Minun sänkyni on 80 senttimetriä leveä.
Sänkysi leveys?
27
532
Vastaukset
- anonyymi kurpps
120 cm
- nuori neiti
Taitaa olla 90cm jos oikein muistan, yhden ihmisen sänky kuitenkin. Isompaa en ole aikeissa hankkia, mitäpä minä semmoisella, veisi vain turhaan tilaa.
- Sinkku Mies
Jotain samansuuntaista. Ei sitä pieneen kaksioon / yksiöön kovin isoja purjelaivoja laiteta. No, hätätilassa menee kaksikin, jos vain sattuu olemaan kauniimman sukupuolen edustaja ja enempi tuota se oikea -sektoria.
- NaistenPyörittäjä
Se riippuu kenen sängystä herään.
-Paasonen- ätmille jämät
Nainen on siis omaisuuttasi heti parittelun jälkeen? Ok, näin se juuri meneekin.
- ätmille jämät
180cm.
- bakteeri- tautipelko
Sopiva itselleni ja menee myös kaksi ihmistä jos on ansainnut paikkansa vieressäni.
- Vaarallinen nainen
120 cm
Mulla on kaksi 80x200 sänkyä vierekkäin ja niiden päällä 160x200 petauspatja. Eli siis iso sänky oikeastaan. No toinen puoli kerää vain pölyä. :D Mut kivempi se on silti nukkua tuossa isossa sängyssä kuin pienessä.
- Blondin valeasussa
Samanlainen on minullakin, siis jenkkisänky. Itse kyllä käytän koko sänkyä,
nukun milloin mitenkin päin ja kumpaakin puolta käyttäen. Vaikka olisihan se tietysti mukava nukkua komean rakkaan miehen kanssa...
No mulla on 120cm leveä sänky, koska siinä on parempi nukkua kun kapeassa petissä ja kun asunnossa on tilaa ja huoneita, niin mitäs sitä turhaan tinkimään sängyn leveydestä.
- Eikö huolestuta?
Etkö pelkää että siitä kaikki ajattelevat kaikenlaista negatiivista, kun nuori mies nukkuu yksin leveässä sängyssä? Tuollainen mukavuudenhalu on selvästi sivarista peräisin. Armeijassa tehdään pojista miehiä ja opetetaan nukkumaan kapeassa sängyssä.
Eikö huolestuta? kirjoitti:
Etkö pelkää että siitä kaikki ajattelevat kaikenlaista negatiivista, kun nuori mies nukkuu yksin leveässä sängyssä? Tuollainen mukavuudenhalu on selvästi sivarista peräisin. Armeijassa tehdään pojista miehiä ja opetetaan nukkumaan kapeassa sängyssä.
Enemmän varmasti ajateltaisiin negatiivista, jos sitä nukkuisi yksin jossain kapeassa sängyssä, sillä tollaiset kapeat sängyt ovat tarkoitettu pääasiassa vanhuksille ja vanhempien nurkissa asuville teineille.
Kyllä kaikilla ihmisillä on täysi oikeus mukavaan elämään. Armeija onkin just sellainen ahdasmielinen, suvaitsematon ja sadistinen paikka, joka sopiikin kaikkein parhaiten just näille sun kaltaisille persujunteille.
Mä kun asun just niin isossa kämpässä ja nukun niin isossa sängyssä, kun itse haluan, eikä sulla ole siihen yhtään mitään sanomista, että tiedä sä se saatana!!!!!
Nukkukaa te persujuntit vaan niissä kapeissa sängyissänne!!!
Päätystä mittasin äsken, 86.5cm. Voisin kyllä ottaa leveämmän, sohvastani saa myös sängyn, mutta en nuku siinä koskaan.
Nyt tuli kyllä sellainen tunne, että olen varmasti mitannut väärin :D Hyvin tuo on kuitenkin riittänyt tähän asti, aviovuoteeksi sänkyni ei tietenkään kelpaa.
Miulla on 160cm leveä sänky. Siinä on tilaa köllötellä ja tarvittaessa mahtuu toinenkin viekkuun koisimaan.
- 3535
120 cm on juuri sopiva. Kapeampi olisi ahdistava, leveämmässä lakanoiden vaihto hankalaa.
- ????????????????????
Minulla ei ole edes sänkyä. Patja on 120 leveä.
- Parivuotta
Mulla 160cm mut nukun sohvalla ku makkarin telkkari meni rikki... yksin jäätyäni tulee nukuttuun telkku auki...
Taitaa olla 80 cm.
- piiloalfa
Jee. Olin jo murheellinen, kun kaikilla muilla oli enemmän nukkumispinta-alaa.
piiloalfa kirjoitti:
Jee. Olin jo murheellinen, kun kaikilla muilla oli enemmän nukkumispinta-alaa.
Joo, taidetaan olla luusereita tässä sängynleveys-skabassa :(.
Mutta sen verran minun on kyllä ihan pakko kehaista, että minun sänkyni saa sentään levitettyä niin, että tulee toiset 80 cm lisää tilaa, eli olen sentään jotenkin varautunut sinkkuuden mahdolliseen päättymiseen joskus tulevaisuudessa. Jos ei edes levittämään pysty 80cm sänkyä, niin sitten taitaa kyllä valitettavasti olla asiat jo vähän ikisinkummalla tolalla.- piiloalfa
stellaria81 kirjoitti:
Mutta sen verran minun on kyllä ihan pakko kehaista, että minun sänkyni saa sentään levitettyä niin, että tulee toiset 80 cm lisää tilaa, eli olen sentään jotenkin varautunut sinkkuuden mahdolliseen päättymiseen joskus tulevaisuudessa. Jos ei edes levittämään pysty 80cm sänkyä, niin sitten taitaa kyllä valitettavasti olla asiat jo vähän ikisinkummalla tolalla.Minä olen käyttänyt tätä samaa sänkyä lukioajoista lähtien. Ei voi levittää. Patja on vaihtunut pari kertaa.
http://www.masku.com/app/masku/public/thumb/1780/content/800x800/112784.hongisto-basic-sanky-80cm.72-2000.jpg Tuollainen, mutta ilman tuota päätyosaa. stellaria81 kirjoitti:
Mutta sen verran minun on kyllä ihan pakko kehaista, että minun sänkyni saa sentään levitettyä niin, että tulee toiset 80 cm lisää tilaa, eli olen sentään jotenkin varautunut sinkkuuden mahdolliseen päättymiseen joskus tulevaisuudessa. Jos ei edes levittämään pysty 80cm sänkyä, niin sitten taitaa kyllä valitettavasti olla asiat jo vähän ikisinkummalla tolalla.Ehei! Luuseripalkinto menee minulle. Sänkyni leveys on 56 cm. Nukun sohvalla, siis ihan tavallisella sohvalla. Sohva on ollut sänkyni melkein kolme vuotta eli muuton jälkeen. Onhan tuo vähän kapea, mutta selällään- ja vain toisella kyljelläännukkuvalle kelpaa ihan hyvin. Ei kovinkaan hyvä selälle, mutta olen nukkunut tätä sohvaa huonommilla patjoilla.
Tämä on oiva todistus siitä, että ihminen on sopeutuva eläin :-D
- Hyvä ihminen
En nyt mittailemaan ala, mutta tilaa olisi vielä yhdelle.
- puurovelli
Sänkyni koostuu kahdesta 80 x 200 cm runkopatjasta ja siinä päällä on yksi yhtenäinen iso petauspatja. Tämä sänky on palvellut hyvin ja petaan sen aina kahdelle, vaikka yksin siinä nukunkin.
Iso sänky on kätevä silloin, jos esim. vanhempani tulevat kylään. Silloin vieraat nukkuvat minun sängyssä makuuhuoneessa ja minä siirryn olohuoneen sohvalle nukkumaan. Tämä järjestely sen takia, että voin sitten rauhassa aamulla tehdä iltapalaa, tiskata astioita jne.
Jos ostaisin pelkän 80 x 200 cm sängyn, niin luulen, että tuntisin itseni kestosinkuksi. Nyt iso sänky on kuin optio, joka mahdollistaa parisuhteen tapahtuvaksi milloin vain ;-D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892