Olen todella pienikokoinen kaikkialta muualta, paitsi rinnoistani.
Minulla on TODELLA suuria ongelmia löytää korsettia itselleni!!
Jos se on muuten sopiva, se on aaaaivan liian pieni rinnoista, ja jos se on rinnoista sopiva, se on muuten aivan liian suuri!
Korsettiin en ole tuhlaamassa 20€:a enempää, joten en tule siis todennäköisesti koskaan löytämään itselleni korsettia. Ellen sitten osta sellaista mikä on sotanorsuille suunniteltu ja sitten itse kavennan sitä...
Korsettiongelmia..
5
257
Vastaukset
- -madde-
Että pitäisi löytyä kokopitkämittatilauskorsetti 20 eurolla? Mistä saat minkään korsetin edes valmishalpisversion tuolla hinnalla?
Vai tarkoitiko 200 eurolla? Se olisi edes vähän mahdollisempi. Tsekkaa esim. Fabela.fi, en tunne paremmin liikettä, mutta näyttäisi olevan mittatilauskorsetteja 159 e.- Korsetiton+rahaton
Just just... Kuka oikeasti järkevä ihminen käyttää _mihinkään_ vaatekappaleeseen yli 20€:a !? No vastaus on kyllä selvä: porvarit, pilalle hemmotellut kakarat, joille raha on itsestäänselvyys ja ovat sitä mieltä että se ei kuluttamalla lopu! Haista #*%%&
- tyhmää valittaa
Korsetiton+rahaton kirjoitti:
Just just... Kuka oikeasti järkevä ihminen käyttää _mihinkään_ vaatekappaleeseen yli 20€:a !? No vastaus on kyllä selvä: porvarit, pilalle hemmotellut kakarat, joille raha on itsestäänselvyys ja ovat sitä mieltä että se ei kuluttamalla lopu! Haista #*%%&
Oikeasti rahaton ei unelmoisi tai edes valittelisi netissä miten ei ole olemassa korsetteja myytävänä, jotka maksavat vain 10% niiden normaalihinnasta. Korsetti on luksustuote niin totta kai se maksaa enemmän kuin perusvaatekappale.
- Korsetiton+raharon
tyhmää valittaa kirjoitti:
Oikeasti rahaton ei unelmoisi tai edes valittelisi netissä miten ei ole olemassa korsetteja myytävänä, jotka maksavat vain 10% niiden normaalihinnasta. Korsetti on luksustuote niin totta kai se maksaa enemmän kuin perusvaatekappale.
Puhummekohan nyt samanlaisista korseteista?
Minä tarkoitan sellaisia seksi-asuja, miehen iloksi tarkoitettuja korsetteja, joita löytyy mm. H&M:stä ja Kaalimato.comista.
En todellakaan tarkoita sellaista, mitä naiset käyttivät ennenvanhaan (toivottavasti kukaan ei enää käytä) näyttääkseen anorektikoilta.
- -madde-
:-) Kyllä vaan nuo "ennenvanhan" korsetit ovat nykyisin muotia, ja palstalla on niistä keskusteltu aikaisemmin. Ne eivät todellakaan tee naista anorektikon näköiseksi, vaan itse asiassa tuovat muodot paremmin esiin ja tukevat vartaloa. Parhaat korsetit tietysti valmistetaan käsityönä mittatilauksena.
Mutta sinä tarkoitatkin hieman toista vaatetta eli korselettia - se on siis alusvaate, joka vain mallaa korsettia, mutta on siis joustavaa kangasta.
Silti etpä taida aivan 20 eurolla saada mitään sopivaa, jos haluat sellaisen jota voi käyttää normaalisti eikä vaan makuuhuoneen puolella ja joka on just sun kokoa. Tosin et kertonut mikä se sun kokosi on?
Mutta tuossa linkissä on kohtuullisen edullisia, joten voit yrittää valita niistä sopivan mallin, jossa on erikseen rintaliiviosa, ja sitten alaosassa jotain mistä kiristää vaatetta (tai sitten kavennat itse). Tai sitten valitset jonkun kalliimmista oikeassa koossasi ja maksat sen osamaksulla.
http://www.boutique-loulou.fi/korseletit-c-169.html?sort=3a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579