Vuokra puoliks. kirjottakaa!

Vuokra puoliks

Olen 18 v opiskelija ja minulla ei ole varaa maksaa koko vuokra summaa yksin ja jos olet kiinnostunut vuokraamaan asunnon kanssani ja maksamaan siitä puolet vuokraa, joista toiset puolet maksan minä, niin voit ottaa yhteyttä tähän sähköpostiin : [email protected]. otan myös vastaan vinkkejä edullisista asunnoista. kiitos.

Nyt on menny koeviikko ohi ja mä tajutessani jotain, päätin tehdä pari asiaa.
Haluan muuttaa ja elää itsenäisesti, koska en kestä ylisosiaalista perhettäni, joka ei kertakaikkiaan anna olla viikonloppuisin ja muutenkin kotona oomassa rauhassa esim. jos edes yhden kerran jää kotiin perjantaina tai tulee perjantaina kotiin (ihan sama mikä aika) niin ne alkaa kyselee et miks et oo ulkona niinku muut nuoret. Eli tää on muuttunu jo ihan hulluks ku joudun kuppaan 24/7 kaverien luona tai ulkona ja opiskeluhan se vain siitä kärsii ja muutenkin nautin omasta rauhasta, jota en saa, vaikka tekee mieli (en kovasti pidä meluisista bailuista, tai no pidän mutta tosi harvoin kiinnostaa) . Kotona meillä on muutenkin aina liikaa ihmisiä ja serkkuja ja on siellä sellanne melu et hitot siellä voi mitään opiskella (ja mulla kun on keskivertoo tarkempi kuuloaisti) , kun meen valittaa niin kirjastoon mua passitetaa ja huudetaan "tämä on mun talo ja niin kauan ku sinä täällä asut niin saat luvan totella".
Olen hyvin rauhallien ihminen ja tulen toimeen kenen kanssa tahansa ja tulin tänne etsimään ihmistä, joka on myös rauhallinen ja niinkuin minäkin arvostaa toisen yksityisyyttä, tullaanhan me asuun saman katon alle.
Ottakaa yhteyttä (kiirehtikää :o).

6

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmainen neuvo muuten järkevään ajatukseen...

Varmaan löytyisi enemmän kiinnostuneita jos kertoisit paikkakunnan jolle haet kämppistä :)

• Vuokra puoliks.

Koskee helsingin pääkaupunkiseutua
      Kiitti välittäjä :)

• uusikotisi

Hei, voisit ilmoittautua kimppakämppä.fi sivustolle. Sieltä kannattaa haeskella sopivaa asuntoa tai ilmoittautua itse hakijaksi.

• Vuokra puoliks.

Kiitos paljon neuvosta.

• uusikotisi

Hei ja vielä vinkiksi, että kimppa-asuminenkaan ei välttämättä mitään ihanaa jos sattuu ikävä kimppa-asukas. Kannattaa siis hakea samanlaista kuin itsekin eli rauhallista mutta luotettavaa henkilöä, joka maksaa oman osuutensa vuokrasta ja tekee oman osuutensa siivouksista ym. Kannattaa ehkä lueskella netistä myös noita huonoja kimppakokemuksia ihan varuiks.

Voit varmaan hakea myös opiskelija-asuntoa, vaikka sinkkuna tod.näk. antavat jonkun soluasunnon :( Toinen vaihtoehto voisi olla kaupungin vuokra-asunto, jonne voisi olla mahiksia, kun olet kotoa muuttamassa. Ainakin olen kuullut, että sillä perusteella voisi olla paremmin mahiksia saada asunto. Tsemppiä hakuun!

• Vuokra puoliks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      625
      2389
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1187
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1026
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      925
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      93
      795
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      653
    Aihe