HUB logistics

varastojuuti

Laitoin Lahteen kyseiseen työpaikkaan hakemuksen kun hakivat varastotyöntekijää.

Onko kellään tietoa millainen työpaikka kyseessä?

23

1594

Vastaukset

• juh hyvät homat ajat purkaat tavaraa mutta ei maksa mitään tessin palkat ja koe ajan jälkeen reilu 10.50 tunnilta että hajotkaa siihen

• Hyvä firma,reilu ja oikeudenmukainen.Ainut asia huono palkka verrattuna työhön tietyssä toimipisteessä, jossa toisen yrityksen työntekijät saavat parempaa palkkaa ja tuotantopalkkioita,hubin ihmiset ei!

• Pakkarit hubilla ovat aineskin kauheita neitejä! Onnea vaan jos pystyt vältää firman

• ihan yli arvostettu yritys maksavat tes palkkoja. teet duunisi puoli ilmaiseksi urakka vauhdilla keräät tavaraa etkä saa siitä kuin lokaa niskaan, näin uudessakaupungissa .valmet automotivella hub rikastuu halpatyövoimalla.

• Nälkäpalkka siel on. Mut hubin pomolla on Fiskars Karma ja oma autopaikka latturilla ;) Kyllä työvoimatoimisto on hyvä bisneskumppani.

• olen itse hubilla hommissa palkka hanurista ja palkan maksut sinne päin vaan. aina vaan selitellään kuinka palkkakonttori teki väärin. pomot ei vaan ota vastuuta itse.

• Vanha juttu tääl, mut osus silmii ni pakko heittää kommenttii. Olin joskus vuosia sitten hommissa ja liksa ok....eikä yhtää neitii muual ku konttoris,oiskohan teille maksettu sen mukaa mitä saitte aikasee...ei istumisest ja kännyn näpelöinnist voi oikee liksaa maksella (o: enkä kyl ollu varastossa aikaa tappamassa.

• Lisätääs viel...kysees aika ennen vuotta 2012...pakko myöntää, et kyllähän siellä aikalailla hupasia heppuja oli esimiesasemassa. Eräitäkin tuotantopäälliköitä, naurattaa vieläkin kun muistelee....ei totisesti penaalin terävimpiä kyniä. Tosin tartteehan toimari jonkun puskuriks....tais olla samankylän heppuja tuo, siis lahtelaisii.

• Kotkan yksikössä on todella paska työnjohto ja päälliköt. Eräskin ''päällikkö'' sortaa työntekijää mikäli ei ole mieliksi hänelle tai antaa rakentavaa mutta häntä kohtaa huonoa palautetta. Palkkakin on aivan hanurista, ellet ole ruskea kielinen. En siis suosittele kenenkään hakevan kyseiseen firmaan.

• Palkat pidetään minimissä Kaupan TES:illä vaikka osassa toimipisteistä pitäisi noudattaa aivan muita työehtosopimuksia (mm. Lahdessa). Vaihtuvuus on suurta ja ilmapiiri suoraan sanottuna takapuolesta. Jos vain jotain muuta löytyy niin suosittelen välttämään kuin ruttoa.

• Epäoikeudenmukainen ja epäinhimmillinen firma. Tekivät sopimuksen lentokentälle 2016, jossa olen ollut töissä yli 10v. Sopimusta kirjoittaessaan asiakkaan kanssa eivät tienneet eivätkä ottaneet selvää kulurakenteesta ja työmme kuvasta. Toivat jostain toisesta yksiköstään uuden "esimiehen", jolla ei ollut mitään kompetenssia toimia tehtävässään ja pääasiallinen toimi vaikuttaakin olevan muiden kyttääminen ja raportointi jos hubista puhuttaan jotain pahaa.

Perustyöt pyörivät jo pitkään ylitöillä ja silti pistivät 9 henkilöä vielä pihalle. Toisinsanoen nämä 9 henkilöä maksoivat hubin johtajien tekemän paskan sopimuksen ja me jäljelle jäävät maksamme siitä ennestään kasvavana ylikuormituksena. Automaatio kuulemma vähentää työpaikkoja, mutta automaattia ei ole vielä näkynyt eikä taida olla selvää kuka sen lopulta edes maksaa, puhumattakaan siitä, että automaatio ei tule ikinä korvaamaan kuin korkeintaan pienen osan työtämme. Visiot perustuvat siis luuloihin, joihin ei ole mitään faktapohjaa. Kallista leikkiä työpaikkojen kustannuksella.

Hub logistics on surkein ikinä näkemäni ja kokemani työnantaja, joka ei todellisuudessa välitä työntekijöistään, kuten väittää. Tälläisille firmoille toivon pikaista konkurssia, johon tämä firma ainakin kentällä on todennäköisesti jo matkalla.

• Jos haluat menettää elämahalun niin suosittelen. Mutta jos pystyt välttämään ko.yritystä voit jopa tuntea eläväsi. Paskin firma missä olen ollut koskaan kuitenkin yli 30v työkokemusta muualta. onneksi pääsin pois ja elämä on alkanut taas maistua. Äl edes harkitse vaan hakeudu muualle!

Ed.kirjoitus pitää paikkansa joka kirjattu 4.4.2018 klo.10.30

terv. taas elämässä kiinni.

• Yt-neuvottelut päästi pois Vantaalta niiltä. Kysytty takas en tiijä meniskö.

• Määritelmä umpisurkea työnantaja jopa mairittelee yritystä.

• surkea, ala-arvoinen ja täysin epäpätevä johto...pysyisin kaukana ko yrityksestä.
      huonoin työnantaja kenen palveluksessa olen koskaan ollut.

• Ihan jees. Opiskelujen lomassa tein kausittain parin vuoden ajan duunia. Vakkarihommaan olisin jäänytkin jos olisi tarjottu!

• Toi Hub logistics on kyllä ihan täyttä kuraa,teet työtä niinkuin sinulle maksettaisiin suoritelisiä mutta palkka on pelkästään tuntipalkka.Ei jatkoon!

• Paskin työnantaja koskaan! Ei välitä työntekijästä yhtään ei infoa mistään ja jos tulee mitään infoa on vanhaa! En suosittele kenellekään mennä tähän firmaan.

• Hae hubille töihin ja he automatisoivat työpaikkasi kyllä ennenpitkää. Työntekijä on heidän silmissään arvoton, mutta hub akatemian käynyt pikkupomo pojankloppi "ansaitsee" kyllä palkkansa kyttäämisellä ja raportoinnillaan. Näitä valioyksilöitä koulutetaan, jotta tavallisia duunareita ei enään tarvita ja koneet tekee työsi.

• Ensin vuokrafirmalla aika kauan ja nyt jo jonkun aikaa hubin kirjoilla vakityössä. Ei valittamista todellakaan!! En Lahdessa vaan muualla. 😊

• Luojan kiitos hub ajoi itsensä ulos lentoasemmalat johtuen ammattitaidon ja tiedon puutteesta. Ainoa mukava hemmo koko firmassa oli itse omistaja, valitettavasti ympärille oli rakennettu kyvytön pellejoukko hienoissa vaatteissaan jolle kaikki muu oli tärkeämpää kun itse työn teko. Nyt 3kk swissportilla ja meno on ammattitaitoista ja työntekijöitä arvostetaan.

• Tänä vuonna aloitin ja todellakin viihtynyt! 😊 Vuokrafirman kautta ja vakipaikkaa hakemassa. Meillä on tosi kiva porukka.

• Ihan ok kesätyöpaikka. Vakituiseksi en ikinä menisi.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erika ja viisuvalinta

Cicciolina todella reipas ja mukaansatempaava esitys. Toivottavasti Erika pääsee kisoihin mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maailman menoa
    127
    3932
  2. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    91
    3722
  3. Coronavirus-hysteria

Mihinkähän mittakaavoihin tuo hysteria pääsee? Luuletteko, että kohta vaikkapa bussilastillinen tyhjenee jonkun yskäistyä seuraavassa etapissa? Entä m
    Maailman menoa
    80
    2148
  4. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    30
    1036
  5. Tampereella tapetaan.

Keski-ikäinen mies löytyi murhattuna Tampereella – verta vuotava tekijä karkuteillä, poliisi varoittaa vaarallisuudesta
    Tampere
    31
    451