Toisen silmän vieressä on siis aika ilkeä ihon läpi näkyvä sininen verisuoni (ei koholla), joka juoksee kulmakarvan lopusta melkein poskiluuhun asti. Samaa olen huomannut myös toisella puolella alkaneen kehittyä, tai näkyä selvemmin. Olen normaalipainoinen, en mitenkään turhan kalpea nuori mies. Verisuonia näiden lisäksi ei mitenkään erityisemmin kehossa näy.
Tiedän, että laserilla nuo varmaan saisi piiloon, mutta haluaisin kuitenkin välttää ihon polttoa ja muita toimenpiteitä jos mahdollista.
Onko kenelläkään kokemusta samankaltaisesta ongelmasta; mahdollista paksuntaa ihoa jollain kikoilla, tai muuta ratkaisua?
Kiitos vastauksista.
Ihon läpi näkyvät verisuonet kasvoissa
6
6139
Vastaukset
- bloodvein
Minulla sama ongelma ja nuorimies itsekkin. Jos tähän ei muu auta niin aion kyllä mennä polttamaan ne tai meikkiä vähän. En ole keksinyt oikein apua, mutta kesällä aion ruskettua reilummin.
- hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ei juu saa mitenkään pois kuin hoidoilla.. Muistaakseni oli toinenkin tapa, että jotakin ainetta ruiskutetaan verisuoneen ja se pienenee siitä viikon sisällä. Kallis hoito tosin muistaakseni, olikohan puolitonnia jopa.
Olen kuullut, että välttämällä alkoholia ja tupakanpoilttoa ainakin voisi estää noita ilmestymästä enemmän. Jos käytät noita paljon, niin voisiko se vähän pienentyä, jos lopettaisit niiden käytön? - fjijflsfjlsfj
missä tälläisiä hoitoja sitten voisi tehdä?
- ruiskutushoito
yksityislääkärillä
- treenipuna
Kommentti vain ei ohjeita:
Suomalainen geeninen ominaisuus taitaa olla vaalea läpinäkyvä iho.
Esimerkikisi jääkiekko-otteluissa jotain ulkomaata vastaan sen huomaa hyvin. Suomalaiset ovat jopa sairaan kalpeita, vaaleita naamasta. verrattuna ulkomaisiin pelaajiin, jo jopa Ruotsalaisiin pelaajiin verrattuna. - voivee
Tehokas keino voisi olla harrastaa nyrkkeilyä kehässä kaksi kertaa viikossa ja ottaa lättyyn iskuja pehmustetuilla hanskoilla. Siitä iho paksuuntuu. Samalla unohtuu pikkuasioista valittaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839