olen miettiny töitä norjasta tai ruotsista
kieliä en osaa siks just haluaisin mennä että oppis
miten pääsee
töihin norjaan ruotsiin
4
449
Vastaukset 4
- DetErDette
Kuulemma paikan päällä ovia koputtelemalla.
- Me.
Norjassa vaikeaa saada töitä jos ei osaa kieltä tai edes ruotsia. Varsinkin täällä keski Norjassa, jossa itse asun. Olen hakenut ihan kaikenlaisia töitä, mitä vain ollut avoimena, mutta aina on sama vastaus, että pitää osata jompaa kumpaa kieltä.
Mutta tsemppiä ja ehkä isommissa kaupungeissa helpompaa, kuten Oslo ja BergenNäin on. Opiskelen nyt norjaa, jotta saisin töitä, hakemuksia olen kanssa laittanut vaikka minne, muttei tunnu löytyvän. Olen asunut nyt noin kuukauden Ålesundissa.
- töitä
it osaajalle nettisivustojen kehittäjälle ja ylläpitäjälle vakituinen työpaikka espanja baltia ! ruotsi norja kysy lisää !!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571