Auto-Kuopio Oy

Kummastunut

Onko kellään kokemuksia ko. liikkeestä?

26

3386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kin

      Ei, ei kenelläkään.

      Millaisia kokemuksia olet hakemassa?
      Autoliikkeet on melko huonoja kokemusmatkailukohteita, toki moni kiertelee niissä kokemuksia hakien. Joissain isoissa liikkeissä on pallomerikin; lähinnä lapsille suunnattu kokemus sekin. Aikuisille voi löytää kokemuksena kahvi pulla, makkara ilmapallo tyyppisiä kokemuksia, joskus jopa uusien mallien koeajotilaisuuksia joista muistoksi saa pipon tai lippiksen!

      Nämä vain uusia myyvissä liikkeissä ja kun tuosta peräänkuuluttamastasi ei ole minullakaan kokemuksia jakaa, niin en tiedä millaisia kokemuksia sieltä voisi saada mukaansa.

      Ehdottaisinkin, että käväiset liikkeessä ja tulet kertomaan, miten paljon kokemusrikkaampana tulit ulos?

      • outoa toimintaa

        Autokauppias näköjään puolustautuu, mikähän on syy?


    • sininen audi

      On kokemuksia. Kaupanteko on nihkeätä ja hyvitysehdotukset kaupungin matalimmat. Paria kiinnostavaa autoa olen käynyt vaihdattamassa, mutta toisella laidalla kaupunkia saa 30% paremman hyvityksen vanhasta autosta.

      Mielestäni jotenkin aliarvioivat minua asiakkaana, vaikka olin ihan reippaasti kaupoille tullut.

      • kin

        Edelleenkään ei kokemusperäistä tietoa, kommentoinpa kuitenkin tähän hassutukseen:

        "...30% paremman hyvityksen vanhasta autosta."

        Olet siis ylisuuren vaihtohyvityksen kyttääjä?
        Ihan lyhyellä matematiikallakin voi laskeskella, ettei se kerro vielä yhtikäs mitään.

        Liikkeessä a) auto 10000eurolla, liikkeessä b) samanlainen 13000eurolla.
        Liike a) hyvittää autostasi 2000euroa.
        Liike b) hyvittää autostasi 4000euroa.

        Oho!? 50% enemmän vaihtohyvitystä!! Jippii!!

        Kummassa liikkeessä tekisit edullisemaan kaupan? Liikkeessä a) vai liikkeessä b)?

        Aivan.
        Siinä on sitten ihan sama, miten reippaasti olet asiakkaana, jos matematiikka on vain vaihtohyvityksen suuruuden varassa.


      • sivusta seuraaja
        kin kirjoitti:

        Edelleenkään ei kokemusperäistä tietoa, kommentoinpa kuitenkin tähän hassutukseen:

        "...30% paremman hyvityksen vanhasta autosta."

        Olet siis ylisuuren vaihtohyvityksen kyttääjä?
        Ihan lyhyellä matematiikallakin voi laskeskella, ettei se kerro vielä yhtikäs mitään.

        Liikkeessä a) auto 10000eurolla, liikkeessä b) samanlainen 13000eurolla.
        Liike a) hyvittää autostasi 2000euroa.
        Liike b) hyvittää autostasi 4000euroa.

        Oho!? 50% enemmän vaihtohyvitystä!! Jippii!!

        Kummassa liikkeessä tekisit edullisemaan kaupan? Liikkeessä a) vai liikkeessä b)?

        Aivan.
        Siinä on sitten ihan sama, miten reippaasti olet asiakkaana, jos matematiikka on vain vaihtohyvityksen suuruuden varassa.

        Jänniä palstoja nämä, automyyjät on täällä itse vastailemassa asiakkaiden välisiin kokemusten vaihtoon.


      • vaikene ääliö
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Jänniä palstoja nämä, automyyjät on täällä itse vastailemassa asiakkaiden välisiin kokemusten vaihtoon.

        ... ja m ulkut kommentoimassa muka viisaana...


      • Ystävällisesti
        vaikene ääliö kirjoitti:

        ... ja m ulkut kommentoimassa muka viisaana...

        ns. asiaton viesti ihmiseltä joka omasta mielestään hieman muita viisaampi miespuolinen ammattilainen :)


    • akorgoral

      Mä käyn nettiauton sivuilla katsomassa hinnat, odota vähän.

      • Peruspullaa

        No, aika kalliita autoja ovat. Opel Astra on ihan ok hintainen.

        Halvat Mitsu ja Audit ovat aika paljon ajettuja, joten nekään ei kiinnosta.

        Almera ja Corolla ovat potentiaalisia, mutta en viitsi silti maksaa 3000 vanhasta Japsista.

        Savolaishinnat, eivät pärjää pääkaupunkiseudun hinnoille.


    • Sepe vaan

      Vain huonoja, vain huonoja.
      Olen kiertänyt jo kaukaa monet vuodet.

    • Kuopiolainen4
    • Rovoniemen poro

      Ostaa halvalla ja myy kalliilla jobbaajan kuva.

      • kin

        Oho!?!

        Eli harjoittaa liiketaloudellisesti kannattavaa autokauppaa?

        Ohhoh!?! Mites se ny sillai... on se kauheeta.


    • qwerfvg

      HUONOIN JA EPÄREHELLISIN KAUPPIAS, TULIN TODELLA PETETYKSI LIIKKEESSÄ
      LUPASIVAT KORJATA VIAN, MUTTA EIVÄT KORJANNEET POJAT JA ISÄ SAMANLAISIA
      KIEROJA EPÄREHELLISIÄ PASKOJA.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä ja pojasta polvi pahenee.


    • Tyytyväinenostaja

      Hyvää palvelua ja kohtuu hintaista autoja. Kuopion paras vaihtoautoliike. Suosittelen.

    • Samaanmalliin

      Parhaat kaupat paikkakunnalla

    • Lentto

      Hyvänmielen autokauppa kuopiossa.

    • kmiujnyhbtgvrf
    • Jjjjjjjjkkkkk

      Pelkästään hyviä kokemuksia. Aina on kaupat onnistuneet ja palvelu on ollut ystävällistä. Täällä näkyy taas olevan näitä itseensä pettyneitä. Vähän sama kuin käytettyjen tietokoneiden ja puhelimien kanssa... Jos haluaa varmasti viattoman auton,täytyy laittaa vähän enemmän rahaa ja ostaa uusi. Jos et halua ottaa riskiä miksi ostaa käytettynä?

    • tyytyväinenw2

      hyvää palvelua ja rehelliset kaupa ja kymmenen vuoden ajalta. Naurettavaa itkeä täällä jos ei ole oma auto ollutkaan niin arvokas kuin se itsestä tuntuu. Liikevaihtoahan menestyvän yrityksen täytyy tehdä eikä hyväntekeväisyyttä. Iloinen palvelu aina!

      • Anonyymi

        Rehellinen autokauppias ei pärjää.


    • Tero_Vaara

      Ainakin siinä liikkeessä on monta VAARAN paikkaa!

    • Anonyymi

      Pysy kaukana tästä liikkeestä.eivät uskalla vastata sähköposteihin vaan soittelevat.
      Pojat jatkaa siitä mihin isi aikanaan jäi.

      • Anonyymi

        Useamman kerran kauppaa täällä tehneenä uskaltaa suositella. Yleensä ostan alle 5000e autoja joissa toki voi laitettavaa ollakin, mutta mahdolliset korjaukset on sovittu hyvässä hengessä ja reilusti. Käytetty on kuitenkin aina käytetty, on siellä varmaan niitä uudempiakin tarjolla jos sellasta hakee.


      • Nyt en ymmärrä, miksi ei saisi soittaa?!
        Toki ymmärrän, että sähköposteista jää "jälki", mutta pidän silti vainoharhaisena,
        jos ostaja myyjän jokaista elettä epäilee.
        Sähköposti on sitäpaitsi yhteydenpitoon monessa asiassa täysin käyttökelvoton, puhelimessa
        kun voi heti sanoa "hep", jos joku menee väärin!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe