Talon kirjoilta vuokrafirmalle

Minä vain

Voiko työnantaja siirtää minut omilta kirjoilta vuokrafirmaan ja palkata sitä kautta minut uudestaan?

9

569

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

Olen siis tällä hetkellä varsinainen työntekijä toistaiseksi voimassa olevalla työsopimuksella

• 7+15

Miksi noin haluttaisiin tehdä? Toisinpäin ymmärrän kyllä

• Minä vain

voiko olla jotain tekemistä raskauden kanssa? kerroin asiasta viikko sitten ja nyt purki sopimuksen koeajalla,kysyin syytä,sanoi ettei tarvi syytä

• Vahingosta oppii

Mitä opimme tästä: ÄLÄ IKINÄ KERRO RASKAUDESTA TYÖNANTAJALLE, TAI TYÖPAIKALLA YLIPÄÄTÄÄN, JOS KOEAIKAA ON VIELÄ JÄLJELLÄ!!! Koeaikana työsuhteen saa purkaa ilman selityksiä, et vaan soveltunut tehtävään/firmaan/työyhteisöön ja that's it..

• dcdfff

Periaatteessa voi, mutta jos olet ns.vakinaisessa pestissä niin ei voi. Ja lisäksi työntekijällä on yhtä työpaikkaa kohti ainoastaan yksi koeaika..esim. olet ollut vuoralla 8kk, ja niistä 4kk:tta koeaikaa..ja työnantaja haluaa ottaa työntekijän ns.omille listoille niin työnantaja ei saa laittaa enää uutta koeaikaa.

Soita liittoon välittömästi!!

• Minä vain

Oli toistaiseksi voimassa oleva työsuhde, Ilmoitti viimeisenä koeaikapäivänä purkavansa sopimuksen ja tarjosi samaa työtä vuokranvälitysfirman kautta,nollatunti sopimuksella. Samaan aikaan tarjosi toiselle vuokrafirman työntekijälle 30h/vk sopimusta. Tuntuu että hänen olisi kuulunut tarjota minulle nuo 30h ennen ulkopuolisen palkkaamista? Miten on,purkautuuko täten myös kilpailukieltoehto? Sekin on naurettavat 3 vuotta

• dcdfff

Jos olit vielä koeajalla, niin periaatteessa heillä on mahdollisuus siirtää sinut vuokralle, muttei siihen uutta koeaikaa. Kilpailukieltoehto on ns.pelottelua, sopimuksia saa tehdä ihan millaisia vaan, mutta todellellisesti laki määrää sen, milloin voi tehdä esim.kilpailukieltopykälän, ja miten pitkä on se kesto. Ja jos yritys itse muuttaa / vaihtaa / irtisanoo, voit huoletta hakea uutta paikkaa.

• Viidakon lait

Nykypäivänä ihan mikä tahansa on mahdollista... varsinkin, jos oot esim puhelinmyynnissä, tms "villillä alalla", jota ei sido minkään alan tes.

• Minä vain

Hurjaa touhua :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1041
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      525
    Aihe