Öonko tietoa Nokia Mission M Koiviston tilaisuuksissa

Yksikään...

Parantuneista? Aikoinaan oli valtava buumi linja-autolasteittain meni porukoita satojen kilometrien päästä. Tapahtuiko minkälaisia parantumisia? Sokeat saivat näkönsä raajoja kasvoi selkäydinvamma parantui ? Jostakin kuulin että kuollutkin olisi yritetty herättää onnistuiko nämä edellä mainitut jos joku on näistä parantunut tai tullut kuolleista takaisin niin kirjoita rohkeasti tänne. Olihan Koivistollakin varmaan valtava voitelu siihen aikaan.

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei suggeroitu

Mikä ihmeen voitelu? Ukkohan oli huijari alusta asti. Minä epäilin häntä kaiken aikaa ja ihmettelin ihmisten hyväuskoisuutta. Hänessä ei ollut aitoa hengellisyyttä, hän imitoi, eli matki mm. Ylivainiota. Näkihän tuon sokea kanakin.

En hämmästynyt sittemmin esiintulleista skandaaleista.

Onko sulla ikävä sitä äijää? Miksi?

Tuo Koiviston suosio perustui samanlaisten lihallisten ihmisten, ei aitojen uskovien uskonnolliseen massatoimintaan.

"Rehellistä ihmistä ei voi huijata". Suggestio lähtee omista harhaluuloista.
      .

• Se oli vain yritys tuoda helluntalaisuutta luterilaiseen kirkkoon ja onneksi se kaatui ja Koivistolle tuli ansioiden mukaan

• Oikea Uskovainen

Koivisto Eli kuten opetti: hän oli täydellisen nuhteeton jumalan karitsa. Esimerkillinen kaikissa toissaan OIKEA USKOVAINEN!! Tuomitsi kyllä homot..herätti kuolleita!!

• Eikö se Koivisto sitten itse ollutkin homo?

• *Faith*

Kyseessä oli huijaus.

Onnistuin löytämään yhden videon, jonka loppupuolella näkyy, millä "tekniikalla" riivaajien karkottaminen ja parantaminen (muka) tapahtui:
      http://www.youtube.com/watch?v=1Qt8lQKl3Eo

Tuon tyyppiset kaatamiset eivät ole aitoa riivaajista vapauttamista ja parantamista, vaan pelkkää hypnoosia tyyliin (Yli-Vainio tai Benny Hinn).

Riivaajista vapauttaminen ja parantaminen liittyvät yleensä kiinteästi toisiinsa, ja paraneminen tapahtuu, kun riivaajat AJETAAN ULOS. Se on meluisa ja pitkällinen toimitus. Lisäksi sellaisten ihmisten puolesta, jotka eivät kärsi riivaajista, vaan ovat pelkästään sairaita, voidaan RUKOILLA.

Hypnoosi ei paranna ketään, vaan se on yksi spiritismin muodoista ja se saastuttaa ihmisen demonisilla hengillä.

Koivisto ei tiettävästi onnistunut herättämään ketään kuolleista, ja jos joku hänen tilaisuuksissaan parani, niin kyseessä oli todennäköisesti joku sairas ihminen, joka parani RUKOUKSELLA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2594
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1829
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe