Naisen kiinnostus takaisin.

elmeri2

Ollaan seurusteltu 2kk ja itse olen miehenä todella ihastunut naiseen. Tyttöystäväni ilmoitti eilen illalla hänen kipinänsä kadonneen meidän suhteeseen ja ettei tunnu samalta kuin aivan alussa.
Itse haluan tehdä suhteen eteen kaiken mahdollisen ettei se loppuisi koska tästä ihmisestä löytyy kaikki mahdollinen mitä arvostan naisessa.
Kysynkin neuvoja miten saada nainen uudelleen ihastumaan itseeni. Jotain pieniä tekoja tms...?? Te joilla on kokemuksia kyseisistä asioista neuvokaa minua.

6

2198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahinta, mitä nyt voit tehdä, on olla itsestäänselvyys ja se, joka vonkaa jatkamaan suhdetta. Jos tyttö ei ole ihastunut/rakastunut niin hän ei anelemalla sellaiseksi muutu. Jos hän on ihastunut/rakastunut niin hän havahtuu huomaamaan arvosi, kun et automaattisesti ole aina tarjolla kun hän haluaa seuraasi.

En kehota pelaamaan pelejä vaan keskittymään välillä enemmän muihin asioihin, tapaamaan omia kavereitasi, harrastamaan jne.

• elämä jatkuu

Toista ei voi saada millään peleillä ihastumaan. Kaksi kuukautta on sen verran pitkä aika jo, että olisi pitänyt syttyä rakkauden tunne. Hyväksy tosiasia, että teidän suhteenne ei jatku. Aikansa kirpaisee, sitten tulee uusi nainen elämääsi ajan kanssa kumminkin..

• elmeri2

Ajattelin mistä asioista hän pitää ja muistin että joskus hän on maininnut että haluaa mennä pulkkamäkeen pitkästä aikaan. Näin ajattelin viedä hänet tulevalla viikolla pulkkamäkeen ja ottaa kahvia mukaan sun muuta pientä syömistä, voimme jutella samalla asioista. Mitä mieltä olette voisiko hän ilahtua? en oleta että hänen kipinänsä heräisi samantien mutta haluaisin osoittaa ainakin hänelle kuinka paljon välitän hänestä.

• elämä jatkuu

Oletteko edelleen yhdessä? Jos siis ette ole sopineet vielä eroavanne, ja nainenkin haluaa vielä yrittää, niin ilman muuta kannattaa ehdottaa pulkkailuretkeä. Mistä muusta nainen pitäisi? Ehkä pää- tai hartiahieronnasta, sillä niistä ainakin oma sydämeni sulaa..

• tretgae

Sinä se sitten et anna periksi... Come on nyt!
        Parissa kuukaudessa ensi-ihastuksen olisi pitänyt laimenemisen sijaan muuttua palavaksi rakastumiseksi - sinä ainakin olet "tulta ja tappuraa". Toinen osapuoli ei ole, joten yritä nyt ymmärtää, että se "juna" meni jo. Toki voit häntä ilahduttaa, mutta älä sitten sano, ettei täällä sinua varoitettu. Itseä ainakin alkaisi ahdistaa, jos toinen ei ottaisi kuuleviin korviinsakaan, että olen kertonut fiilikseni, vaan olisi päättänyt, että minä olen hänen naisensa.

• Anonyymi

Kysy siltä että voitko sinä mennä niille ja kun oot niillä panet sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      82
      1579
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1229
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      83
      863
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      193
      858
    5. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      825
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      822
    7. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      810
    8. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      748
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      38
      729
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      33
      729
    Aihe