Ydinperheeseen kuuluvat isä, äiti ja lapset. Sen jälkeen kun pappi tai maistraatti on sanonut aamen miehen on poistettava jopa ajatuksistaan omat vanhempansa. Tilalle ottaa vaimon vanhemmat. Näin ollen on selvää, ettei enää omiin vanhempiin pidetä minkäänlaista yhteyttä, kun avioliitossa miehen pitää hylätä omat vanhempansa, näinhän Raamattukin opettaa. Toisaalta siinä kyllä käsketään kunnioittamaan vanhempiaan jne... mutta ehkä se tarkoittaa sitä aikaa, kun on poikamiehenä....
Perheen äiti puolestaan voi pitää yhteyttä vapaasti omiin vanhempiinsa, kutsua heidät lapsia hoitamaan ja tehdä perheensä kanssa yhteisiä matkoja omien vanhempiensa kanssa jne.jne.
Niinpä sitten miehen vanhempien täytyy kaikki mahdolliset tulonsa säästää ns.pahojen päivien varalle, että pystyvät sitten tarvittaessa ostamaan palveluja, kun eivät itse enää jaksa itseään hoitaa.
Toivottavasti pyhän perheen oma rauha jatkuu myös sitten, kun lapset aikanaan avioituvat. Ehkä nämä isovanhemmat myös deletoidaan elämästä, kuten itsekin ovat aikanaan tehneet.
Perhe on pyhä
4
263
Vastaukset
- Kaijakio
Meillä appivanhemmat muuttivat naapuriin ja ovat ns. Läheisriippuvaista sorttia. Aina kysellään mitä mikäkin maksaa ja kyylätään menemusiä ja tulemisia. Mieheni on täynnä anopin piikittely puheluita koskien minun eli miniä vanhempien luona käyntejä. Minun vanhempanani ovat rentoja, eivätkä halua vanhoilla päivillään kiusata meitä omilla kotitöillään...anoppi jatkuvasti puhuu perheidyllistä saman katon alla sekä sukurakkaudesta. Meillä on pienet lapset ja hän haluaisi myöhemmin teettää meillä omat kotityönsä ja kertoo aina vieraillessamme työkaveristaa Eijasta, jonka lapset ovat niin ihania kun asuvat samassa pihapiirissä anoppia viihdyttämässä. Appivanhempia on tullut pyydettyä kolme kertaa yhteisille lomamatkoille mukaan ja aina on tullut kielteinen vastaus ja uteluita miten me nyt voimme lasten kanssa lomalle mennä jne. Sitten kun lähdemme minun vanhempien kanssa koska appivanhemmille ei sopinut alkaa mieletön jupina seläntakana kun heitä ei kuulema huolita meidän matkoille mukaan. Onneksi odotamme muuttoa hieman etäämmälle ja saamme hajurakoa koko appilan idylliin.
- gggggggggggg
Kyseessä on sinun tarinasi Toivoa sopii..., mutta kirjoitat yleistävässä muodossa.
Aikuinen mies ei katkaise välejään vanhempiinsa missään tilanteessa ilman syytä. Välien katkaisu pitkään jatkuneista ongelmista vuorovaikutuksessa, kukaan ei pakota miestä siihen.
Ongelmat voivat johtua monesta asiasta, miehille on usein helpompaa katkaista vain välit kuin alkaa puhua ongelmista. - Lukija**
Enpä kovin pyhäksi itseäni ole tuntenut, vaikka avioliittoa on nyt kestänyt 58 vuotta.
Lapsenlapsetkin ovat jo aikuisia, mutta ovat vielä perheettömiä.
Aloittaja ilmeisesti kuuluu johonkin uskonnolliseen hihhulijärjestöön, jossa elämä tehdään mahdollisimman vaikeaksi monenlaisten sääntöjen määrätessä kaikesta.
Vähän pilkalta tuntuu, kun vedetään Raamattukin noiden touhotuksien ohjekirjaksi, mutta kyllähän jokainen tulee omalla uskollaan autuaaksi.
Pääasia aloittajalla kuitenkin tuntuu olevan, että hän pyhän perheen jäsenenä saa olla omissa oloissaan muiden sukulaisten häiritsemättä hänen pyhyyttään. Onneksi osa perheestä tuntuu matkustelevan paljon. - ugufufgiig
Joidenkin miesten äidit roikkuvat aikuisessa pojassaan kuin takiainen, ja pilaavat poikansa parisuhteen :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227