Kummastelua

poikkeusko

Edustan vähän varttuneempaa treffipalstan käyttäjää. Miehet tuntuvat ihmettelevän, miksi naiset eivät ota yhteyttä tai eivät vastaa. No mitäpä hyödyttää vastata, kun yhteydenpito loppuu siihen. Tai jos jatkuu, niin tyhmänä huulenheittona: "Mitä teet tänään?" "Olet ihana." "Oliko hyvä viikonloppu?" "Panettaako?" etc. Jos näihin vastaa, kirjeenvaihto jatkuu samanlaisena. Pelkkiä tokaisuja. Jotkut kylläkin saattavat ihan asiallisestikin kirjoitella viikkotolkulla, mutta he ovatkin vain kirjoittamiseen ihastuneita. Ja hyväkin kirjeenvaihto saattaa vain yhtäkkiä loppua. Luulisi alkeellisemmankin osaavan kuitata tai yksinkertaisesti kertoa, että nyt on löytynyt vakavasti otettava tapaus, eikä halua jatkaa kirjoittelua. Monet kirjoittelijat eivät ehdota taapaamista lainkaan. Kirjoittelevat aikansa ja kertovat hyvinkin henkilökohtaisia asioita ja sitten lopettavat. Muutenkaan miesten puolelta ei erityisempää aktiivisuutta tunnu olevan, kun en ole hakemassa seikkailua. Ja olen vanha. Voi ukkoparat, yleensä tekin olette vanhoja, jotka profiiliani katselette.
Treffipalstaa pidän kuitenkin melkein ainoana tapana löytää ihmissuhteen. Ei ole enää tanssiravintoloita, enkä liiemmin baareissa notku. Voisin vielä joskus notkuakin, mutta eipä nuorten joukkoon kehtaa enää ainakaan yksin mennä. Tuntuisi niin säälittävältä.
Ehkä olen laatinut profiilini huonosti, mutta en tiedä mitä muuttaisin. Ehkä vielä vähän aikaa olen palstalla ja odotan ihmettä. Tai kertoisiko joku, mikä myy ilmoituksessa? Lähestyn kuuttakymmentä, mutta elämää saattaa olla vielä kolkyt vuotta (jos sukuuni olen tullut).
Lisäksi kysyn, miten ilmoittelen, jos haluasin löytää naisystävän. En missään nimessä ole lesbo, mutta matka-, ulkoilu-, shoppailukaveria kaipaisin pääkaupunkiseudulta. Vähäiset ystävät ovat liian kaukana ja äärettömän työorientoituneena en ole hoitanyt juurikaan ystävyyssuhteita. Työ on mennyt kaiken edelle. Nyttemmin olen ymmärtänyt priorisoida asioita.

3

344

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eurosinkku
    • nainenvm65

Täällä toinen "vanha akka" :-)
      Olen myös kokeillut profiilin pitämistä jonkin aikaa ja nyt alkaa vähän kyllästyttää...
      paljon sellaista "jutustelua" jossa ei ole päätä eikä häntää...just tuollaista "mitäs kuuluu muru" tyylistä...
      sitten kun yrittää kysellä mitä mies ehkä harrastaa tai ajattelee jostain asiasta niin ei niihi tule vastausta vaan tyyliin "halaus iltapäivään"

Ja tapaamisia olen itse ehdotellut... viimeistään siinä vaiheessa miehet katoaa :-)

Mutta mitäpä siitä...
      alusta uudelleen ja ehkä sieltä joku joskus löytyy...

• Turhia kuvitelmia

Ei todellakaan mitään kunnon juttelua. Joku sana, hellittelyä vaikka ei ihmistä edes tunneta. Muutama lause ja menee vain vähän aikaa kun ei keksitä mitään kerrottavaa. Ei vastata kysymyksiin. Taustalla lienee aina joku oma romanttinen kuvitelma jostakin ihmeellisestä. Ihmisiä vaan kaikki ovat ja harvoin osunee joka tavalla itseä miellyttävä tyyppi kohdalle. Jos tapaa pettyy yleensä, ihminen on aina nähdessä vieras. Kirjoittelu ei tee ketään tutuksi jos ei ole nähnyt. Onko näin?!.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      120
      1319
    2. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      230
      1077
    3. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      67
      990
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      58
      942
    5. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      916
    6. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      860
    7. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      37
      798
    8. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      775
    9. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      762
    10. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      736
    11. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      58
      700
    12. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      66
      688
    13. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      608
    14. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      83
      563
    15. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      116
      556
    16. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      181
      523
    17. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      504
    18. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      498
    19. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      24
      494
    20. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      487
    Aihe