Oikeastaan tiedän jo mitä minun täytyy tehdä, koska en ole nykytilanteeseen tyytyväinen, mutta kuulisin mielelläni kommentteja muiltakin samaa kokeneilta. Avomieheni on nimittäin välinpitämätön. Ei halua koskettaa, ei minkäänlaista hellyyttä ennenkuin itse haluaa sitä tiettyä asiaa. Sen jälkeen taas muuttuu välinpitämättömäksi. Olen asiasta puhunut ja on riidelty siitä ja olen kertonut, mitä haluaisin. Kysynyt, mitä hän haluaa ja vastaus on, ettei tiedä. Kauanko pitäisi jaksaa odottaa, kun paha olla ja kurkkua kuristaa. Kuulemma häntä ahdistaa, kun olen niin vaativa, vaikka pyydän vain, että saisin tulla illalla kainaloon ja että voisi joskus olla läheisyyttä ja hellyyttä. Olen antanut hänen olla rauhassa ja odottanut, josko tekisi jonkun aloitteen minun suhteen, mutta eipä ole tehnyt. Kuitenkin olemme aikuisia ihmisiä ja minulle ainakin tärkeää, mitä toinen haluaa ja toivoo. Nyt en jaksa enää välittää ja ero tässä varmasti tulee.. Ei tiedä, haluaako ammattiauttajalle, kuten ei tiedä mitään muutakaan, mihin koitan vastausta saada. Tullut tunne, että ei tiedä silloin, kun ei halua sanoa, ettei halua.
Välinpitämätön mies
11
3612
Vastaukset
- voimahali
Kokemusta on, erohan siitä tuli. Ei tarvitse jaksaa odottaa enää yhtään, vaan hae hellyys ja läheisyys sellaiselta, joka sitä itsekin haluaa.
- päätä suhde
Lopeta tuo suhde vielä kun voit nokka pystyssä! Jos miestä oikein ahdistaa sinun lähellä olosi niin ei kannata silloin olla parisuhteessa, ja tiedät että mies on vääristä syistä kanssasi kun ei pysty siihen oikeaan läheisyyteen mitä parisuhde tarkoittaa. Voithan vielä koettaa kysyä häneltä "Mitä parrisuhde mielestäsi tarkoittaa(sinulle tarkoittaa" ja "Mitä haluat tältä suhteelta" ja miehen on tuossa vaiheessa jollain tasolla pakko käsittää että ei ole valmis parisuhteeseen tai toivoo sen olevan jotain kevyttä kamaa, jossa kenties tärkeintä on kaveruus seksi. Et voi tietää ellet kysy, ja kun toteatte että nämä asiat menee ristiin voitte erota täysin sovussa. Valtaosallehan parisuhteessa ollaan aidoista tunteista, ei sen takia että olisi joku ihan kiva seurana.
- Tuskastunut 2014
Kiitos kannustavista kommenteista!
Näin tein jo tänään. Päätin suhteen ja hain tavaroitani kotoa ja menen muualle, kunnes avokkini on minun kodistani lähtenyt. Nokka pystyssä tosiaan ja mielestäni parempi, kun ei edes nähdä, niin ero paljon helpompaa, kuvittelisin. Laittoi vielä haukkumatekstarin perään, että hän ei riitä, kun olen niin vaativa!!! Olen varmaan tosi vaativa, kun jopa läheisyyttä haluaisin. Eihän se ole normaalia ollenkaan parisuhteessa! Tänään olen uhmakas, mutta huomenna saattaa jo olla toisin, mutta yhteyttä en häneen ota. Olen parempi ihminen ilman häntä. Niin ja puhumisesta ei ole hyötyä, koska joka kysymykseen vastaa "en tiedä".
- Tuskastunut2014
Aamu oli hieman huono, mutta olo päivää kohti parantunut, ennenkuin tuli taas kaksikin haukkumaviestiä puhelimeen. Ja mukamas aikuinen mies???
- voimia
Voimia uuteen!
Varmasti kävi itsetunnolle, kun lähdit ja hänelläkin on huono olo.
Toivottavasti haluttomuus ei johdu jostain fyysestä ongelmasta / sairaudesta (erektiohäiriöt tms.) tai esim. toisesta naisesta. Exäni muuttui haluttomaksi, kun hänellä oli toinen nainen kiikarissa.- Tuskastunut2014
Sitä itsekin epäilin, että josko olisi kiinnostunut toisesta.. mene ja tiedä, enkä enää välitäkään. Nyt on vapaa tekemään, mitä haluaa, kunhan jättäisit minut rauhaan. Olen lopettanut yhteydenpidon totaalisesti, mutta nyt ruikuttaa, ettei halunnut näin tämän menevän ja haluaisi nähdä ja laittelee viestejä. Ei kuitenkaan ole takaisinottamista pyytänyt, joten oletan ratkaisun olleen hänelle mieluinen. Ilmoitin, että minulle näin parempi, etten ole yhteydessä, toivun nopeammin ja ajattelen nyt vain itseäni vaikken normaalisti itsekäs olekaan.
- Ruoho vihertää
Jätä moinen tunnevammainen älykääpiö. Niin minäkin tein, ja tunnen oloni tavattoman huojentuneeksi ja helpottuneeksi. Miksi tuhlata energioitaan turhaan? Ei miksikään. Parisuhteeseen tarvitaan pari ihmistä tekemään työtä, näkemään vaivaa, nauttimaan YHTEISEN työn hedelmistä. Yksin ei kukaan voi parisuhdetta pystyssä pitää.
- Tuskastunut2014
Juuri siksi jätinkin. Mieheni täytyy minua rakastaa ja huomioida ja tietysti toisinkinpäin, naisen huomioitava mies. En nähnyt valoa tunnelin päässä ja oli kuin kivirekeä olisi perässä vetänyt. Olo nyt surkea, mutta ei läheskään niin surkea, kuin yksin suhteessa! Kunnioittakaa naiset itseänne, älkääkä suostuko huonoon kohteluun!
- hyvä päätös
Tuskastunut2014 kirjoitti:
Juuri siksi jätinkin. Mieheni täytyy minua rakastaa ja huomioida ja tietysti toisinkinpäin, naisen huomioitava mies. En nähnyt valoa tunnelin päässä ja oli kuin kivirekeä olisi perässä vetänyt. Olo nyt surkea, mutta ei läheskään niin surkea, kuin yksin suhteessa! Kunnioittakaa naiset itseänne, älkääkä suostuko huonoon kohteluun!
Tsemppiä! Parissa suhteessa olleena voi jo nähdä onko mies oikea ellei läheisyyttä halua. On vain miehen oma moka jos jossittelee vaikka nainen täydellä sydämmellä odottelee ja on siinä.Ei tuossa sinulla ole ollut vaihtoehtoja, hyvä kun tajusit mitä tarvitset ja sen olet suoraan sanonut.Syyttelyvaihe kuuluu eroon, halusi sitä tai ei se on aivan täysin normaalia, joten älä lannistu viesteistä, jätä vaikka vastaamatta.Jos mies on kuin kivi, heitä se pois.Mitä järkeä olla suhteessa josta ei saa sitä juttua inkä vuoksi suhteessa ollaan, ja se nyt ei todellakaan ole se seksi!
- naistenjuttuja
hyvä päätös kirjoitti:
Tsemppiä! Parissa suhteessa olleena voi jo nähdä onko mies oikea ellei läheisyyttä halua. On vain miehen oma moka jos jossittelee vaikka nainen täydellä sydämmellä odottelee ja on siinä.Ei tuossa sinulla ole ollut vaihtoehtoja, hyvä kun tajusit mitä tarvitset ja sen olet suoraan sanonut.Syyttelyvaihe kuuluu eroon, halusi sitä tai ei se on aivan täysin normaalia, joten älä lannistu viesteistä, jätä vaikka vastaamatta.Jos mies on kuin kivi, heitä se pois.Mitä järkeä olla suhteessa josta ei saa sitä juttua inkä vuoksi suhteessa ollaan, ja se nyt ei todellakaan ole se seksi!
Oho, tossapa onkin mies...mutta pelottavinta tässä on että löydän itseni tästä miehen kuvauksesta ! ...koskakohan toi mun ukkoni lähtee, sitä odotellessa.
- mykät yök
Välinpitämättömyys ja puhumattomuus, vetäytyminen ja eristäytyminen = kiusaamista ja toisen polkemista pahimmasta päästä. Jos halutaan parisuhde, mutt eletään kuin sinkkuna, itseään vain viihdyttäen, mykkänä, odottaen että toinen passaa ja tekee aloitteet kaikkeen.. onko epäkypsempää nähty? Ei. Tietysti fyysinen väkivalta erikseen, mutta henkisestikin voi ihmistä lyödä monin tavoin. Esimerkiksi välinpitämättömyydellä. "En puhu, vastaa, reagoi, osoita innostusta sinua kohtaan" = "En välitä, olet ilmaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi313585Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs532970100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks342149Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522119Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601962- 451839
- 491637