http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288649501450.html?pos=ok-nln
Ai Kiira Korpi ollu epätoivonen ettei koskaan löydä ketään? Onko pahempaa paskaa luettu. Lähes jokainen heterohan tohon haluaisi tutustua joten tarjokkaita riittää. En tajua miks pitää oikeesti mennä edes sanomaan noin.
Vai onko tämä tätä naisten kilometrin mittaista vaatimuslistaa jota noudattamaan ei löydy kuin muutama mies koko maasta?
Onko tämä YTN tyhmä vai muutenko vittuilee?
47
371
Vastaukset
- Nörtti_N
Ei naiselle riitä, että on haluttu. Nainen haluaa olla myös rakastettu.
Niin moni mieskin pohjimmiltaan haluaa.- srjskr
Et sitten lukenut itse uutista. Kiira Korpi ei ole haluttu nainen: "-Kun olin edellisen kerran sinkkuna noin neljä vuotta sitten, olin ihan epätoivoinen, etten koskaan löydä ketään. Usein ennenkin olen saanut itse tehdä aloitteen, Korpi kertoo Trendin haastattelussa."
- srjskr
srjskr kirjoitti:
Et sitten lukenut itse uutista. Kiira Korpi ei ole haluttu nainen: "-Kun olin edellisen kerran sinkkuna noin neljä vuotta sitten, olin ihan epätoivoinen, etten koskaan löydä ketään. Usein ennenkin olen saanut itse tehdä aloitteen, Korpi kertoo Trendin haastattelussa."
Niinhän nuo tavikset kyllä joutuukin usein tekemään aloitteen itse, jos haluaa malli-ytm:n.
- MAT.
srjskr kirjoitti:
Niinhän nuo tavikset kyllä joutuukin usein tekemään aloitteen itse, jos haluaa malli-ytm:n.
Ei naiset tee ikinä aloitteita, paitsi ehkä jotkut atnit.
- Tämä on nähty
jo aiemminkin: ätämi pääsee tykkäämään, kun bongaa hyvän vastauksen :D
ps. vmk (=ve..myös kä..) - ätmille jämät
MAT. kirjoitti:
Ei naiset tee ikinä aloitteita, paitsi ehkä jotkut atnit.
Kiirakin lähetti oikein kirjallisen hakemuksen..
- Pica
Jos Kiira Korven näkönen nainen on ollut 22-vuotiaana epätoivonen ja luullut ettei ikinä löydä ketään, niin kyllä minusta alkaa olemaan jo rajoilla että pitäisikö tutkituttaa pää. Yksinkertasesti noin tyhmää kommenttia ei voi antaa julkisuuteen. Muutenkin tuo koko haastattelu oli ihan sitä itseään mitä nuo iltapaskat suoltaa joka päivä.
- mies 86
Jotenkin tulee mieleen Taylor Swiftin ruikutukset. Kyllähän kysyntää riittää vaikka loputtomiin mutta löytyykö ketään itselleen sopivaa on sitten eri asia.
- srjskr
No Taylor Swift on sentään hyvännäköinen.
- 19+9
Tässäkin pitää lukea rivienvälistä kuten aina naisten kanssa, kun Kiira sanoo ettei löytänyt ketään niin hän tarkoitti sillä "ketään" että ei löytänyt ketään Arthurin kaltaista miesmallia..
- joopajoo.
Elämä IRL ei mene kuten te jossain laalaa-laasaslandiassa kuvittelette. Moni mies pelkää kauniita naisia. Eikä niillä ole jonossa miehiä ympärillä minne sitten menevätkin. Jotkut vanhat setämiehet varmaan ovat ottaneet eniten yhteyttä, muista pervousta puhumattakaan.
- ätmi
Rumat naiset uskottelevat itselleen miesten pelkäävän kauniita naisia, kun itsellä ei vientiä ole.
ätmi kirjoitti:
Rumat naiset uskottelevat itselleen miesten pelkäävän kauniita naisia, kun itsellä ei vientiä ole.
Ja sinä poika sitä vain menisit oitis pokkana iskemään jos vain onnistuisit jossain Kiiran näkemään livenä. On se hienoa että meillä on täällä noin reippaita miehiä. :)
- PohPuhPih
stellaria81 kirjoitti:
Ja sinä poika sitä vain menisit oitis pokkana iskemään jos vain onnistuisit jossain Kiiran näkemään livenä. On se hienoa että meillä on täällä noin reippaita miehiä. :)
Ei ole tullut Kiira Korpi vastaan, mutta parin vuoden takaista Miss Suomea ja paria muuta seuralaistaan tuli kyllä jututettua. Naisia nauratti kovasti, olen hauska mies. Ei käynyt kuitenkaan flaksi.
PohPuhPih kirjoitti:
Ei ole tullut Kiira Korpi vastaan, mutta parin vuoden takaista Miss Suomea ja paria muuta seuralaistaan tuli kyllä jututettua. Naisia nauratti kovasti, olen hauska mies. Ei käynyt kuitenkaan flaksi.
Mutta teitkö siis ihan oikean aloitteen, tyyliin puhelinnumeron tyrkytys tai kahville vaatiminen?
- ätmille jämät
stellaria81 kirjoitti:
Mielestäni Kiira on ihan tavallisen näköinen tyttönen.
- jklkö
Kiiran puolesta en voi vastata, mutta tässä arvasu: ehkä Kiira halusi jonkun, joka rakastaa häntä hänen itsensä, ei maineen, ulkonäön, rahan tms. ulkoisen arvon takia. Ehkä hän halusi jonkun, joka kestää naista, jonka elämä menee paljolti treenatessa ja on kontrolloitua. Jonkun jonka itsetunto ei kärsi siitä, että nainen on kuuluisa, haluttu, pärjää paremmin urheilussa, itsenäinen, määrätietoinen ja jolle hän ei olisi pelkkä objekti. Jonkun, joka ei ole mustasukkainen huomiosta, joka on itsekin mielenkiintoinen ihmisenä. Jonkun joka ei yritä alentaa Kiiraa tai nosta jollekin alustalle kotona, vaan osaa keskustella ja olla läsnä.
Naisten ongelmia: mies alkaa alistaa, koska tuntee alemmuudentuntoa jonkun asian takia. Oli se palkka, ura, urheilusuoritukset, sosiaalisuus, itsenäisyys tai mikä tahansa muu. Ollaan mustasukkaisia, kettuillaan, haukutaan, kinutaan rahaa. Tai sitten mies yrittää kohdella kuin jotain näyttelyesinettä ja ei ole kiinnostunut naisesta ihmisenä, vaan tämän mukanaan tuomasta statuksesta.
Kuinka moni teistä, jotka kutsutte itseänne ATMksi, oikeasti pärjäisi Kiiran rinnalla? Osaisitteko olla esineellistämättä ja lutkittelematta?- Nörtti_N
Hyvä kuvaus menestyvän naisen ongelmista. Kiitos. :)
- haha just
Juuh. Miesmalli on varmastikin paras vaihtoehto, jos haluaa jonkun ei-pinnallisen miehen. :D
- Ei voi tietää
haha just kirjoitti:
Juuh. Miesmalli on varmastikin paras vaihtoehto, jos haluaa jonkun ei-pinnallisen miehen. :D
Miesmalli ainakin ymmärtää työtä, jota tehdään omalla kropalla - julkisuuden vaatimuksia samaten.
- haha just
Ei voi tietää kirjoitti:
Miesmalli ainakin ymmärtää työtä, jota tehdään omalla kropalla - julkisuuden vaatimuksia samaten.
Äärimmäisen harva mies- tai edes naismalli on julkkis. Nythän tuo mies kyllä nousi semijulkkikseksi tämän seurustelusuhteen nostamana, eli joutuu totuttelemaan aivan uudenlaiseen huomioon.
Tuo toinen pointti on ihan hyvä, koska mallillakin on opeteltavanaan tietynlainen liikkuminen ja yleisön edessä esiintyminen. Ei kuitenkaan mitenkään verrattavissa taitoluistelijan treenimäärään, mutta onhan tuossa enemmän yhteistä kuin vaikkapa koodarin kanssa olisi. - Kakkuhattu
Tällaisia tosielämän pohjalta olevia kommentteja atm:t tarvitsevat ja odottavatkin palstalta, vaikka verhoavat kaipuunsa huuteluksi ja räyhäämiseksi.
Valaisee miten enemmän tai vähemmän suljetun maailman ulkopuolella eletään, miten siellä myös omalta kannaltaankin olisi suotavaa käyttäytyä. - 10+10
Todella hienosti kiteytetty jklkö!
- Naisasialooseri.
Ei voi tietää kirjoitti:
Kyllähän raksamieskin tekee työtä omalla kropallaan eikä ole sen vähempää julkkis kuin miesmallikaan.
- ätmille jämät
haha just kirjoitti:
Äärimmäisen harva mies- tai edes naismalli on julkkis. Nythän tuo mies kyllä nousi semijulkkikseksi tämän seurustelusuhteen nostamana, eli joutuu totuttelemaan aivan uudenlaiseen huomioon.
Tuo toinen pointti on ihan hyvä, koska mallillakin on opeteltavanaan tietynlainen liikkuminen ja yleisön edessä esiintyminen. Ei kuitenkaan mitenkään verrattavissa taitoluistelijan treenimäärään, mutta onhan tuossa enemmän yhteistä kuin vaikkapa koodarin kanssa olisi.Mallipojan panorinki saa hyvää mainosta tästä Kiira tempusta.
- 6+20
Kiiran kohdalla ymmärrän kyllä että on vain miesmallien perään, hän jos joku ne ansaitsee toisin kuin tavis suominaiset.
- voiparkaa
Ei varmaan ole saanut yhtään viestiä miehiltä facebookissa, ei varmaan kellään ole käynyt mielessäkään
Miksi luulet, että hän olisi saanut miehiltä lähestymisiä facessa? Löytyykö esim. tältä palstalta miestä joka olisi hänelle laittanut viestiä? Oletkos itse tehnyt niin?
- fggfgfg
stellaria81 kirjoitti:
Miksi luulet, että hän olisi saanut miehiltä lähestymisiä facessa? Löytyykö esim. tältä palstalta miestä joka olisi hänelle laittanut viestiä? Oletkos itse tehnyt niin?
Viestiä en ole lähettänyt, mutta muutaman sanan vaihdoin kun näin yliopiston valintakokeessa. Luonnossa kauniimpi kun kuvissa ja en ihmettele jos ei tuolle aloitetta uskalla tehdä.
- voiparkaa
stellaria81 kirjoitti:
no, en kun en asu siellä päin mutta olen kyllä lähikaupunkin kauneimille naisille pistänyt typeriä treffi-ehdotuksia ja muuta vastaavaa, ei siihen kyllä paljoa rohkeutta tartte
- Naisasialooseri.
Kiira tarkoittaa toki sitä, että ei ole meinannut löytää tarpeeksi tasokasta YT-miestä.
Aika ristiriitaista muuten, että hän haluaa miehen joka ei arvosta häntä ulkonäkönsä takia ja sitten itse valitsee miehen ulkonäön perusteella.
Ja miesmalli varmasti onkin paras vaihtoehto jos nainen etsii ei-pinnallista miestä.- Reipas Mies
Tämähän on tasapainoinen pariskunta. Toinen luistelee kaukalossa ja joskus käy ammattimeikkaajalla lehtihaastattelujen aikaan, mies on ytm-ryhmää ainakin naamaltaan kun mallina tienaa.
Kiusoitteleva ajatus että monesko ytm tämä mies nyt edes on mitä Kiira on tästä So-mesta koettanut vikitellä? Eikö tämä tieto ole feministeille se kiusallisin?
Kaunisnainen alentuu iskemään, how low? Varmasti sadat virryneet setämiehet ovat viestejään Kiiralle tarjonneet- kuten sadoille ja sadoille naisille ennenkin. - Kiiraaaaaah...
Jep, tässä Naisasjne.:lläon kaksi ydinpointtia: 1) Kiiralla varmasti oli vaikeuksia saada tarpeeksi tasokas mies lähestymään häntä, joten oli parempi tehdä aloite itse... 2) Kiira ei ehkä ole sen syvällisempi kuin monet muutkaan ulkonän suhteen vaan haluaa aina kauneinta mitä saada voi. Itse asiassa positiivista että maallinen mammona ei ollut se tärkein valintakriteeri sitten, vaan tässä nähdään että ulkonäkö on kuningas jos nainen ei ole köyhästä perheestä. Paineet ulkopuolelta saada kaunis mies on myös Kiiralla varmaan olleet myös tosi kovat.
Toki on sen arvoinenkin, toisin kuin monet vähemmän kauniit naiset jotka silti saavat todella hyvännäköisiä miehiä.
Ja vielä: voihan sen mallipojun lempata (luultavasti Kiira tavannut sen jossain ennen FB-lähestymistä kuitenkin ja tiesi jotain etukäteen) jos luonne on surkea. - Eli itse tekemään
Kiiraaaaaah... kirjoitti:
Jep, tässä Naisasjne.:lläon kaksi ydinpointtia: 1) Kiiralla varmasti oli vaikeuksia saada tarpeeksi tasokas mies lähestymään häntä, joten oli parempi tehdä aloite itse... 2) Kiira ei ehkä ole sen syvällisempi kuin monet muutkaan ulkonän suhteen vaan haluaa aina kauneinta mitä saada voi. Itse asiassa positiivista että maallinen mammona ei ollut se tärkein valintakriteeri sitten, vaan tässä nähdään että ulkonäkö on kuningas jos nainen ei ole köyhästä perheestä. Paineet ulkopuolelta saada kaunis mies on myös Kiiralla varmaan olleet myös tosi kovat.
Toki on sen arvoinenkin, toisin kuin monet vähemmän kauniit naiset jotka silti saavat todella hyvännäköisiä miehiä.
Ja vielä: voihan sen mallipojun lempata (luultavasti Kiira tavannut sen jossain ennen FB-lähestymistä kuitenkin ja tiesi jotain etukäteen) jos luonne on surkea.Mulla on miehenä ihan sama ongelma että tarpeeksi tasokkaat naiset ei lähesty!
- ätmille jämät
Reipas Mies kirjoitti:
Tämähän on tasapainoinen pariskunta. Toinen luistelee kaukalossa ja joskus käy ammattimeikkaajalla lehtihaastattelujen aikaan, mies on ytm-ryhmää ainakin naamaltaan kun mallina tienaa.
Kiusoitteleva ajatus että monesko ytm tämä mies nyt edes on mitä Kiira on tästä So-mesta koettanut vikitellä? Eikö tämä tieto ole feministeille se kiusallisin?
Kaunisnainen alentuu iskemään, how low? Varmasti sadat virryneet setämiehet ovat viestejään Kiiralle tarjonneet- kuten sadoille ja sadoille naisille ennenkin.Todella jännä ajatus kyllä, montako kirjallista hakemusta Kiira lähetti ennen kuin tärppäsi;)
- ätmi
Kiira on todennäköisesti vain tyhmä. Sen silmistä on aina nähnyt, että ei siellä niiden takana paljoa sahanpuru liiku. Nättihän se on, mutta katse on kuin kehitysvammaisella.
- Ätministraattori
Sinäkö siellä, Virgin or Bust?
- aisamies
jklkö:llä oli ihan hyviä pointteja viestissään, mutta ei se silti poista sitä, että tuo kommentti ja haastattelu oli kokonaisuudessaan käsittämätön.
- Model or die trying
Itsekin tarvitsen mallinaisen koska vain he pystyvät ymmärtämään minua!
- Typy Tipunen
Namimaiskis mikä mies! Löytyisiköhän sieltä naamakirjasta vielä tuommoisia komistuksia tämmöiselle vähän vaatimattomammalle typylle.. On se ihme sovellus!
- mbgitw
Ettei vain huippu-urheilijan elämäntyylillä olisi asian kanssa jotain tekemistä. Täydet aikataulut, ei alkoholia ja juhlintaa niinkuin normaaleilla nuorilla naisilla. Kyllä kauniillakin naisella elämäntyyli vaikuttaa aika paljon siihen millaisia lähestymisiä ja miten paljon saa.
- BXQWO
Veikkaanpa, että huippu-urheilijalla ja reissutyötä tekevällä ei ole aikaa eikä ehkä mielenkiintoakaan notkua jossain yökerhoissa katsomassa, että uskaltaako joku kohtuullisen selvinpäin oleva mies tehdä aloitetta tai että löytyykö sieltä ylipäätään ketään sen oloista, josta olisi poikaystäväksi.
Ylipäätään tuntuu siltä, että Suomessa aika monella miehellä alkoholinkäyttö kuuluu jokaiseen viikonloppuun. Ei siinä välttämättä ole mitään yhteistä sellaisen naisen kanssa, jolla ruokavaliokin on erittäin tiukka. Muistaakseni Kiira Korpi sanoi jossain haastattelussa, että ei se ruokavalio nyt niin kauhean tiukka ole eli kyllä hän kisakauden jälkeenkin saattaa herkutella ja käydä KERRAN syömässä hampurilaisen ravintolassa...
Jos miehen harrastus on lähinnä netissä notkuminen, niin olen aika varma, että miehellä tulisi aikamoisia ongelmia tottua ajatukseen, että elämä pyörii huippu-urheilijan uran mukaan ja että elämä on ihan toisella tavalla aktiivista kuin mitä itsellä on. Sitä paitsi mitä juteltavaa Kiira Korvella ja ATM:llä olisi keskenään?
- KK: "Mitäs oot puuhaillut?"
- mies: "Mitäpä tässä. Vähän pleikkaa pelaillu ja sillain. Entä ite?"
- KK: "Just tulin Tokiosta. Kohta olis treenit, sitten PR-tilaisuus, illalla palauttava treeni, aamulla sit taas koreografin juttusille ja kisapuvun sovitukseen ja sillain ennen kuin pitäis taas lähteä kiertueelle. Mitäs me tehtäis yhdessä?"
- mies: "Mulla olis noi tiskit tiskaamatta. Viittisiksä hoitaa ne, kun mulla on ollu niin kiireitä? Jos vaikka kävisit sen jälkeen kaupassa ostamassa bissejä ja jotain niin voitais katsoa vaikka telkkaria myöhemmin illalla" - ,.,.,.,.
BXQWO kirjoitti:
Veikkaanpa, että huippu-urheilijalla ja reissutyötä tekevällä ei ole aikaa eikä ehkä mielenkiintoakaan notkua jossain yökerhoissa katsomassa, että uskaltaako joku kohtuullisen selvinpäin oleva mies tehdä aloitetta tai että löytyykö sieltä ylipäätään ketään sen oloista, josta olisi poikaystäväksi.
Ylipäätään tuntuu siltä, että Suomessa aika monella miehellä alkoholinkäyttö kuuluu jokaiseen viikonloppuun. Ei siinä välttämättä ole mitään yhteistä sellaisen naisen kanssa, jolla ruokavaliokin on erittäin tiukka. Muistaakseni Kiira Korpi sanoi jossain haastattelussa, että ei se ruokavalio nyt niin kauhean tiukka ole eli kyllä hän kisakauden jälkeenkin saattaa herkutella ja käydä KERRAN syömässä hampurilaisen ravintolassa...
Jos miehen harrastus on lähinnä netissä notkuminen, niin olen aika varma, että miehellä tulisi aikamoisia ongelmia tottua ajatukseen, että elämä pyörii huippu-urheilijan uran mukaan ja että elämä on ihan toisella tavalla aktiivista kuin mitä itsellä on. Sitä paitsi mitä juteltavaa Kiira Korvella ja ATM:llä olisi keskenään?
- KK: "Mitäs oot puuhaillut?"
- mies: "Mitäpä tässä. Vähän pleikkaa pelaillu ja sillain. Entä ite?"
- KK: "Just tulin Tokiosta. Kohta olis treenit, sitten PR-tilaisuus, illalla palauttava treeni, aamulla sit taas koreografin juttusille ja kisapuvun sovitukseen ja sillain ennen kuin pitäis taas lähteä kiertueelle. Mitäs me tehtäis yhdessä?"
- mies: "Mulla olis noi tiskit tiskaamatta. Viittisiksä hoitaa ne, kun mulla on ollu niin kiireitä? Jos vaikka kävisit sen jälkeen kaupassa ostamassa bissejä ja jotain niin voitais katsoa vaikka telkkaria myöhemmin illalla"- KK: "Mitäs oot puuhaillut?"
- miesmalli: "Mitäpä tässä. Tänään olin kuvauksissa alusvaatekampanjaan eli pelkissä boksereissa koko päivän. Meikkasin itse aamulla, kun sille ei kuulemma ollut aikaa ennen kuvauksia. Onks mulle vähän tullu läskiä? Mitäs sä?"
- mies: "Mulla olis noi tiskit tiskaamatta. Viittisiksä hoitaa ne, kun mulla on ollu niin kiireitä? Jos vaikka kävisit sen jälkeen kaupassa ostamassa bissejä ja jotain niin voitais katsoa vaikka telkkaria myöhemmin illalla"
- -M-
Ihan hyvä tietää että naisetkin ilmeisesti tekevät aloitteita. Ja ihan hyvä tietää millainen ulkonäkö mieheltä vaaditaan että näin käy. Ilmeisesti tasa-arvo on tässä asiassa kiinni vain siitä että kaikki miehet eivät valitettavasti ole tuon näköisiä.
- Tiedossa on :)
"Rumalla miehellä ei tee mitään "
- itse voisin kerran
"Etten koskaan löydä ketään" LOL, no tää on kyllä kuukauden paras! Henkilökohtaisesti voisin käydä kerran tuikkasemassa mutta aamulla kiireesti pois ennen kuin heräisi..
- 1+3
Kiiralla on ollut sama ongelma kuin useilla Suomalaisilla naisilla.
Hienoa, kun hän on uskaltautunut sanomaan sen ääneen, vaikka varmasti tiesi millaisen vastaanoton se saattaa saada.
Suomalaiset miehet eivät ole miehiä. He ovat melko nössöjä. Vaikka meillä on tasa-arvoista, niin kyllä monet naiset haluavat miehen, joka tekee aloitteen hänen suhteensa. Silloin tietää miehen olevan oikeasti kiinnostunut.
Ryhdistäytykää miehet ja tehkää aloitteita naisten suuntaan. Kyllä naisesta huomaa haluaako hän jutella teille pidempään vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594683
- 653798
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2113208- 1133061
- 482884
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471977- 1081872
- 361865