Millä logiigalla?

En ymmärrä

Mies kertoo rakastavansa, mutta meni naimisiin toisen kanssa?? Tämä kaikki tapahtui alle kahden viiveellä....

20

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Förstår du?

Hyvänen aika, täytyykö se rautalangasta vääntää?!
      Kahden viivehän on ensimmäisen naimakauppa, toisessa potenssissa, , , tietysti!

• //Mies//

Olit lopulta sen miehen ns. plan B?

• Yksinkertaista, mies tahtoi ettei eronne hetkellä sinulle tule paha mieli, vaikka halusi kertoa totuuden. Halusi muistaa ilosi ei eron katkeruutta

• Kiskisu

Jos toisella naisella oli rahnaa enemmän

• Tai taitavampi sängyssä, tai passaa miestä tai ei harmistu miehen syrjähypyistä tai ties mitä

• Onko naisen
        runontaja kirjoitti:

Tai taitavampi sängyssä, tai passaa miestä tai ei harmistu miehen syrjähypyistä tai ties mitä

sänkytaidoilla miehelle merkitystä, millaista?

• Onko naisen kirjoitti:

sänkytaidoilla miehelle merkitystä, millaista?

mies makaa selälläänb, nainen istuu miehen lanteilla, kumpikaan ei liiku ja silti mies saa siemensyöksyn. Millä perusteella?

• Miksei se
        runontaja kirjoitti:

mies makaa selälläänb, nainen istuu miehen lanteilla, kumpikaan ei liiku ja silti mies saa siemensyöksyn. Millä perusteella?

nainen saa?

• Miksei se kirjoitti:

nainen saa?

Nainen ei saa siemensyöksyä kuin vastaanottajana

• runontaja kirjoitti:

Nainen ei saa siemensyöksyä kuin vastaanottajana

Oikea vastaus on, nainen käyttää lannepohjan lihaksiaan joilla hieroo miehen elintä

• En ymmärrä

Hänen ei itse vaivautunut edes kertomaan asiasta. Kuulin luotettavalta taholta hänen menneen torstaina naimisiin. Meillä on yhteinen lapsi sentään ja torstaina tavattiin jopa lapsen asioiden merkeissä (päiväkodissa).
      Hänen kenties nykyisenä on vanha, mutta varakas. Tämä nainen kummitteli aikoinaan liittomme ympärillä "ystävänä". Tosiaanki aika näyttää...mutta vaikka olisin ollut plan B, niin eikö minulla ollut oikeus tietää hänen menevän naimisiin, jotta tiedän minne lapseni sitten menekään..?? Kiitoksia mielipiteistänne...mutta miksi olla hellä samalla mennä naimisiin toisen kanssa?? Olenko minä hälle ollut pelkkä objektiivi??

• Kiskisu

Nyt tuli vaikea kysymys. Nasdaq osaisi vastata tähän.

• Kiskisu
        Kiskisu kirjoitti:

Nyt tuli vaikea kysymys. Nasdaq osaisi vastata tähän.

Siis joudutaan odottamaan, kunnes tulee sukeltamasta.

• bingot:.
        Kiskisu kirjoitti:

Siis joudutaan odottamaan, kunnes tulee sukeltamasta.

.

"Bingot loppuu vasta illalla"

har!1

.

• määmy

Toi "kummitusnaine" o alunperi iskeny simmunsa miehees, duunannu tikust asiaa ja sitä kaut osannu nykii oikeist naruist kunnes miehes tunteet o vahvistuneet ja loput tiedätki.
        Toi "kummitusnaine" voi tulla kaveripiirist tai ulkopuolelt.

Noi tikkujutut yleensä o hommii, mitä kohdemies taitaa

Pidä kuiteski huolt, et miehes osallistuu muksunne kuluihi.

• ....................

Ehkä ne halusivatkin vain junailla ja kieroilla sinulta lapsen, ole varovainen! Pysy vahvana äläkä ainakaan luovu lapsestasi jos sitä yrittävät seuraavaksi.

• Kuiva kausi:.?!1#%'+

.

"Kuiva kausi teki selvää jälkeä??????"

.

• En ymmärrä

"Ehkä ne halusivatkin vain junailla ja kieroilla sinulta lapsen, ole varovainen! Pysy vahvana äläkä ainakaan luovu lapsestasi jos sitä yrittävät seuraavaksi".
      Kiitos neuvosta kovasti, koska tuo teksti teki kipeää....Samalla lailla, kuin en olisi uskonut hänen olevan tällä hetkellä häämatkallaan. Lasta eivät vie, mutta varmasti koittavat. Laitoin illalla viestin hälle..johon vastasi voivansa hyvin...mutta ei kertonut olevansa häämatkalla...lapsi menee huomenna kuitenkin tätinsä luokse, joka kertoi uutisen minulle. Kiitos kaikille mielipiteensä antaneille!

• En ymmärrä

Aika näyttää. Häämatkan aikana laittoi viestin jossa ilmoitti meidän olevan erilaisia eikä ilmoittanut mulle, koska kuulemman tietää mun tunteet. Kysyin viestitse onko hän onnellinen, johon vastasi "Please älä kysy". Syyksi naimisiin menolle on, että ei ollut muita jotka halusivat häntä, kuin tämä nainen.Ei kuulemman halua kuulla mun häistä sitten...Kertoi lapsellemme rakastavansa minua. Voiko mies tosiaan mennä naimisiin ilman rakkautta?? Voiko mies oikeasti olla niin kiero, että haluaa junailla lapsen multa? Itse tunnen, ettei hän ole onnellinen, tosin toivon hälle Onneaa. Nainen on vanhempi, kuin mies ja naisella on poikia..haluaako mies oman pojan myös sinne asumaan?? Mikä ajaa miehen pikaliittoon??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6194
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3073
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2233
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1837
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1818
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1539
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      51