Otsikko on ihan tarkoituksella liioitteleva, eihän kyseessä mikään kohukirurgi ole, lähinnä hänen konsultti on tällä palstalla ollut kohuttu. Itse en konsultista osaa sanoa mitään, sillä en ole häneen kertaakaan ollut yhteydessä.
Puhun siis Saulius Viksraitisista. Kävin Sauliusin leikeltävänä viitisen kuukautta sitten, nenäleikkauksessa. Palvelu klinikalla oli erinomaista ja lämmintä, tuli sellainen olo, että asiakkaasta välitetään. Henkilökunta oli ystävällistä ja valmis auttamaan Kaunasin sisäisten matkojen ja majoituksen kanssa. Klinikka oli todella moderni ja siisti. Kaikki hoitajat eivät puhuneet hyvin englantia, mutta kyllä kommunikointi onnistui. Saulius vaikutti pätevältä ja kokeneelta, ja nenäni näytti muokkausohjelmassa upealta - juuri sellaiselta kuin halusin.
Eli päällisin puolin klinikassa ei ole mitään moitittavaa, mutta sitten tullaankin siihen tärkeimpään, eli leikkaustulokseen. Itse leikkaus sujui todella hyvin, paranemisessa ei ollut mitään ongelmia eikä kipuja tai mustelmia tullut. Valitettavasti en kuitenkaan ole lainkaan tyytyväinen leikkaustulokseen. Nenäni luu on hieman hutiloidun tuntoinen, se tuntuu kuoppaiselta ja vasemmalla puolen näkyykin tietyissä valoissa pieni kuoppa. Tämä ei kuitenkaan niin häiritse. Nenänpääni on suoraan sanottuna kamala. Nenäni on todella lyhyt, nenänpää on pyöreä ja leveä ja nenän ja huulten välinen kulma on kamala. Sivusta katsottuna nenäni näyttää possumaiselta, kun nenänpää on kääntynyt ylös. Minulle tehtiin avoin nenäleikkaus, eli väliseinässä on pieni arpi. Arpi on jotenkin todella kuhmurainen, siinä keskellä on pieni mutta näkyvä pala ihokudosta joka syntyi ilmeisesti huolimattoman tikkauksen vuoksi.
Jos voisin muuttaa mennyttä, en luultavasti menisi Sauliukselle. En jaksaisi uutta nenäleikkausta, mutta pakko kai se on ellen halua näyttää possulta loppuaikaa elämästäni. Uskon, että hän oikeasti on pätevä kirurgi (olen nähnyt kuvia ja kuullut kokemuksia), mutta minun nenäni ainakin on ruma, hutiloitu. Aion mennä uusintaleikkaukseen, joko takaisin Sauliukselle (hän pilasi nenäni ja tietää tarkalleen mitä teki > osaa parhaiten korjata) tai jollekin muulle. Eräs tuttavani kävi myös nenäleikkauksessa Sauliuksella, ja hänkin joutui uusintaleikkaukseen. Meni takaisin Sauliukselle ilmaiseen uusintaan ja on nyt tyytyväinen lopputulokseen.
On nenäni tosin nyt kauniimpi kuin ennen leikkausta, mutta se olisi voinut olla niin paljon kauniimpi jos olisin mennyt jollekin toiselle kirurgille. En usko korjausleikkauksen olevan hankala, vähän vain rustoa pois ja pari rustosiirrettä nenään, joten luultavasti uskaltaudun takaisin Sauliuksen veitsen alle.
Jos jollakin on kysyttävää, vastaan parhaani mukaan.
Täysin puolueeton kokemus "kohukirurgista"
5
381
Vastaukset
- Kantapään kautta
Se konsultti on elävä todiste siitä mitä plastiikkakirurgia pahimmillaan meidän leveysasteilla on. Amerikoista löytyy tietysti vielä mauttomampaa. Ei minkäänlaista terveysalan koulutusta, mutta kova uho ja itsekehu päällä. Näyttää siltä ettei toimenpiteiden tulokset ole likimainkaan sitä mitä luvataan ja hehkutetaan. Vaikka kuinka korjattaisiiinkin, niin kiva liikkua ihmistenilmoilla nenällä josta jokainen näkee että se on leikattu ja huonosti leikattu.
- Huoh :(((
Saulius pilasi minunkin nenän, ja juurikin leikkasi liikaa ja teki nenästäni possumaisen!!!!!! Minua oksettaa ja ahdistaa ajatella nenääni ja katsoa naamaani, kadun niin paljon nenäleikkausta että alkaa itkettään... Olisi pitänyt valita toinen kirurgi!!!!!! En tiedä mitä teen tai kenelle menen joskus korjaamaan nenäni, Suomessa on niin kallista ettei minulla ole varaa ja Viksraitikseen en luota enää täysin... Itsekin olen nähnyt hyviä SV:n tekemiä lopputuloksia ja kyllähän osa ihan huippukirurgienkin asiakkaista on tyytymättömiä, nenä kun sattuu olemaan niin vaikea leikkaus ja kasvojen keskipiste.....
- revisionsurgery
Oman kokemukseni puolesta voin sanoa, että odotahan nyt vielä ainakin 7 kuukautta, ennen kuin ryhdyt uusintaleikkaukseen :) Oma nenänpääni oli kans oikea peruna myös puoli vuotta leikkauksen jälkeen. Aika mahottomaltahan se kuulostaa, mutta tuo turvotuksen laskeutuminen kestää todella kauan. Harmi sinänsä kuulla negatiivista palautetta, koska olen suunnitellut meneväni kyseisen kirurgin leikeltäväksi tässä keväällä. Noh, toivottavasti hän suostuu operoimaan nenäsi uudestaan ilmaiseksi :) Lähettelet vain kuviasi hänelle ja vertaan siihen photoshopattuun kuvaan!
- asiastakiinnostunut
Hei keskustelun aloittaja!
Voisitko kertoa kyseisestä leikkausreissustasi enemmän? Miten matkustit Liettuaan, missä hotellissa yövyit, mitä kaikkea leikkauksen hinta sisälsi, kuinka kauan olit klinikalla leikkauksen jälkeen yms. :)
Ja todella ikävä kuulla, että lopputulos ei miellytä. Toivottavasti uskallat uudestaan saman kirurgin käsittelyyn, jotta hän voi korjata nenäsi uudestaan.- Puolueeton kokemus
Hei! Matkustin Helsingistä Vilnaan, olin siellä pari yötä ihan huvikseni ja sitten taksilla Kaunasiin. Kaunasin hotellin nimeä en millään muista. Ymmärtääkseni klinikka tekee yhteistyötä jonkin motellin/bed &breakfast -majoitusliikkeen kanssa, sinne monet majoittuvat. Leikkauksen hinta sisälsi yöpymisen klinikalla, nukutuksen, muistaakseni myös lääkkeet. Erikseen piti maksaa verikokeista, sydänkäyristä ja muista testeistä mutta eivät ne maksaneet kuin muistaakseni jotakin 20 euroa. Klinikalla olin vain yhden yön, sen jälkeen vielä yhden yön hotellissa ja sitten taksilla Vilnaan ja lensin kotiin.
En kyllä osaa sanoa menenkö takaisin Sauliukselle. Ehkä pitäisi antaa toinen mahdollisuus, koska huippukirurgitkin tekevät joskus epätyydyttäviä lopputuloksia, mutta en tiedä vielä mitä teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803