Kukapa nainen ?

Ei käy

Kukapa nainen ei mielihyvin viettäisi hääpäiväänsä turkoosinsinisessa vedessä uiden.
Nauttien auringon antamasta lämmöstä.
Siemaillen illan hämyssä viiniä ja kunaristisia nautintoja.
Kiertelisi Välimeren saaren upeita maisemia.
Saisi irtaantua arjesta kokonaiseksi viikoksi.
Mikään ei maksaisi mitään.

Olisi romantiikkaa kerrakseen.

Meillä se ei onnistu rakkaan vaimoni kanssa. Hän ei vain halua lähteä, keksien mitä oudoimpia selityksiä. Luulee ettei kotona esimerkiksi pärjätä. Siis tyhjä koti ei selviä itsekseen viikkoa.

Parasta kait lähteä itsekseen ja viettää ikimuistoista hääpäivää, kuten aikaisempanakin vuonna sain olla yksin.

5

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mulle ikinä!!

      Kukapa nainen, täällä on yksi nainen jolle tuollainen "romantiikka" olisi kauhistus!!

      Onneksi mieheni tietää mun haluistani enemmän ja on valmis viemään minut paikkoihin jotka meitä kiinnostaa yhdessä, ja voin sanoa ne paikat on erittäin kaukana aurinkoisista, hikisistä ja hirveistä turistirysistä ja kaikesta tommosesta.

      • Tympeää

        Eipä ole aikomuskaan rynnätä turistirysään. Taitaa sulle olla ainoa matkakohde jossa olet ollut.
        Vaikutat kovin ahdasmieliseltä ihmiseltä.


    • Elämä on seikkaulua

      Minä ainakin lähtisin mielelläni. Kotihiirulainen se sinulla, oliko jo silloin kun tutustuit?

      • Kukapa ei

        Moni muukin nainen lähtisi lomalle silmät kiiluen onnesta. Poissa arjesta ja voisi omistautua pelkästään kahdenkeskiseen olemiseen.
        Mutta tuokin kivi on käännettävä.
        20v. ehti kulua ensimmäiseen häämatkaan ja nyt olisi 33v. täynnä.
        Rekeä on vain vedettävä arkipäivästä toiseen. Eikä yksin olisi hauska matkustaa. Se ei tosin ole pois suljettu mahdollisuus. Aikaa päätöksen tekoon vielä 4kk.


      • onpa outoa
        Kukapa ei kirjoitti:

        Moni muukin nainen lähtisi lomalle silmät kiiluen onnesta. Poissa arjesta ja voisi omistautua pelkästään kahdenkeskiseen olemiseen.
        Mutta tuokin kivi on käännettävä.
        20v. ehti kulua ensimmäiseen häämatkaan ja nyt olisi 33v. täynnä.
        Rekeä on vain vedettävä arkipäivästä toiseen. Eikä yksin olisi hauska matkustaa. Se ei tosin ole pois suljettu mahdollisuus. Aikaa päätöksen tekoon vielä 4kk.

        Oletko kysynyt mitä vaimosi haluaa hääpäivänänne tehdä? Miksi olet muinakin hääpäivinä ollut yksin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe