Huomasin, että nenän limakalvot ovat olleet nyt parin viikon ajan todella kuivat ja nenä tukossa. Nenään erittyy kuivaa verensekaista räkää. välillä nenä aukeaa ja räkä muuttuu juoksevammaksi, mutta kun niistää, alkaa vuotaan verta. Hometta ei voi talossa olla, kun muutimme kaksi kuukautta sitten uuteen taloon. Huomasin, kun olin vuosi taakse päin sairaalahoidossa, siellä myös tuli sama ongelma. johtuisiko koneellisesta ilmastoinnista? mikähän tähän auttaisi?
Huono sisäilma, nenän kuivat limakalvot
3
1757
Vastaukset
- 6+8
Oletko valvonut rakennusvaihetta? Entä jos kyseessä on yksi niistä lukuisista uusista taloista, joiden villat ovat lionneet sateissa viikkokaupalla?
Lisäksi uusissa taloissa on suuret materiaalipäästöt jopa parin vuoden ajan.
Koneellinen ilmastointikin voi tietysti olla syyllinen, kanavissa voi olla rakennusaikaista likaa. - Yksi keino hoitaa
Minulla tuo tavallinen vaiva talvisin. Kuiva ja lämmin huoneilma saa sen aikaan. Ostin apteekista seesamiöljyä nenän limakalvoille ja kun purkki tyhjeni, niin täytin sen puoliväliin rypsiöljyllä.
- nenänkautta hengitys
Herättyä huomaa nenään limakalvojen olevan rutikuivat. Aamulla sieraimiin voi vanupuikolla sipaista pöytämargariinia tai voita.
Itsellä on yöpöydän laatikossa pienessä muovipullossa rypsiöljyä. Nukkumaan mennessä voi jo vähentää nenän kuivumista ennakolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082