Eikös blues ole sitä mistä ne ensimmäiset rokkibiisit tehtiin? Ainakin se blues-kaava. Mitä blues on nykypäivänä?
ja mitä blues?
11
3522
Vastaukset
- kipas
Kaiken paskanjauhamisen lomassa, kertoisitteko sitten vielä sen vastuksen, mitä se blues on.
- Rimpula
Kuunteleppas vaikka Shemekia Copelandin Levyä Turn the heat up:lta.. vaikka uusi versio married to the blues.
- kipas
no niinpä kuuntelenkin, avaanpa tässä radion ja sieltähän se sattuu tulemaan. En nyt lähde levykauppaan ostamaan juuri kyseistä levyä vain saadakseni selville mitä se blues on, varsinkin kun siitä ehkä saa aika kapea-alaisen käsityksen. Pyysin vain jotain näistä neroista kertomaan ihan kansankielellä miltä se on ja miltä se kuulostaa, mutta järkevää vastausta kun ei vain saa. Joten se niistä neroista kai.
- Rimpula
kipas kirjoitti:
no niinpä kuuntelenkin, avaanpa tässä radion ja sieltähän se sattuu tulemaan. En nyt lähde levykauppaan ostamaan juuri kyseistä levyä vain saadakseni selville mitä se blues on, varsinkin kun siitä ehkä saa aika kapea-alaisen käsityksen. Pyysin vain jotain näistä neroista kertomaan ihan kansankielellä miltä se on ja miltä se kuulostaa, mutta järkevää vastausta kun ei vain saa. Joten se niistä neroista kai.
Kun on tämä lukemisen ymmärrys ongelma kas yllättäen no käykö tämä blues on.. kuinka hyvin minulla menee, tai ei mene tai kuinka hyvän näköinen tyttö tai poika ystävä minulla on.. vakio teema :)
- kipas
Rimpula kirjoitti:
Kun on tämä lukemisen ymmärrys ongelma kas yllättäen no käykö tämä blues on.. kuinka hyvin minulla menee, tai ei mene tai kuinka hyvän näköinen tyttö tai poika ystävä minulla on.. vakio teema :)
Sellasta.
- minä
blues on kalenterin korvike. joka aamu herätään ja kaikki mitä tapahtuu tapahtuu kahdesti..ja musiikillisesti maailman parasta. Nykyään paljon muuttunut mutta loistavaa vieläkin.mene kauppaan ja osta levy ja kuuntele..niin sitä oppii. suosittelen taj mahalia..tai mayallin tuotantoa.kiitän
- vihaaja
Blues on sellaisesta olennosta kumpuavaa "musiikkia" jonka älykkyys on tutkitusti!!!! huomattavasti pienempi kuin ihmisen. Luultavasti kaikkien bluesista pitävien ns. "ihmisten" äo:n kanssa on samoin. Pelkään pahoin.
- AlfredJKwak
kirjoituksestasi päätellen olet itse oikein uppobluesmies,niin paljon se kertoo omasta älykkyydestäsi.
- ns "ihminen"
Kaikkea muuta voit vihata, mutta älä itseäsi. Paljastithan oman älykkyytesi tuolla kommentilla.
- AlfredJKwak
Nykypäivänäkin.
- "John Lee"
Niinpä... miten sen nyt kiteyttäisi....Blues on arkisen aitoa eikä liian monimutkaista, rehellistä,tunteisiin vetoavaa,kuitenkin monisävyistä tai monimuotoista musaa. Jonka kautta pystyy aistimaan aidon työtätekevän ihmisen..Niin puuvillapellon orjan kuin nykyisen hardworking-duunarin elämää.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868