En tiedä et mitä ajatella...

rakastunut luuseri

Kertokaapas ihmiset että mitä mieltä tai mitä mun pitää tehdä??
Välillämme on muutamia satoja kilometrejä ja yhteistä taivalta ollaan kuljettu vuoden verran.
1. puoli vuotta oli ihan ok,nähtiin 2-3krt kuukaudessa ja mut jälkimmäinen on mennyt ehkä kerran kuukaudessa tyyliin.tekstiviestit ja face ahkerassa käytössä ekat 7-8kk.Sen jälkeen on aika hiljentynyt...nykyään tekstiviestit menee suhteessa 20% / 80% ,et vastapuoli vastaa ehkä joka neljänteen viidenteen viestiin :/
Soittaminen on jäänyt koko suhteen ajan mun hartioille.Soitan ehkä 1-3krt viikossa.Vastapuoli on soittanut ehkä koko suhteemme ajan 4-6krt selvinpäin.Alkuaikana tuli kännisoittoja,muttei niitäkään oo tullut hetkeen.
Parin viime kuukauden viikonloput on mennyt siten että jos yrittää soittaa tai olla yhteydessä.Niin ei vastaa tai siitä ei kuulu muutenkaan mitään.Seuraavana päivänä tulee tyylin olin nukkumas/en huomannut ku puhelin oli äänettömällä.
jne.
Ja viime kuukausina kun ollaan nähty niin vastapuoli varjelee puhelinta kuin siellä olis jotain salattavaa :) Ikänä en oo vielä tutkinut et mitä sieltä löytyy,hieman rupee kyl epäilyttämään että mitä siellä on, kun pitää varjella sitä.Alkuaikana kyseistä ilmiötä ei ollut....?
Aina kun nähdää niin silloin rakkaus kukoistaa ja on muutenkin ihanata :)))

Yhteen muuttaminen on jossakin vaiheessa todennäköistä,jos vaan suhde jatkuu...Eri asia on et kauanko mulla kestää järki tätä suhdetta.Meinaa pää hajota välillä :D
Eli kanssa ihmiset,mitä teen ja mitä mun pitää ajatella.??Mitä mun pitää tehdä kumppanin suhteen???et pitää vaan kestää hänen tyylinsä hoitaa kaukosuhdetta???voiko luottaa häneen.vai onko hänellä toinen...asiaa oon monesti kysynyt.Ja aina tullut kielteinen ja vihainen vastaus ettei ole!että kertois kyllä...
Pitääkö mun unohtaa hänet vai kestää kaukosuhteemme raastavaa tapaa ja toivoa että kun yhteen muuttamisen aika tulee niin kaikki korjaantuu ja on hyvin.

3

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konijn

      Jos suhteessa on ongelmia jo välimatkan aikana, eivät ne ongelmat kyllä parane vaikka muuttaisittekin yhteen. Tässä on kyllä monta vaaranmerkkiä, mutta yritänpä nyt kuitenkin kommentoida muutamia kohtia.

      Kaukosuhteessa on se "ongelma", että sitä oikeasti pitää aktiivisesti pitää yllä, ehkä jopa enemmän kuin lähisuhdetta, esimerkiksi puhumalla tai chattaamalla. Ja se, että sinun partnerisi osalta tuo vaikuttaa loppuneen viime kuukausien aikana, eikä hän ole näköjään nähnyt melkein ollenkaan vaivaa sen eteen muutenkaan, on erittäin huono merkki. Suhteessa vastuu jakautuu kahden ihmisen kesken, 50/50 ja mielestäni hän sysää liikaa sinun vastuulle. Joko hän ei välitä tai sitten pitää sinua itsestäänselvyytenä.

      Hänen tekstareissaan on selityksen makua. Minusta vaikuttaa siltä, että hän ei ole kykenevä tai kiinnostunut pitämään suhdettanne yllä (ainakaan kaukosuhteena). En kuitenkaan usko, että asiat muuttuisivat parempaan päin vaikka asuisittekin yhdessä, sillä jo nyt hän salaa sinulta asioita. Entäs sitten myöhemmin? Vihainen vastaus saa hänet vaikuttamaan syylliseltä, eikä tee hyvää luottamukselle...

      Ystävällisenä neuvona sanoisin, että harkitse tarkkaan haluatko todella jatkaa suhdetta näin. Et vaikuta kovinkaan onnelliselta. Vaikka olisi kuinka ihanaa tavattaessa, niin pitäisi olla ainakin melkein yhtä mukavaa silloin kun ollaan erillään. Mielestäni säästyisit turhilta sydänsuruilta jos laittaisit suhteen poikki, mutta ennen tätä kannattaa kysyä partneriltasi mitä mieltä hän on suhteestanne ja ymmärtääkö hän kuinka epäreilua hänen käytöksensä on sinua kohtaan.

      Onko hänen mielestään okei että vain sinä pidät yhteyttä? Onko hänen mielestään okei, ettet voi kunnolla luottaa häneen koska hän salaa asioita? Ja näkeekö hän suhteessanne tulevaisuutta? Kaikesta päätellen ei siltä vaikuta.

    • T:gin Kekkeruusi

      Nussii jo muita!

    • T:gin Kekkeruusi

      N ussii jo muita!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe