Epäilen, että pullalaboratoriotani vakoillaan
7
71
Vastaukset
- söörvörs! söörvörs!1
- Danger!
Vakoilu tällä alalla on aina rikos raskauttavien asianhaarojen vallitessa. On selkeästi todistettu globaalisti, FBI:n ja Gordon Ramsay:n toimesta, että tuloksena voi olla varsin laajalle levittyvä uhka puurojen ja vellien sekoittumisesta, mikäli reseptit joutuvat asiantuntemattomien Master chief- voittajien haltuun.
mie en ikinä oikein ole tykännyt pullasta, etenkään silloin ku joku on piiloittanut rusinoita niihin :(
- kjäh:.!1#%?+
.
"Mä syän rusinat pullasta"
har!111
.
- ybvuyijnio
Joka miehellä on p1llulaboratorio tai ainakin tutkimusinstrumentti vakiona jalkojen välissä...
- d be'¨ptork
Äly sen käytössä, onkin sitten lisävaruste
- Tutkimukset:.!1#%?+
d be'¨ptork kirjoitti:
Äly sen käytössä, onkin sitten lisävaruste
.
"Tutkimukset jatkuvat jatkuvalla syötöllä"
har!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368