Kuunteletteko radiota

Radio

Ja minkälainen radio teillä on?

39

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aIbatrossi

      Aina--nyttenkin

      En osaa nukkua täyshiljaisuudessa
      Sumiradio ja puheradio tarjoaa muutakin, kuin gempsu typerät jukepoksit

    • pösössäni on putkiradio jota kuuntelen ajaessani

      • aIbatrossi


      • aibatrossi
        monte24 kirjoitti:

        strutsit on Afrikassa, saa vara palleilla lujaa heittää et lentääpi atlannin yli strutsin koipeen :) mut emuja siel kyl on.
        tässä houkuttelen emun poikasta joka ol päässyt karkuun aitauksestaan eläintarhassa
        http://aijaa.com/XvhFqN
        ja minä gauchona :)
        http://aijaa.com/TzsRmh

        mistäs museosta ton suustaladattavan peacmakerin pöllsiti


      • aibatrossi kirjoitti:

        mistäs museosta ton suustaladattavan peacmakerin pöllsiti

        sain lahjaksi tutulta naiselta, jonka isän toi replica ol


      • monte24 kirjoitti:

        sain lahjaksi tutulta naiselta, jonka isän toi replica ol

        tuota noin toi on muuten colt navy replica, paljon hienompi ku peacemaker, jo lapsena tykästyin tuohon kanttipiippu malliin


    • radioko

      radio

      • aIbatrossi

      • radio oli

      • aIbatrossi kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=XIIQDewrfqE

        no tällä kuulus Suamenki radion urugaysa saakka

        Yhteen aikaan suunnittelin ostaa tuon kaltaisen aparaatin, sitten mietin mitä järkeä olisi ostaa laite, kun en ymmärtäisi mistä puhutaan kun kieli on japani, kiina jne


    • Aina välillä, Pioneer toiminut 17 vuotta kiitettävästi, lisäksi on 2 kpl työmaaradiota ja muutama korvanappiradio ja autoradio

      • kyl MÄÄKI:.!1#%?+

        .

        "Kyl * MÄÄKI * kuuntelen sujuvasti Philips ja Luxor kasari ghetto blastereita"

        har!

        .


      • Etenkin aamulla ennen liikkeelle lähtöä on hyvä kuunnella paikallisradiota. Sen ansiosta olen välttynyt muutaman kerran liikenneonnettomuuden aiheuttamalta ruuhkalta


    • Internet radio:.!1#%
    • Receiver?

      Kyllä, on mieltälämmittävää seurata, kun lapset kuuntelevat tuvan pöydän ympärillä, Markus-sedän tarinointia. ja kyllä, radiossani ei ole DVI-vastaanotinta.

    • raatio

      raadio

    • toni.

      grundig satelit 500 http://ra.fi/1MF9 kyllä sillä kuuluu kaukaa, laivoilta ja vaikka kamelin kesytystä arabimaista vaatii jo antennin vaikka puuhun jos kaukaa lyhytaaltoja

      autossa pioneer ja 8 kaiutinta

      sitten nuo pakolliset nurkassa, pinoneer viritin, pioneer dekki äänipään kalibroinnilla, pioneer vahvistin, denon cd, thorens td 320 mk ii levysoitin http://ra.fi/R8mY ja hifi 85 br etukaiuttimet http://ra.fi/bKwz sekä takana jbl laatikot http://ra.fi/Ze4Y

      tuollainenkin jossain kaapissa http://ra.fi/95iY

      • montten äiti

        Puka puta!


      • aIbatrossi

        autossa 8 kajaria?????????

        shit on vissiin myäs karvanopat pizzlissujen ansaksi


      • toni.
        aIbatrossi kirjoitti:

        autossa 8 kajaria?????????

        shit on vissiin myäs karvanopat pizzlissujen ansaksi

        jep autossa joka sivuovessa (farmari) on jo tehtaalla laitettu iso ja pieni kaiutin siis 8 kpl ja johdot valmiina radiokonsolissa joten ne oli helppo yhdistää, karvanoppaa ei ole mutta täytyy hankkia

        tuolla kaapissa on käyttämätön super vhs videodekki joka on ihan turha nyt

        tässä tietokoneessa on tuollaiset äänilaitteet http://ra.fi/E5am

        siis yleensä laitteet jää turhiksi kun tulee uusia markkinoille


      • toni.
        toni. kirjoitti:

        jep autossa joka sivuovessa (farmari) on jo tehtaalla laitettu iso ja pieni kaiutin siis 8 kpl ja johdot valmiina radiokonsolissa joten ne oli helppo yhdistää, karvanoppaa ei ole mutta täytyy hankkia

        tuolla kaapissa on käyttämätön super vhs videodekki joka on ihan turha nyt

        tässä tietokoneessa on tuollaiset äänilaitteet http://ra.fi/E5am

        siis yleensä laitteet jää turhiksi kun tulee uusia markkinoille

        olin mukana eräässä kyseenalaisessa projektissa 2000-luvun alussa, jolloin USA:n armeija halusi selvittää, että pystytäänkö matalilla ääniaalloilla saamaan aikaan maanjäristys, käyttämällä jättimäistä kaiutinelementtiä.

        ja vastaus oli, että kyllä pystytään, projektin silloisena vetäjänä toimi hyvä ystäväni, kollegani, filosofian maisteri, YALE:n kunniatohtori, nobelisti ja tuomittu kotipolttaja tri Meinheimer, joka suunnitteli tuon halkaisijaltaan kilometrin suuruisen subwoofer elementin. Kuten arvata saattaa, niin koteloa tuolle ei voitu rakentaa, vaan sen tehtävää suoritti Meinheimerin vision mukaan eräs Meksikossa sijaitseva valtava luola.

        kun kaikki oli valmista, ja tutkijaryhmä teki viimeisiä tiivistyksiä, niin tri Meinheimer kompuroi vahingossa kytkinkentällä viskipäissään, ja käynnisti tuon helvetinkojeen etuajassa.

        50:n gigawatin vahvistinteho tykitti elementtiin 10hz-taajuutta, ja se laukaisi viimeisten tietojen mukaan yli kahdeksan magnitudin maanjäristyksen, tutkijatiimi, elementti ja oheislaitteet hautautuivat maan alle arviolta kilometrin syvyyteen, järistyksessä syntyneessä railossa.

        Meinheimer selvisi mutta joutui lähtemään maanpakoon, USA:n armeijan silloisen komentajan uhatessa etsiä tämän käsiinsä maksoi mitä maksoi, komentaja vannoi Meinheimerin löytyvän, jonka jälkeen hänet upotettaisiin Mariaanien hautaan.

        joten tervetuloa testaamaan uutta laitetta tänne ikuriin jonka tri Meinheimer on uudelleen rakentanut, voin vakuuttaa että ääni kuuluu ikurista hyvin pitkälle


      • toni.
        toni. kirjoitti:

        olin mukana eräässä kyseenalaisessa projektissa 2000-luvun alussa, jolloin USA:n armeija halusi selvittää, että pystytäänkö matalilla ääniaalloilla saamaan aikaan maanjäristys, käyttämällä jättimäistä kaiutinelementtiä.

        ja vastaus oli, että kyllä pystytään, projektin silloisena vetäjänä toimi hyvä ystäväni, kollegani, filosofian maisteri, YALE:n kunniatohtori, nobelisti ja tuomittu kotipolttaja tri Meinheimer, joka suunnitteli tuon halkaisijaltaan kilometrin suuruisen subwoofer elementin. Kuten arvata saattaa, niin koteloa tuolle ei voitu rakentaa, vaan sen tehtävää suoritti Meinheimerin vision mukaan eräs Meksikossa sijaitseva valtava luola.

        kun kaikki oli valmista, ja tutkijaryhmä teki viimeisiä tiivistyksiä, niin tri Meinheimer kompuroi vahingossa kytkinkentällä viskipäissään, ja käynnisti tuon helvetinkojeen etuajassa.

        50:n gigawatin vahvistinteho tykitti elementtiin 10hz-taajuutta, ja se laukaisi viimeisten tietojen mukaan yli kahdeksan magnitudin maanjäristyksen, tutkijatiimi, elementti ja oheislaitteet hautautuivat maan alle arviolta kilometrin syvyyteen, järistyksessä syntyneessä railossa.

        Meinheimer selvisi mutta joutui lähtemään maanpakoon, USA:n armeijan silloisen komentajan uhatessa etsiä tämän käsiinsä maksoi mitä maksoi, komentaja vannoi Meinheimerin löytyvän, jonka jälkeen hänet upotettaisiin Mariaanien hautaan.

        joten tervetuloa testaamaan uutta laitetta tänne ikuriin jonka tri Meinheimer on uudelleen rakentanut, voin vakuuttaa että ääni kuuluu ikurista hyvin pitkälle

        tuo meinasi unohtua on numeroitu juhlamalli kun luxor teki viimeiset radionsa http://ra.fi/JNMY on tuossa sänkyn päädyssä


    • Kuuntelen paljon radiota. Autoissa omansa, sitten on kuulosuojainradio ja lisäksi mul on työhuoneessa viritinvahvistinsetti neljällä bassolla ja metrisillä kaapeilla.

      Varmaan kualisin jos en koko päivää olisi uutisvirrasta selvillä.

    • Kuuntelen aina autossa kanavasurffaillen ja netin/kännyn kautta milloin mitäkin.

      Varsinaista radio/cd-soitinta en omista enää nykyään.

      • Onko sua koskaan

        aluksi muka pierettänyt, mutta sitten tajuat että jos nyt pieraiset, tulee lusikallinen, ehkä enemmänkin? Onko noin käynyt hankalassa tilanteessa, ja sitten kiire vessaan? Entä miehen kanssa, onko vaikeaa käydä paskalla miesseurassa, yritätkö peittää ääntä, raavitko tulitikkuja, kuten esim mun ex-nainen..?


      • Onko sua koskaan kirjoitti:

        aluksi muka pierettänyt, mutta sitten tajuat että jos nyt pieraiset, tulee lusikallinen, ehkä enemmänkin? Onko noin käynyt hankalassa tilanteessa, ja sitten kiire vessaan? Entä miehen kanssa, onko vaikeaa käydä paskalla miesseurassa, yritätkö peittää ääntä, raavitko tulitikkuja, kuten esim mun ex-nainen..?

        Ei ristus.... Älä ota enempää.


      • Mitä tavanomaisimpia
        oasis79 kirjoitti:

        Ei ristus.... Älä ota enempää.

        käytännön kysymyksiä ;) Eli pukkaappas vain vastausta.


      • Mitä tavanomaisimpia kirjoitti:

        käytännön kysymyksiä ;) Eli pukkaappas vain vastausta.

        Sähän voit kysellä tuolta terveyspalstoilta, sieltä varmaan löytyy tietoa vatsan toimintoihin liittyvistä jutuista enemmänkin.


    • toimii!!!!

      Vanhaa blaupunktia

      • Nörään netissä:.!1#%

    • Autolla ajaessa vain. Party FM on paras kanava.

    • määmy

      Ei oo pelkkää radioo, pelkkää stereoo

      • Olen hukassa:.!1#?+

        .

        "Koska se stereo-testi taas tulikaan rinnakkaiskanavalta"

        har!1

        .


      • määmy
        Olen hukassa:.!1#?+ kirjoitti:

        .

        "Koska se stereo-testi taas tulikaan rinnakkaiskanavalta"

        har!1

        .

        -kä?

        Tääkö?

        http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/radion_stereotesti_16640.html#media=16642


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe