittäin suuri.


    • pulla=viineri

      Perjantain pulla oli raeviineri

    • kanelia paljon

      Korvapuusti

      • aIbatrossi

        kanelin käyttöä leipomoissa jo rajoitetaan
        sisältää kumariini myrkkyä ne öörfiilat


    • voice-of-xena

      Iltapalaksi meni muuten juuri viimeinen tällä viikolla itse tehty Runebergin torttu :)

      • voice-of-xena.

        Heppini on herkkutorttu. Kostea ja veltto


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe