Hei! olen hakenut kesätyötä Buusterilta Helsingin toimistosta olen 15v ja voi olla että pääsen sinne töihin kesäkuuksi ja ehkä osan heinäkuutakin,mitä kokemuksia teillä on Buusterista kesätyönä saako esim luvattua takuupalkkaa 8e/h onko rentoa työtä ihan mitä vaan tietoa työstä?
Kesätyö Buusterilla
1
169
Vastaukset
- kesaduuni_anna
Moi!
Palkkaus eri Buusteritoimipisteiden välillä voi ilmeisesti vaihdella. Itse sain juuri eräässä tapahtumassa sellaista infoa, että työstä maksetaan sen mukaan, kuinka paljon myyntiä työntekijä saa aikaiseksi. Tämä palkka kasvoi tässä Buusteripisteessä sitä mukaa mitä pidempään työntekijä on työssä. Se palkka, jota työstä saisi silloin, jos myyntiä ei ole yhtään, on niin pieni, ettei sitä edes kerrottu.
Puhelinmyyntityö ei monestikaan ole kenenkään loppuelämän homma, mutta se on kuitenkin työ muiden ohella ja pärjätäkseen asenteen on oltava reipas ja tuloskeskeinen.
Pidä huoli siitä, että kirjoitatte kirjallisen työsopimuksen ennen kuin aloitat työssä ja lue sopimus kunnolla ennen kuin allekirjoitat. Näin vältetään mahdolliset väärinkäsitykset jatkossa ja sopimukseen voi aina palata tarvittaessa.
Hyvää kesää,
-KesäduuniAnna
www.4h.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082160En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761588Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 411000
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748