käyttääkö kukaan nainen enää niitä ihan perus t-paitoja, mitä yleensä miesten puolella myydään, eli niitä isompia t-paitoja?( mistä on sanottu että on "ahdas" kaula-aukko. vaikka mun mielestä ei ole! )ihan kuvallisia, tai ilman.
itse ainakin tykkään pitää, useimmiten niitä missä on joku kiva kuva, esim stuntmanillahan on myynnissä erilaisia kuvia erilaisiin paitamalleihin, bändipaidoista en tykkää, koska en tykkää heavy musiikista, sillä yleensä bändipaidat edustaa juuri tuota hevi/rock genreä. mun mielestä ei ole junttia pitää noita ihan tavis t-paitoja! tärkeintä on,miten sen kantaa :)
käytätkö tavallisia t-paitoja, eli ns. "miesten malleja"?
my_cat
1
252
Vastaukset
- ---------
Kyllä, juuri korjailin, ratkoin reunuksen, ompelin uudestaan ja heti tuntui sopivalta.
Käyttöä valmiiksi avarallekin paidalla jos ei halua näkyvän paitapuseron alta.
Tarpeeksi pitkä t-paita on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-257495Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986146Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1174240- 1554204
- 1631951
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.501867- 631822
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1391724- 451534
- 401519