uusi karvanpoistotapa?

pihlaja_76

Kävin kosmetologilla Turkin matkalla, pyysin kulmakarvojen siistimistä ja meikkiä. Nainen kjysäisi myös viiksistä aivan ujostelematta, nyökkäsin että ok. No ne vetäistiin lämpimällä sokeritahnalla ja puuvillalapuilla niin etten edes inahtaa ehtinyt.

Mutta se kulmien laitto oli outoa. Ensin nainen nyppi pintseteillä. Sitten hän otti jotain lankaa ehkä metrin verran ja kieputti sen jotenkin osittain molempiin käsiinsä sormien ympärille ja hampaisiinsa. Hän pyysi minua venyttämään ihoa kulmakarvan ympäriltä kaksin käsin ja teki pikaisin liikkein jotain tuolla pingotetulla langalla: ilmeisesti poisti kaikki haituvat ja karvat sekä otsasta kulmien yläpuolelta että silmäluomista (ne näkymättömät, joita ei ottanut pineseteillä). Toimitus nipisteli mutta sen jälkeen iho oli kuin silkkiä, täysin karvaton. Vilkaisin lankarullaa, se oli tavalllista puuvillalankaa, aika paksua. Mitä nainen oikein teki minulle ja miten? Voiko sen tehdä itse?

1

317

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha keino

Tuo langalla karvojen poistaminen on hyvin vanha karvojen poistotekniikka. Sitä tekevät Suomessakin lähinnä Lähi-Idän maista tulleet jotka ovat oppineet tekniikan siellä.

Lankatekniikasta on keskusteltu tällä palstalla jo kauan sitten ja näköjään on jäänyt jo unholaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      180
      1452
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1293
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1038
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      869
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      753
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      636
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      636
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      566
    9. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      89
      553
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      542
    Aihe