Kun mie nyt pesen hiukset shampoo palalla ja kun sitten huuhtelen etikka-vesi seoksella niin tarviiko sitten vielä huuhdella vedellä ja pitääkö laittaa hoito ainetta?
on kullan vaaleat hiukset
hiusten huuhtelu etikka-vesi
3
569
Vastaukset
- oma kokemus
Kun itse olen viimeiseen huuhteluveteen laittanut etikkaa ja sillä huljutellut hiukseni niin en ole enää vedellä huuhdellut. En myöskään ole laittanut huuhdeltavaa hoitoainetta, mutta olen saattanut laittaa sellaista hiuksiin jätettävää hoitoainetta tai hoitosuihketta, minulla on aika pitkät hiukset. Hiukseni ovat vaaleanruskeat.
- nnn1
Minä huuhtelen etikkaveden jälkeen vielä haalealla vedellä. Kannattaa kokeilla kummallakin tavalla, jotta tietää, mikä omille hiuksile sopii. Ei siitä mitään ohjesääntöä ole :-)
- ap.
Huuhtelin vain hiukset etikka vedellä ja ei tarvinnut laittaa ollenkaan hoito ainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575910
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323225- 552779
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252591- 432280
- 232080
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151801