Ilmoitusasia

Juon teetä ja syön suklaata.

(mielestäni tämä oli palstan mielialan kannalta välttämätön tieto, sillä suklaa auttaa kaikkiin vaivoihin)

16

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii.

      Mikä sua vaivaa?

      • Palstanäkymättömyys vaivaa ja sitä pitää tietysti hoitaa.


    • suklaati lihottaa

      Paljonko sä jo painat? :)

      • näinköhän.. kirjoitti:

        http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288457980018.html

        Taas tyhmiä huijataan. Viini on terveellistä, suklaa on terveellistä, pähkinät ovat terveellisiä. Sitten niitä vedetään urakalla ja syytetään painonnousta lihavuusgeeniä, isoja luita tai ties mitä humpuukia.

        Nämä jutut kun harvoin kertovat todellista kalorimäärää. Eikä sitä, että niitä pitää nauttia todella vähän ja että sekin kalorimäärä pitää vähentää jostain muusta.

        Ai niin, suurin ihmisiä huijaava mantra on liikunnan lisäys. Ei vain muisteta kertoa, että sen protskujuoman kuluttamiseksi pitäisi juosta pari tuntia eikä kävellä korttelin ympäri.


      • suklaati lihottaa

      • Tietysti valtavasti.
        (ja lähestyn ääretöntä yhä kiihtyvällä vauhdilla)


    • Thanx

      Tämä tulee kuin apteekin hyllyn alta: Kiitos informaatiosta!!

    • mie juon mustaherukka mehua ja pötköttelen kissani kaa

    • Migreenin oireet on kiusanneet eilisestä lähtien. Eilen illalla alkoi auraoireisiin kuuluvalla näkökentän häiriöllä (sahalaitojen vilkehtimiseellä). Tänään on särkenyt päätä ja paleltaa.
      Yleensä migreenilääke on auttanut. Tänään tuo tuntuu olevan sitkeämpää laatua.
      Näitä ei ole sattunut pitkään aikaan.

      Juon pelkkää vissyä, mikään muu ei nyt oikein maistu.

      • Itselläni auttaa suklaa ja kola.

        Uusissa tutkimuksissa on todettu, että liikunnan lisääminen vähentää migreeneitä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Itselläni auttaa suklaa ja kola.

        Uusissa tutkimuksissa on todettu, että liikunnan lisääminen vähentää migreeneitä.

        Tulin vaan ilmoittamaan, että olo on huomattavasti parempi. Nukuin 10 tuntia putkeen, kertaakaan heräämättä, mikä tosiaan on ihme. Liikuntaa on tiedossa huomenna.
        Ilmeisesti väsymys ja univelka osaltaa laukaisi migreenin. Ennen tätä, ei oireita ole ollut pitkään aikaan. Tämän kertainen episodi tuli kyllä salakavalasti hiipien. Pitäisi huolehtia itsestään vähän paremmin.


    • Kyöstix

      Tumma suklaa on kai terveellisin suklaa?

      • pierettää:.!1#%++

        .

        "* PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTT *"

        har!1

        .


      • On myös pelkkää murskattua kaakaopapua isoissa pusseissa.


    • suklaattia

      Suklaarusinat on parhaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe