Salkkareiden Heidi

b6b 6 6

on nykyään todella upeen näköinen, on meinaan melko tiukassa kunnossa :)

26

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+17

pics or it didnt happen!

• --------------------

Ainkin sillä on iso nenä, joka ei ole mikään kovin ihailtava piirre naisessa´´ Nöpö´´ nenä on kivempi.

• kuldurt

Saa olla vaik Pinokkion nenä, jos on sellanen kroppa kuin hänellä.

• ruttunaama

Minkä näköinen mahtaa olla sinun naisesi? salkkareiden Heidin veroinen? Kilpaileeko läheskään samassa sarjassa vai onko jotain Ö-luokkaa Heidiin nähden?

• kotonako rumilus?

http://3.bp.blogspot.com/-oaIT0cbu79g/Upd3BsleMxI/AAAAAAAADkw/afCgWutxa1w/s1600/venla-savikuja-all-people-photo-u1.jpg

http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/15/2013/07/IMG_4439.jpg

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/syksy_2011/pressipaiva/1196625.jpg

siinä on nenä kommentin laittajalle valokuvia "heidistä" venla savikujasta. Laitas vierelle sinun naisesi kuva ihan vertailun vuoksi. haluamme nähdä miten paljon saamme arvostelua aikaiseksi naisvalinnastasi. Arvelen että venla vie voiton ja me saada räkäinen nauru kun nähdään sinun naisesi ulkonäkö jota saamme alkaa kunnolla arvostelemaan täällä! :D

• Erkkeli
        kotonako rumilus? kirjoitti:

http://3.bp.blogspot.com/-oaIT0cbu79g/Upd3BsleMxI/AAAAAAAADkw/afCgWutxa1w/s1600/venla-savikuja-all-people-photo-u1.jpg

http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/15/2013/07/IMG_4439.jpg

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/syksy_2011/pressipaiva/1196625.jpg

siinä on nenä kommentin laittajalle valokuvia "heidistä" venla savikujasta. Laitas vierelle sinun naisesi kuva ihan vertailun vuoksi. haluamme nähdä miten paljon saamme arvostelua aikaiseksi naisvalinnastasi. Arvelen että venla vie voiton ja me saada räkäinen nauru kun nähdään sinun naisesi ulkonäkö jota saamme alkaa kunnolla arvostelemaan täällä! :D

No kylläpä sinua harmitti, kun oikein kolmen viestin mitalla piti yhden kimppuun hyökätä. Minustakin Venla on oikein nätti, vähän eksoottisen näköinen, kasvoissa huonoa tuo iso nenä, mutta voisi sekin paljon pahempikin olla. Minäkin tykkään enemmän sironenäisistä naisista. Vartalo oli ihan hyvä ennen kehonrakennusta, se ei minua viehätä naisessa pätkääkään. Paljon parempi vartalo on sillä vaalealla tytöllä, Pepillä. Sitä saatiin tänään ihailla kun oli pikkuisissa shortseissa ja paidassa. Ihana pehmeä naisellinen. Kunnon perinteisen naisellinen vartalo.

Mutta minä en ymmärräkään ollenkaan koko fitness- buumia, överiksi menee. Ei se naisille sovi.

• vastaappas tähän
        Erkkeli kirjoitti:

No kylläpä sinua harmitti, kun oikein kolmen viestin mitalla piti yhden kimppuun hyökätä. Minustakin Venla on oikein nätti, vähän eksoottisen näköinen, kasvoissa huonoa tuo iso nenä, mutta voisi sekin paljon pahempikin olla. Minäkin tykkään enemmän sironenäisistä naisista. Vartalo oli ihan hyvä ennen kehonrakennusta, se ei minua viehätä naisessa pätkääkään. Paljon parempi vartalo on sillä vaalealla tytöllä, Pepillä. Sitä saatiin tänään ihailla kun oli pikkuisissa shortseissa ja paidassa. Ihana pehmeä naisellinen. Kunnon perinteisen naisellinen vartalo.

Mutta minä en ymmärräkään ollenkaan koko fitness- buumia, överiksi menee. Ei se naisille sovi.

kyllä sinulle nyt on ongelmatuo salkkareiden heidi. ihme touhua kun keskivertoa kauniimmasta naisestakin on oikeasti löydettävä jotain virheitä. Huhhuh tätä teennäisyyttä.. Mä tunnen yhden joka samanlaillla arvostelee. hänen oma ulkonäkönsä on mitään sanomaton. ei herätä mielenkiintoa vastakkaisessa sukupuolessa. Hänen ainoa "suhteensa" on henkilön kanssa joka on pyöreä kasvoinen, pulloposkinen suttunaamainen ja ylipainoinen. ei myöskään mitenkään vedä puoleensa vastakkaista sukupuolta siltä tällä ihmisellä on kova tarve arvostella muita vaikka oma naama eikä seurustelukumppaninkaan naama kestä päivän valoa.

Tämä on se joka takia asiaan reagoin. Onko sinun sekä naisesi ulkonäkö sellainen että varaa on mennä arvosteleen noinkin kaunista naista kuin venla savikuja? Löytyykö rahkeita omasta ja naisesi naamasta että olette samalla tasolla venlan kanssa? vai oletko sinäkin niitä miehiä jotka arvostelee mielellään naisia mutta omasta kainalosta löytyy röhkivä sika?
        sitten täytyy sanoa että kumma kun ei omassa kainalossasi ole korkaa vaatimustasoasi vastaava kaunotar.. mites olet sikaan tyytynyt?

• kypsä liha
        vastaappas tähän kirjoitti:

kyllä sinulle nyt on ongelmatuo salkkareiden heidi. ihme touhua kun keskivertoa kauniimmasta naisestakin on oikeasti löydettävä jotain virheitä. Huhhuh tätä teennäisyyttä.. Mä tunnen yhden joka samanlaillla arvostelee. hänen oma ulkonäkönsä on mitään sanomaton. ei herätä mielenkiintoa vastakkaisessa sukupuolessa. Hänen ainoa "suhteensa" on henkilön kanssa joka on pyöreä kasvoinen, pulloposkinen suttunaamainen ja ylipainoinen. ei myöskään mitenkään vedä puoleensa vastakkaista sukupuolta siltä tällä ihmisellä on kova tarve arvostella muita vaikka oma naama eikä seurustelukumppaninkaan naama kestä päivän valoa.

Tämä on se joka takia asiaan reagoin. Onko sinun sekä naisesi ulkonäkö sellainen että varaa on mennä arvosteleen noinkin kaunista naista kuin venla savikuja? Löytyykö rahkeita omasta ja naisesi naamasta että olette samalla tasolla venlan kanssa? vai oletko sinäkin niitä miehiä jotka arvostelee mielellään naisia mutta omasta kainalosta löytyy röhkivä sika?
        sitten täytyy sanoa että kumma kun ei omassa kainalossasi ole korkaa vaatimustasoasi vastaava kaunotar.. mites olet sikaan tyytynyt?

Venla on ihan hyvännäköinen vielä, mutta kyllä ikääntymisen merkkejä on jo huomattavissa kasvoista. Nainen on parhaimmillaan 17-21-vuotiaana, Venla taitaa tänä vuonna täyttää 24.

• kuldurt
        Erkkeli kirjoitti:

Ei ollut kolmen viestin voimalla, eka oli mun, mut ei noi kaksi seuraavaa. Makuja on monia, jotkut -kuten- mä, tykkäämme lihaksikkaista naisista, jotkut- kuten- ei. Ei siinä sen kummempaa

• ruttunaama
        kuldurt kirjoitti:

Ei ollut kolmen viestin voimalla, eka oli mun, mut ei noi kaksi seuraavaa. Makuja on monia, jotkut -kuten- mä, tykkäämme lihaksikkaista naisista, jotkut- kuten- ei. Ei siinä sen kummempaa

kiitos. en jaksanut alkaa väitteleen joten en korjannut luuloa. Hyvä että joku korjasi.

• Shole
        Erkkeli kirjoitti:

Jos pääsisit kerran elämässäsi sänkyyn treenatun naisen kanssa, olisit eri mieltä siitä mikä sopii naisille ja mikä ei.

• Erkkeli
        vastaappas tähän kirjoitti:

Katsopa missä aihepiirissä keskustelemme. "Ihannenainen" - eli täällä keskustellaan siitä millainen on kenenkin ihannenainen. Ei siitä miltä kukakin näyttää itse tai miltä hänen kumppaninsa tai edelliset tai tulevat näyttävät.

Miksi ihmeessä kirjoittajan naisen ulkonäön pitäisi olla samanlainen kuin sen jota arvioi? Eihän siinä ole mitään logiikkaa. Miksi sinulle ottaa noin koville, että tätä Venlaa eivät kaikki ihaile? Kertoo jotain epävarmuudestasi. Oletko bodannut itsesi tuohon kuntoon, ja harmittaakin kun joku mies ilmaisee mielipiteensä, että et kuulukaan häntä miellyttävien joukkoon? Tämä on mielipidepalsta, jossa voi enemmän tai vähemmän anonyyminä kertoa rehellisen mielipiteensä ihan kuka tahansa ja se tarkoittaa sitä että tuskin kaikki ovat samaa massaa, jotka kumartavat sinun ihailemallesi naiselle.

Minua eivät viehätä bodatut naiset. Minulla on vierelläni nainen, joka on tietysti kauniimpi kuin yksikään sellainen. Satun olemaan onnellisesti parisuhteessa naisen kanssa, jolla on juuri ihanteeni kaltainen naisellinen tiimalasivartalo - ei mikään miestä enenevästi muistuttava lihaskimppu.

Minusta on huvittavaa, että niin moni ei nykyisin ymmärrä, etteivät ne lihaskarpaasittaret vain kerta kaikkiaan miellytä ihan kaikkien miesten silmää.

• Erkkeli
        ruttunaama kirjoitti:

kiitos. en jaksanut alkaa väitteleen joten en korjannut luuloa. Hyvä että joku korjasi.

Höpöhöpö, voin kertoa pari seikkaa, jotka paljastivat sinut: vaikka käytit eri nimimerkkejä, kirjoituksissa on ihan liikaa samaa sisältöä, jopa samoja sanayhdistelmiä lauseissa. Toinen seikka oli liian läheiset kellonajat. Ei tarvitse olla Einstein hoksatakseen.

• Erkkeli
        Shole kirjoitti:

Jos pääsisit kerran elämässäsi sänkyyn treenatun naisen kanssa, olisit eri mieltä siitä mikä sopii naisille ja mikä ei.

Voihan se olla että pimeässä ei haittaisi, vaikka kyllähän siinäkin ne lihakset tuntisi. Ei, ei kiinnosta kokeilla. Sporttisista naisista on kyllä kokemusta, ei valittamista. Lihaskimppu ei viehätä visuaalisesti, olen enemmän naisellisuuden perässä. Pehmeys naisessa saa viisarin väpättämään.

• ruuttunaama
        Erkkeli kirjoitti:

Höpöhöpö, voin kertoa pari seikkaa, jotka paljastivat sinut: vaikka käytit eri nimimerkkejä, kirjoituksissa on ihan liikaa samaa sisältöä, jopa samoja sanayhdistelmiä lauseissa. Toinen seikka oli liian läheiset kellonajat. Ei tarvitse olla Einstein hoksatakseen.

joopa joo.. saanko kysyä sulta että kuinkas moni tämän aloituksen luki sen illan aikana? katsoitko? moniko ehkä luki sen samaan aikaan kun tuli noita kommentteja? Onko tullut mieleen että on olemassa ihmisiä jotka komppaa tai kopioi kun tykkää jostain?

Oletkos niin varma? Voiko mistään olla varma? Voitk väittää varmaksi että minä olen nyt minä enkä joku muu? voitko väittä edes varmaksi että minun Ip osoitteessa kirjoitaa juuri minä johonkin tiettyyn kellon aikaan? Voihan se olla mahdollista että joku muu käyttää minun konettani?

samoin kuin se että joku muu on minun jälkeen kirjoittanut jonkun minun kanssani samaa mieltä olevan kommentin?

samalla tavalla on mahdollista seitsemän oikein lotossakin! tuuri peliä! ei tarvitse olla EINSTEIN HOKSATAKSEEN SEN!

UGH OLEN PUHUNUT

• Shole
        Erkkeli kirjoitti:

Voihan se olla että pimeässä ei haittaisi, vaikka kyllähän siinäkin ne lihakset tuntisi. Ei, ei kiinnosta kokeilla. Sporttisista naisista on kyllä kokemusta, ei valittamista. Lihaskimppu ei viehätä visuaalisesti, olen enemmän naisellisuuden perässä. Pehmeys naisessa saa viisarin väpättämään.

Koitapa itse nostaa joskus punttia, niin huomaat miten lihas hieman pullistuu, kuten tuossa kuvassakin.
        Pubitikka ja biljardikin lasketaan lienee urheiluksi, en nyt keksi oikein muuta mitä tarkoitat sporttisella, jos tuo Venla on mielestäsi lihaksikas.

Tässä sinulle lihaksikas nainen ja vieläpä sporttinen:

http://www.girlswithmuscle.com/images/full/925034032.jpg

• kuldurt
        Erkkeli kirjoitti:

Vtun jurbo, voin kertoa, että olen yksi tämän palstan pahimmista trollaajista ja naisena esiintyjistä, mutta tällä kerralla en jutellut itseni kanssa kolmea kertaa.

• h h 5 5h 5
        Shole kirjoitti:

Koitapa itse nostaa joskus punttia, niin huomaat miten lihas hieman pullistuu, kuten tuossa kuvassakin.
        Pubitikka ja biljardikin lasketaan lienee urheiluksi, en nyt keksi oikein muuta mitä tarkoitat sporttisella, jos tuo Venla on mielestäsi lihaksikas.

Itse asias toi ei oo juuri Venlaa lihaksikkaampi, toki lihaksia on enemmän, kun on paljon pitempi.

• ugh vaan
        ruuttunaama kirjoitti:

joopa joo.. saanko kysyä sulta että kuinkas moni tämän aloituksen luki sen illan aikana? katsoitko? moniko ehkä luki sen samaan aikaan kun tuli noita kommentteja? Onko tullut mieleen että on olemassa ihmisiä jotka komppaa tai kopioi kun tykkää jostain?

Oletkos niin varma? Voiko mistään olla varma? Voitk väittää varmaksi että minä olen nyt minä enkä joku muu? voitko väittä edes varmaksi että minun Ip osoitteessa kirjoitaa juuri minä johonkin tiettyyn kellon aikaan? Voihan se olla mahdollista että joku muu käyttää minun konettani?

samoin kuin se että joku muu on minun jälkeen kirjoittanut jonkun minun kanssani samaa mieltä olevan kommentin?

samalla tavalla on mahdollista seitsemän oikein lotossakin! tuuri peliä! ei tarvitse olla EINSTEIN HOKSATAKSEEN SEN!

UGH OLEN PUHUNUT

Miksi joku käyttäisi konettasi ja kirjoittaisi samalla rekisteröimättömällä nimimerkillä kuin sinä? ;) hoks hoks...

• ,.,.,.,.,.
        Shole kirjoitti:

Et kai sinä voi Erkkelin tai kenenkään muunkaan puolesta päättää, missä menee raja, mikä on liian lihaksikas omaan makuun. Venla on minustakin liian lihaksikas, liian massiiviset kädet ja hartiat. Naisellista siroutta ei ole.

• ruttunaama
        ugh vaan kirjoitti:

Miksi joku käyttäisi konettasi ja kirjoittaisi samalla rekisteröimättömällä nimimerkillä kuin sinä? ;) hoks hoks...

ehkä siksi että ei halua "minun" tietävän että on nostanut kannettavan tietokoneeni kannen ylös luvatta ja alkanut käyttään. ;) tietokonetta mietin paljon IP osoitteiden osalta. Joku koulu, kirjasto tms.. jossa voi käyttää internettiä. miten sillä todistaa että kuka siellä on ollut oikeasti? Kirjastolla nyt yleensä kirjaudutaan omalla tunnuksella koneelle ja sitä kautta ehkä pystyy vielä asian selvittään mutta entäs joku koulu jossa on tietokone luokat käytössä taukojen ajan ja käytävillä tietokone pisteitä. Miten todistaa että kuka siinä on ollut? valvonta kamerat ehkä jotain mutta aina niitä ei ole suunnattuna koneiden lähelle.

• hyyyyii

Näyttää joltain eteläkreikkalaiselta karvakasalta tai iranilaiselta afgaanilta.

• iumi,,o,

Kieltämättä hieman.. Kasvot ei oo ihan maailman parhaat, mut kroppa on kyl upees kuosis. Sais näyttää sarjassakin vatsalihaksiaan ;)

• Persoonallista

Heidin nenä on just hyvä! Sopii hänen kasvoihinsa, nökönenä näyttäisi hänen naamassaan oudolta. Kaikilla sellainen ei vain sovi.

• ,.,.,.,.,.,.

Ihme vänkytystä täällä heti, jos osa on eri mieltä siitä että lihaskimppu nainen olisi ihannenainen. Kestäkää se että osa tykkää, osa ei. Heti ollaan hyökkäämässä naisellisista naisista pitävien kimppuun ja haukkumassa tai olettamassa heidän oletettuja ominaisuuksiaan.

Vänkyttäjät voisitte käydä salilla edes kokeilemassa kerran.

• 7m7im,7,7

Juuri näin,osa tykkää, osa ei - ei siinä ole mitään ihmeellistä. Loppupeleissä se,mistä pidämme vastakkaisessa sukupuolessa (tai omassa), riippuu hyvin pitkälti tiedostamattomista seikoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3754
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe