Kertakaikkiaan upeet avajaiset.
Mitä lajeja aiot seurata kisoissa?
Montako mitalia Suomi saa kisoista?
Nyt on talviolympialaiset avattu
15
131
Vastaukset
- määmy
Paraatist ei puuttunna ku tankit ja ohjukset. Lätkää, hiihtoo ja alppilajei. Lätkäl duunataa kisastudio ja frendei tulee kylää
- määmy
Onex on mää ny täällä. Naattikee koko palasta ny minusta.
Luultavasti katson ainoastaan jääkiekon finaalin jos Suomi pelaa siinä.
- Kyöstix
Näyttelijä Ville Haapasalo oli Yleltä hyvä valinta kommentoimaan avajaisia.
Toi rennompaa meininkiä.
Hän taitaa olla tunnetuin suomalainen Venäjällä - voice-of-xena
Jos satun sopivasti TV:n ääreen niin mäkihyppyä ja hiihtolajeja, mukaan lukien ampumahiihto. - Toivottavasti mitaleja tulee paljon, ainakin viisi, mutta tietysti henkilökohtaiset onnistumiset ovat parhaita.
- Kyöstix
Häivy nauta.
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Häivy nauta.
Ammuu.
- mr. boikotti
Kyöstix kirjoitti:
Ammuu.
Vois katsoo vaikka kisojen tieltä ammuttujen ja myrkytytettyjen eläinten tähtisadetta.
http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1288650543496.html
Adalin-super lienee käytössä Suomessakin, ainakin tulevien vaalien alla? - voice-of-xena
Hyvin meni kisat! Hienoja hetkiä ja jännittäviä kamppailuja :) Eilinen jääkiekkopeli oli loppuhuipennus hienolle urheilutapahtumalle! - ...tai... no kyllä tämänpäiväinenkin oli hyvä peli, vaikkei Suomi ollutkaan mukana ;)
- Näytä paljas
voice-of-xena kirjoitti:
Hyvin meni kisat! Hienoja hetkiä ja jännittäviä kamppailuja :) Eilinen jääkiekkopeli oli loppuhuipennus hienolle urheilutapahtumalle! - ...tai... no kyllä tämänpäiväinenkin oli hyvä peli, vaikkei Suomi ollutkaan mukana ;)
vaalea perseesi ;)
Paroni de Coubertainin olympialaiset ihanteet ja Putinin Venäjä ei juuri kauempana toisistaan vois olla. Sääli, kyllä se mielenkiintoon vaikuttaa. Aikaisemmin olen aina seurannut kaikki olympialaiset tarkasti alusta loppuun. Nyt pitää katsoa miten kisafiilis edistyy.
aion katsoa jääpainia
- palstan pahvit
Kisat lopppuivat jo!
- inhoilmo.net
vihdoinkin loppui inhoan olumpalaisii
- hämeen hitain:.
inhoilmo.net kirjoitti:
vihdoinkin loppui inhoan olumpalaisii
.
"Koska ne olumpialaaset alakaa"
har!111
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483