Moi itse s24 olleena, tapasin täältä yhden miehen,joka kirjoitteli kanssani ahkeraan, ja tapaamistakin sovittiin, mutta kun matka ja lento oli varattu, hän kun sanoi olevansa ulkomailla, niin äijästä ei sen koommin oo kuulunut mitään sen jälkeen kun sai kuulla että: kohta nähdään! ! Houkutella osasi ja oikein vaikersi että tuukin äkkiä.onneksi mun matkan tärkein syy ei ollut tuon ukon tapaaminen vaan hyvän ystäväni näkeminen samassa kaupungissa. Minä ainakin aion nauttia tulevasta matkastani täysin siemauksin.mutta harmittaa kun mies osoittautui joksikin muuksi kuin mitä esitti.tuollaisia jänöjusseja on s24 saitti täynnä,kun on tapaamisen aika niin hävitään ku ***** Saharan Dyyneihin. Ja toiset äijät, ja niitä on hel....sti, tarjoavat päiväkahviseuraa sellaista säännöllistä. Vaikka profiilini jo kertoo, että sellainen EI TÄTÄ TYPYÄ KIINNOSTA! !!! En usko että löytyy kunnon rehellistä miestä,jasmin
ei onnistunut, jänis kyseessä
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683