Uhkailija

Varmasti moni jo tietääkin, että minusta on tehty rikosilmoitus?
Sain tuossa yhtenä päivänä uhkailuja sähköpostiini aikarajoituksineen. Henkilö on siis tehnyt minusta kunnianloukkaus rikosilmoituksen siksi että olisin mustamaalannut häntä täällä. Edes poistetuista en tuollaisia ole löytänyt, joten mahdollinen rikosilmoitus on kyllä aiheeton.
En ole tuota henkilöä nimeltä maininnut vaikka hän oli jopa varoituksia minusta nettiin jakanut.
Sen sijaan, minusta on kiihkeästikin keskusteltu tuon henkilön ryhmässä ja jopa narsistiseksi mainittu. Henkilö on siellä jopa uhkaillut etten olisi kauaa Luotsina, no männessä näkee.
Kuitenkin, tuosta huolimatta, sain palautetta Suomi24:n eräältä pomolta....

".... Olet kuitenkin toiminut palstalla hyvin ja toiminnastasi ei ole tullut muita palautteita, kuin tämän kyseisen henkilön viestit. Näin ollen pitäisimme sinut mielellään Luotsina."

Ni, että nyt kuitenkin noista uhkailuista huolimatta ainankin toistaiseksi saattee yrittää sietää minua.

33

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkinä

      Pistä sille samalle pomolle tutkintapyyntö valvojista, moderaattoreista, mitä tekevät suomi24-palvelussa. Löytyykö joukosta myyrä, joka vakoilee yksittäisten kirjoittajien viestejä, käyttäjäprofiileja tms, levitteleekö näitä eteenpäin.
      Olisi syytä ottaa lähempään tarkasteluun etenkin moderaattoreiden toiminta.

    • Mainittakoon nyt ensiksi etten ole kyseinen henkillö. Kysessä on varmaan 4.1.2014 klo 21.22 kirjoittamasi aloitus. Itsekkin luin vähän hämmentyneenä kyseisen kirjoituksen. Hämmentyneenä siksi, että palstan luotsi kirjoittaa tuollaista. Piti lukea äsken ihan uudestaan.

      • ei niin nörtti

        Miks mä en löydä tolla kellonajalla olevaa luotsi aloitusta?


      • Ei se ole mun aloitukseni, enkä ole sitä nimellä maininnu. Tuo heppu laittoi sen varoituksensa julkiselle sivuille joten tuo on julkinen, nimineen kaikkineen. Ainoo ketä tuosta voi syyttää on tuon kirjoittajaa itseään!


      • peacekeeper kirjoitti:

        Ei se ole mun aloitukseni, enkä ole sitä nimellä maininnu. Tuo heppu laittoi sen varoituksensa julkiselle sivuille joten tuo on julkinen, nimineen kaikkineen. Ainoo ketä tuosta voi syyttää on tuon kirjoittajaa itseään!

        ja ei siinä nyt ole edes kuunianloukkaus juttuja. Tottahan se on että jatkuvalla syötöllä postasi samaa kokoajan, poistosta huolimatta ja vielä valehtelikin. höh, suomi 24 kyllä voi tuon taata!


      • peacekeeper kirjoitti:

        ja ei siinä nyt ole edes kuunianloukkaus juttuja. Tottahan se on että jatkuvalla syötöllä postasi samaa kokoajan, poistosta huolimatta ja vielä valehtelikin. höh, suomi 24 kyllä voi tuon taata!

        voitkos ihan tuoda sen loukkaavan viestin ihan tähän alle?


      • kataro

        Voisitko sä laittaa linkkiä tuohon keskusteluun mihin vihjailet? Oon selannut 4.1.2014 aloitettuja ketjuja, mutta tuolla kellonajalla en löydä yhtäkään.


      • peacekeeper kirjoitti:

        voitkos ihan tuoda sen loukkaavan viestin ihan tähän alle?

        Voisin, mut kun screenshottia ei pysty tähän liittämään enkä taatusti ryhdy sitä tähän kirjoittamaan. Peacekeeperin aloitus se on. Otsikko: Eiköhän käyttäydytä.

        Nimimerkille "ei niin nörtti": Viesti on poistettu mut peacekeeperin kommentista päätellen hän pystyy lukemaan sen vieläkin.


      • paganihuayra kirjoitti:

        Voisin, mut kun screenshottia ei pysty tähän liittämään enkä taatusti ryhdy sitä tähän kirjoittamaan. Peacekeeperin aloitus se on. Otsikko: Eiköhän käyttäydytä.

        Nimimerkille "ei niin nörtti": Viesti on poistettu mut peacekeeperin kommentista päätellen hän pystyy lukemaan sen vieläkin.

        Se on poistettu ketju siis. no, mikä on ongelmasi sitten?
        Muistn kyllä tuon illan, silloin oli melkoinen rähinä ja sivusto täyttyi turpaan vetämis uhkailuin joita poistin melkoisen määrän.

        No joka tapauksessa Suomi 24 päällystöstä on pyynnöstäni asia tutkittu, eikä siinä ole ollut mitään mistä voisi syytteitä nostaa.


      • paganihuayra kirjoitti:

        Voisin, mut kun screenshottia ei pysty tähän liittämään enkä taatusti ryhdy sitä tähän kirjoittamaan. Peacekeeperin aloitus se on. Otsikko: Eiköhän käyttäydytä.

        Nimimerkille "ei niin nörtti": Viesti on poistettu mut peacekeeperin kommentista päätellen hän pystyy lukemaan sen vieläkin.

        Kuten sinäkin
        paganihuayra?

        jos kävit sitä vielä uudestaan tavaamassa?


      • peacekeeper kirjoitti:

        Se on poistettu ketju siis. no, mikä on ongelmasi sitten?
        Muistn kyllä tuon illan, silloin oli melkoinen rähinä ja sivusto täyttyi turpaan vetämis uhkailuin joita poistin melkoisen määrän.

        No joka tapauksessa Suomi 24 päällystöstä on pyynnöstäni asia tutkittu, eikä siinä ole ollut mitään mistä voisi syytteitä nostaa.

        Ei mulla ole mitään ongelmaa. Mut ihmettelin vain jo tuolloin et jos tuosta ei "kyseinen heppu" tee rikosilmoitusta niin sit ei mistään. Mihin hävis noi Kataron ym. muiden kommaukset tästä ketjusta....


      • paganihuayra kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään ongelmaa. Mut ihmettelin vain jo tuolloin et jos tuosta ei "kyseinen heppu" tee rikosilmoitusta niin sit ei mistään. Mihin hävis noi Kataron ym. muiden kommaukset tästä ketjusta....

        Poistin nut mun viesti arvuuttelut, yht kolme kommenttia. Kuule kyllä se vaan on niin että jos jollain olisi aihetta tehdä ilmoituksia sun muuta, ne olisi muut henkilöt kuin tuo. No, en kanna edes huolta asiasta koska... no, en vaan :D
        Enkä todellakaan esitä yhden yhtään julkista tai muutakaan anteeksi pyyntöä, se on varma!
        katsotaan kuinka käy ;)


      • peacekeeper kirjoitti:

        Poistin nut mun viesti arvuuttelut, yht kolme kommenttia. Kuule kyllä se vaan on niin että jos jollain olisi aihetta tehdä ilmoituksia sun muuta, ne olisi muut henkilöt kuin tuo. No, en kanna edes huolta asiasta koska... no, en vaan :D
        Enkä todellakaan esitä yhden yhtään julkista tai muutakaan anteeksi pyyntöä, se on varma!
        katsotaan kuinka käy ;)

        Mulle aivan sama miten se on ja kannatko huolta tai esitätkö mitään yms. koska tätä on niin hauska seurata, samoin kuin tuota Loviisa palstaakin. Yhdenkin erimieltä olevan kommentin kun laittaa niin heti tulee 100 -merkkiä ja haukut kaupan päälle.


      • paganihuayra kirjoitti:

        Mulle aivan sama miten se on ja kannatko huolta tai esitätkö mitään yms. koska tätä on niin hauska seurata, samoin kuin tuota Loviisa palstaakin. Yhdenkin erimieltä olevan kommentin kun laittaa niin heti tulee 100 -merkkiä ja haukut kaupan päälle.

        siis hankit hupisi siitä että seuraat kiusattuja ja niiden palstaa... TKta ja muita... :O no ompas eriskummallinen harrastus


      • peacekeeper kirjoitti:

        siis hankit hupisi siitä että seuraat kiusattuja ja niiden palstaa... TKta ja muita... :O no ompas eriskummallinen harrastus

        Sinusta ei kai tykätä? jos saat noin paljon miinuksia? Ei muuten aikuisten oikeesti niitä ysty peukaloimaan...


      • peacekeeper kirjoitti:

        Sinusta ei kai tykätä? jos saat noin paljon miinuksia? Ei muuten aikuisten oikeesti niitä ysty peukaloimaan...

        Mulle on aivan sama tykätäänkö minusta vai ei tykätä. Mut onko peacekeeperistä ihan oikeasti tehty rikosilmoitus?


      • Palstalla since 2006
        paganihuayra kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään ongelmaa. Mut ihmettelin vain jo tuolloin et jos tuosta ei "kyseinen heppu" tee rikosilmoitusta niin sit ei mistään. Mihin hävis noi Kataron ym. muiden kommaukset tästä ketjusta....

        Yhden ketjun perusteella tekee rikosilmoituksen, niinpä niin.
        Kuinka usein täällä on kahden muun ihmisen asioita levitelty, yksityisiäkin? Heitä haukuttiin ja parjattiin monessa eri ketjussa ja usein nimien kera. Heillä olisi aihetta rikosilmoituksiin.
        Itse voisin lähteä jopa todistamaan heidän puolestaan, koska näin ison osan niistä kirjoituksista ja teki aika hemmetin pahaa lukea niitä. Ihmettelin aina, kuinka joku/jotkut voivat ollakaan niin ilkeitä, että ketjusta toiseen nostivat aina samat henkilöt esille, ihan vain siksi, että saisivat haukkua heitä mielin määrin.

        Kaikki te, jotka niihin haukkumisiin yhdyitte, katsokaa sinne peiliin ja miettikää tekojanne. Karmalla on tapana purra perseeseen ja lujaa!


    • kataro

      Tämmöisen kysymyksen ja nettipoliisin vastauksen kopsasin tähän ylen sivuilta. En siis olisi sinuna kovinkaan huolissaan tuosta rikosilmoituksesta.


      "Kuinka herkästi poliisi lähtee yleensä nettikiusaamista ja netissä tapahtuvaa haukkumista tutkimaan? Millaiset perusteet pitää olla, ennen kuin lähtee tekemään rikosilmoitusta asian tiimoilta?

      Itsellä sellainen tunne, että varsinkin noiden julkisten keskustelupalstojen nimettömät haukkuja saavat rellästää aika paljon, eikä siihen puututa, vaikka haukkumisen kohteeksi joutuva tekisi asiasta rikosilmoituksen.

      Osa näistä kiusaajista, kun osaa peittää jälkensä, kiertää ns. bännit ja vaihtaa IP-osoitteen ja tulevat uudestaan esille ja vielä kerskuvat tällä asialla.

      Jutta Antikainen, Nettipoliisi
      Asiattomasta materiaalista tai kommenteista tulee ensisijaisesti olla yhteydessä palvelun ylläpitoon. Nettipoliisin yleisin toimintatapa hoitaa kiusaamistapauksia on puhuttaa osaisia ja tarvitteassa käydä huomauttamassa kiusaajaa poliisiprofiililla. Jokainen tapaus täytyy kuitenkin käsitellä siihen liittyvien asioiden mukaan, joten mitään yleistä toimintamallia ei ole.

      Aikuisten kohdalla asiaa kannattaa kuitenkin ensin sovitella itse."

      • En ole huolissani. Olen keskustellut asiasta Suomi 24:n kanssa ja nettipoliisinkin. Ei sillä että vähättelisin rikosilmoitusta vaan siksi ettei asia ole kovinkaan kummoinen suhteessa siihen mitä kaikkea SOMEssa tapahtuu. Aikuiset ihmiset osaavat ajatella asioita järkevästi ja tiedostavat sen mikä on tärkeää ja mikä taas ei.
        Helppoahan se on keskutelupalstoilla uhota nimerkkien takaa "anonyymisti" mutta kyllä siihen oikeaan keskuteluun tarvitaan vähintäänkin selkärankaa, kaikki ei siihen kykene ja valitettavasti osa ajattelee, että mikä on hänelle sallittua ei ole sallittua muille. Tuo rikosilmoituksen takana oleva on niin paljon heittänyt ala-arvoista juttua meikäläisestäkin, että on vain oikein jos joku uskaltaa "töräyttää" takaisin, se kuinka tuo henkilö sitten tuohon "vasta töräytykseen"reakoi.. niin, se kertookin jo paljon hänen arvomaailmastaan.
        Minäkin olen täällä ihan keskustelijana vain, tosin sillä etuoikeudella että minulla on seriffin oikeus poistaa kommentteja yms. Muuten olen ihan tavallisen keskustelijan asemassa ja näin koen itsenikin tänne. Tottahan toki murahtelen ja ärähtelen jos keskutelu karjkaa asiattomuuksiin, enkä edes kiellä sitä etteikö noin kävisi minullekin, ihan varmasti käy jos tökitään tikulla toistuvasti kuten "henkilö" teki. Sillä samaisella oikeudella mikä jokaisella on, on minullakin oikeus suutahtaa.


      • lain pykälät
        peacekeeper kirjoitti:

        En ole huolissani. Olen keskustellut asiasta Suomi 24:n kanssa ja nettipoliisinkin. Ei sillä että vähättelisin rikosilmoitusta vaan siksi ettei asia ole kovinkaan kummoinen suhteessa siihen mitä kaikkea SOMEssa tapahtuu. Aikuiset ihmiset osaavat ajatella asioita järkevästi ja tiedostavat sen mikä on tärkeää ja mikä taas ei.
        Helppoahan se on keskutelupalstoilla uhota nimerkkien takaa "anonyymisti" mutta kyllä siihen oikeaan keskuteluun tarvitaan vähintäänkin selkärankaa, kaikki ei siihen kykene ja valitettavasti osa ajattelee, että mikä on hänelle sallittua ei ole sallittua muille. Tuo rikosilmoituksen takana oleva on niin paljon heittänyt ala-arvoista juttua meikäläisestäkin, että on vain oikein jos joku uskaltaa "töräyttää" takaisin, se kuinka tuo henkilö sitten tuohon "vasta töräytykseen"reakoi.. niin, se kertookin jo paljon hänen arvomaailmastaan.
        Minäkin olen täällä ihan keskustelijana vain, tosin sillä etuoikeudella että minulla on seriffin oikeus poistaa kommentteja yms. Muuten olen ihan tavallisen keskustelijan asemassa ja näin koen itsenikin tänne. Tottahan toki murahtelen ja ärähtelen jos keskutelu karjkaa asiattomuuksiin, enkä edes kiellä sitä etteikö noin kävisi minullekin, ihan varmasti käy jos tökitään tikulla toistuvasti kuten "henkilö" teki. Sillä samaisella oikeudella mikä jokaisella on, on minullakin oikeus suutahtaa.

        Yleensä nämä, joilla ei ole puhtaat jauhot omissa pusseissaan rikkovat lakia jatkuvasti, työpaikkakiusaamisen muodossa, nettikiusaamisen muodossa, yksityiselämää koskevan tiedon levittämisessä, kunnianloukkauksena, jopa laittomina uhkauksina. Kannattaisiko ihmisten ottaa järki käteensä ja peili toiseen ja katsoa sinne peiliin hartaasti - kuka teki ja sanoi MITÄ.
        Kun ihmisiä aloitetaan uhkailemaan vaikkapa netissä, niin laki kyllä siihen puuttuu, takaisin maksu tulee aina. On se sitten karman laki tai Suomen laki.


    • viimeistään

      Luotsi ei ole tehnyt mitään väärää tällä palstalla.
      En voi ymmärtää joidenkin ihmisten tyyliä mustamaalata ihmisiä, rikkoa lakia yksityisyyden osalta, harjoittaa henkistä väkivaltaa. Sitten kun tälläisille ihmisille annetaan takaisin samalla mitalla, he yhtäkkiä ovat erittäin huolestuneita lain noudattamisesta ja omasta maineestaan. Nettipoliisikaan ei voi tietää mitä kaikkea onkaan aina asioiden taustalla, yleensä molemmin puolista, mutta oikeudessa ovat kyllä kaikki asianomistajat paikalla ja siellä se totuus valkenee.

    • Otin yhteyttä poliisiin kysyäkseni onko väitetty rikosilmoitus paikkaansa pitävä.

      Ei ole, eli rikosilmoitusta ei ole tehty, vaan tuon tiedon levittäminen on ollut perusteetonta. Ei sillä olisi ollut pohjaakaan mutta jo tuollaisen tiedon levittäminen ja sillä uhkailu olisi omiaan aiheuttamaan vastaavan teon.

      Tuon lisäksi, että on huudeltu perättömillä rikosilmoituksilla, olen saanut lisää samalta henkilöltä joka olisi ollut rikosilmoituksen takana, käskyjä poistaa joitain kommentteja jotka hän kokee asiattomiksi.

      "Kehoitan poistamaan seuraavan keskustelun palstaltasi heti, poliisin
      ohjeistuksen mukaisesti.
      Et ole poistanut sitä lukuisista ilmoituksista huolimatta, viesti on
      merkitty seurattavaksi, että tiedän sinun lukeneen sen"

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11967753

      Ennen tuota on tullut käskyjä poistaa kirjoituksiani joissa olen häntä asiattomasti kommentoinut. Viesteissä oli ollut aikarajoituksia ja uhkauksia, että jos en tiettyyn kellonaikaan mennessä poista, hän tekee minusta rikosilmoituksen. Lisänä oli että poistojen lisäksi minun pitäisi pyytää julkisesti häneltä anteeksi.

      Tuota ketjuahan täällä arvottiin, mikä mahtaa olla ja nyt se siis paljastui. Kyseinen ketju ei ole aloitukseni, enkä kommenteissani ole ylittänyt rikoksen rajaa.

      Sen sijaan voisin aivan aiheellisesti vaatia kyseiseltä henkilöltä julkista anteeksi pyyntöä.

      Luin nuo kommentit, eivätkä ne mielestäni aiheuta toimenpiteitä, eli eivät ole valheellisia tai kunnianloukkaukseen viittaavia. Koska henkilö itse on levittänyt samaisia kirjoituksia julkisesti nimellään.

      En vastaisuudessa ota kyseiseltä henkilöltä kehoituksia, käskyjä tai uhkailuja vastaan. Estin hänet, joten hän joutunee vastaisuudessa olemaan suoraan yhteydessä ylläpitoon.

      • Älä nuolaise

        Ennen kuin tipahtaa. Rikosilmoitus voi olla nettijärjestelmässä ja vielä kirjaamatta.


      • Älä nuolaise kirjoitti:

        Ennen kuin tipahtaa. Rikosilmoitus voi olla nettijärjestelmässä ja vielä kirjaamatta.

        Eiköhän se kuule ole niin, että ennemin minulla olisi syytä laittaa riksu kehiin. Toinen riksu vielä vainoamisesta päälle.

        Tuon miehen sivuilla on meikäläistä todistetusti mustamaalattu ja siitä on hepun omat ryhmäläiset laittaneet mulle mailin täyteen kuvakaappauksia, joten ?

        Vainoamisesta sen verta että vaikka heppu käyttäisi millasta ulkomaan operaattoria tahansa, toistuvuuden vuoksi sellaista lähdetään selvittämään.
        Suomelta saan tarvittaessa tukea, joten ei paljon tuollaiset uhkailut pelota.

        Eiköhän nyt jo kannattas lopettaa moiset puppupuheet ja keskittyä niihin tärkeämpiin asioihin.


      • Älä nuolaise
        peacekeeper kirjoitti:

        Eiköhän se kuule ole niin, että ennemin minulla olisi syytä laittaa riksu kehiin. Toinen riksu vielä vainoamisesta päälle.

        Tuon miehen sivuilla on meikäläistä todistetusti mustamaalattu ja siitä on hepun omat ryhmäläiset laittaneet mulle mailin täyteen kuvakaappauksia, joten ?

        Vainoamisesta sen verta että vaikka heppu käyttäisi millasta ulkomaan operaattoria tahansa, toistuvuuden vuoksi sellaista lähdetään selvittämään.
        Suomelta saan tarvittaessa tukea, joten ei paljon tuollaiset uhkailut pelota.

        Eiköhän nyt jo kannattas lopettaa moiset puppupuheet ja keskittyä niihin tärkeämpiin asioihin.

        Minkä miehen? Minuako tarkoitit? Pieleen meni. Miksi et tee sitä rikosilmoitusta kerran sillä uhoat? Turha riehua jos et meinaa sitä tehdä.


      • Älä nuolaise kirjoitti:

        Minkä miehen? Minuako tarkoitit? Pieleen meni. Miksi et tee sitä rikosilmoitusta kerran sillä uhoat? Turha riehua jos et meinaa sitä tehdä.

        Ohhohoijaa... varmaan niin kirjoitinkin, vai?
        ja miten niin uhoan? tosiasiahan tuo on, en ole uhkaillut vaan tuonut selvää faktaa esiin. Teen sen jos tuo heppu hei tekee sen, vuoroin vieraissa jne...
        Onko sulla jokin pakkomiele nyt tästä asiasta kun et osaa siirtyä eteenpäin, vai mikä rassaa?


      • Älä nuolaise
        peacekeeper kirjoitti:

        Ohhohoijaa... varmaan niin kirjoitinkin, vai?
        ja miten niin uhoan? tosiasiahan tuo on, en ole uhkaillut vaan tuonut selvää faktaa esiin. Teen sen jos tuo heppu hei tekee sen, vuoroin vieraissa jne...
        Onko sulla jokin pakkomiele nyt tästä asiasta kun et osaa siirtyä eteenpäin, vai mikä rassaa?

        Ai 2 viestiä on pakkomielle? Laske huviksesi vaikka tästä keskustelusta montako olet itse aiheesta kirjoittanut? Ohhohoijaa...


      • Älä nuolaise kirjoitti:

        Ai 2 viestiä on pakkomielle? Laske huviksesi vaikka tästä keskustelusta montako olet itse aiheesta kirjoittanut? Ohhohoijaa...

        No jos et kerran ole asianomainen niin kumma polte sulla tähän aiheeseen on? Eikö? onko sulla jotain työpaikka pahoinpitelyyn liittyvää? Jos ei ni... ny kolmannen kerran pyydän siirrytäänkö eteenpäin jos haluat tätä kyseistä aihetta vielä ruotia niin ehdotan että otat eteesi sellaisen ruutupaperi lehtiön ja kynän ja sitten alat siihen ihan rauhassa raapustelemaan omia oletamuksiasi.


      • Älä nuolaise
        peacekeeper kirjoitti:

        No jos et kerran ole asianomainen niin kumma polte sulla tähän aiheeseen on? Eikö? onko sulla jotain työpaikka pahoinpitelyyn liittyvää? Jos ei ni... ny kolmannen kerran pyydän siirrytäänkö eteenpäin jos haluat tätä kyseistä aihetta vielä ruotia niin ehdotan että otat eteesi sellaisen ruutupaperi lehtiön ja kynän ja sitten alat siihen ihan rauhassa raapustelemaan omia oletamuksiasi.

        No joo. Sanoit ettei rikosilmoitusta ole tehty ja sanoin että se voi olla vielä nettijärjestelmässä. Siitä sä aloit omaa persettäsi repimään ja se on sun ongelmasi.


    • melkoista toimintaa

      No ehkä on parempi, että viittaa kintaalla koko jutulle nyt, kun asia on selvinnyt ja olet oman kantasi tässä tuonut esiin?

      • Samoilla linjoilla, siksi estotkin päällä. Suosittelen etteivät muutkaan ota tosissaan noita höpötyksiä ja uhkailuja.


    • 20 20 40

      Katsoikko tämän päivän iltalehteä tai ilta sanomia kun oli lööpissä kuva

      perjantai 14.02.2014


      ON RANKKAA HUUMORIA- työmaalla

    • Heh-heh.

      Suomi24 erään pomon palautteesta huolimatta sait potkut.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe