Kummastelua

poikkeusko

Edustan vähän varttuneempaa treffipalstan käyttäjää. Miehet tuntuvat ihmettelevän, miksi naiset eivät ota yhteyttä tai eivät vastaa. No mitäpä hyödyttää vastata, kun yhteydenpito loppuu siihen. Tai jos jatkuu, niin tyhmänä huulenheittona: "Mitä teet tänään?" "Olet ihana." "Oliko hyvä viikonloppu?" "Panettaako?" etc. Jos näihin vastaa, kirjeenvaihto jatkuu samanlaisena. Pelkkiä tokaisuja. Jotkut kylläkin saattavat ihan asiallisestikin kirjoitella viikkotolkulla, mutta he ovatkin vain kirjoittamiseen ihastuneita. Ja hyväkin kirjeenvaihto saattaa vain yhtäkkiä loppua. Luulisi alkeellisemmankin osaavan kuitata tai yksinkertaisesti kertoa, että nyt on löytynyt vakavasti otettava tapaus, eikä halua jatkaa kirjoittelua. Monet kirjoittelijat eivät ehdota taapaamista lainkaan. Kirjoittelevat aikansa ja kertovat hyvinkin henkilökohtaisia asioita ja sitten lopettavat. Muutenkaan miesten puolelta ei erityisempää aktiivisuutta tunnu olevan, kun en ole hakemassa seikkailua. Ja olen vanha. Voi ukkoparat, yleensä tekin olette vanhoja, jotka profiiliani katselette.
Treffipalstaa pidän kuitenkin melkein ainoana tapana löytää ihmissuhteen. Ei ole enää tanssiravintoloita, enkä liiemmin baareissa notku. Voisin vielä joskus notkuakin, mutta eipä nuorten joukkoon kehtaa enää ainakaan yksin mennä. Tuntuisi niin säälittävältä.
Ehkä olen laatinut profiilini huonosti, mutta en tiedä mitä muuttaisin. Ehkä vielä vähän aikaa olen palstalla ja odotan ihmettä. Tai kertoisiko joku, mikä myy ilmoituksessa? Lähestyn kuuttakymmentä, mutta elämää saattaa olla vielä kolkyt vuotta (jos sukuuni olen tullut).
Lisäksi kysyn, miten ilmoittelen, jos haluasin löytää naisystävän. En missään nimessä ole lesbo, mutta matka-, ulkoilu-, shoppailukaveria kaipaisin pääkaupunkiseudulta. Vähäiset ystävät ovat liian kaukana ja äärettömän työorientoituneena en ole hoitanyt juurikaan ystävyyssuhteita. Työ on mennyt kaiken edelle. Nyttemmin olen ymmärtänyt priorisoida asioita.

3

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eurosinkku
    • nainenvm65

      Täällä toinen "vanha akka" :-)
      Olen myös kokeillut profiilin pitämistä jonkin aikaa ja nyt alkaa vähän kyllästyttää...
      paljon sellaista "jutustelua" jossa ei ole päätä eikä häntää...just tuollaista "mitäs kuuluu muru" tyylistä...
      sitten kun yrittää kysellä mitä mies ehkä harrastaa tai ajattelee jostain asiasta niin ei niihi tule vastausta vaan tyyliin "halaus iltapäivään"

      Ja tapaamisia olen itse ehdotellut... viimeistään siinä vaiheessa miehet katoaa :-)

      Mutta mitäpä siitä...
      alusta uudelleen ja ehkä sieltä joku joskus löytyy...

      • Turhia kuvitelmia

        Ei todellakaan mitään kunnon juttelua. Joku sana, hellittelyä vaikka ei ihmistä edes tunneta. Muutama lause ja menee vain vähän aikaa kun ei keksitä mitään kerrottavaa. Ei vastata kysymyksiin. Taustalla lienee aina joku oma romanttinen kuvitelma jostakin ihmeellisestä. Ihmisiä vaan kaikki ovat ja harvoin osunee joka tavalla itseä miellyttävä tyyppi kohdalle. Jos tapaa pettyy yleensä, ihminen on aina nähdessä vieras. Kirjoittelu ei tee ketään tutuksi jos ei ole nähnyt. Onko näin?!.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe