Ongelma on tämänmoinen. Olen aivan umpi rakastunut mieheeni ja uskoakseni myös hän minuun. Yhdessä ollaan oltu vasta pari vuotta, mutta koettu uskomattoman paljon ja vaikeita asioita. Hän on kaikesta tästä huolimatta edelleen rinnallani ja suunnitelmissa on viettää loppu elämä yhdessä. Seksistä on vain tullut suhteemme kompastus kivi. Viime aikoina mieheni ei ole seksiä halunnut juurikaan, jonka yritän ymmärtää koska en itsekään ole ollut viime aikoina aktiivisimmillani. Mieheni on kokenut jos jotakin ja ollut hyvin avoin kokemuksistaan. En minäkään mikään kokematon ole tai viaton. Alusta asti hän on vihjaillut kiinnostuksestaan SM-seksiin, jota en ole pistänyt pahakseni. Olen ollut ihan avoin ehdotuksille ja uusille kokemuksille. Sain kuukausi sitten selville, että mieheni käy sähköpostin vaihtoa yhden Lady Dominan kanssa. Kun yritin puhua asiasta hän kieltäytyi keskustelemasta siitä ja sanoi etten saisi painostaa häntä kertomaan asioista joista ei vielä ole valmis puhumaan! Minua loukkaa hirveän paljon se että hän jakaa seksifantasioitaan mielummin tuntemattomien kanssa kuin minun ja viime aikoina on myös alkanut pelottaa, että hän työmatkoillaan käy sessioissa jonkun Dominan luona. Mä ymmärtäisin sen jos en olisi halukas toteuttamaan hänen fantasioitaan, mutta mies ei anna minulle edes mahdollisuutta!! Olenko mä nyt sitten mukava "pikku vaimo", jota rakastetaan, mutta jonka kanssa ei jaeta niitä intiimeimpiä asioita. Tää tilanne on niin turhauttava ja raivostuttava, että mä alan masentua ja olen jo miettinyt, että pystynkö jatkamaan tätä suhdetta! Onko neuvoja tai kokemuksia? Laitanko vaan silmät kiinni ja annan miehen touhuta mitä haluaa ja olen tyytyväinen siihen että saan edes arjen jakaa rakastamani miehen kanssa?
Salaisuuksia
10
1132
Vastaukset
- elämää nähnyt
Älä ainakaan sulje silmiäsi! Mieti ja pohdi mitä haluat suhteeltasi.Yritä keskustellä asiasta miehesi kanssa,mutta muista,että vain sinä päätät omasta elämästäsi!
- Lumifia
vaan luopua näin suuresta rakkaudesta ja hyvästä arjesta. Tiedän pärjääväni kyllä omillanikin, mutta en olisi valmis heittämään kirvestä vielä kaivoon. Puhua olen yrittänyt ja kertoa miltä minusta tutuu tämä salailu, mutta lupaa vaan puhua asioista sitten kun on valmiimpi. Pelkään vaan että mitä ennen sitä ehtii tapahtua ja kuinka pahasti ehdin hajoittaa itseni.
- boboliina
Sun miehesi voi olla vähän arka tuomaan esille niitä sm-piirteitä. Eli sillä on jarrut päällä normaalissa parisuhteessa mutta nettisuhteessa se voi huoletta kertoilla syvimmät ja karmeimmat halunsa ilman pelkoa että se jätettäisiin. Ehkä se luottamus voisi kasvaa, en tiedä kyllä miten! Meidän suhteeseen ilmestyivät sukkaliivit ja korkokengät 10 vuoden parisuhteen aikana, ilman että olisi ollut mitään vinkkejä tämmöisestä fetissistä. Sattumalta löysin kätkön. Se oli todella kova paikka miehelleni joka olisi halunnut kuolla siihen paikkaan. Minä surffailin netissä etsimässä tietoa asiasta ja mieheni meni huilaamaan maalle vähäksi aikaa. Lopputuloksena oli etten halua erota hänestä, vaan aloin haluamaan häntä ihan eri tavalla. Siis todellakin haluamaan! Seksi on nykyään paljon kiihkeämpää, ilman mitään rekvisiittaa vielä, mutta toivon että saisin houkuteltua hänet pukeutumaan niihin vielä joskus. Se taipumus ei tietääkseni ikinä lähde pois, ainoastaan siihen voi tulla välikausia. Mun mielestä on pettämistä jos nettideittailee jonkun dominan kanssa, sehän on pois sinun seksielämästäsi!! Sinuna mä ostaisin PVC-puvun ja kokeilisin onneani että alistuuko se mies vai lähteekö karkuun.
- Lumifia
boboliina kirjoitti:
Sun miehesi voi olla vähän arka tuomaan esille niitä sm-piirteitä. Eli sillä on jarrut päällä normaalissa parisuhteessa mutta nettisuhteessa se voi huoletta kertoilla syvimmät ja karmeimmat halunsa ilman pelkoa että se jätettäisiin. Ehkä se luottamus voisi kasvaa, en tiedä kyllä miten! Meidän suhteeseen ilmestyivät sukkaliivit ja korkokengät 10 vuoden parisuhteen aikana, ilman että olisi ollut mitään vinkkejä tämmöisestä fetissistä. Sattumalta löysin kätkön. Se oli todella kova paikka miehelleni joka olisi halunnut kuolla siihen paikkaan. Minä surffailin netissä etsimässä tietoa asiasta ja mieheni meni huilaamaan maalle vähäksi aikaa. Lopputuloksena oli etten halua erota hänestä, vaan aloin haluamaan häntä ihan eri tavalla. Siis todellakin haluamaan! Seksi on nykyään paljon kiihkeämpää, ilman mitään rekvisiittaa vielä, mutta toivon että saisin houkuteltua hänet pukeutumaan niihin vielä joskus. Se taipumus ei tietääkseni ikinä lähde pois, ainoastaan siihen voi tulla välikausia. Mun mielestä on pettämistä jos nettideittailee jonkun dominan kanssa, sehän on pois sinun seksielämästäsi!! Sinuna mä ostaisin PVC-puvun ja kokeilisin onneani että alistuuko se mies vai lähteekö karkuun.
Sä valoit muhun uudenlaista uskoa! PVC asut on jo käytössä, mutta haluaisin vaan tietää tarkemmin mitä ne mun miehen fantasiat on. Pitäis varmaan kaivaa jostain esiin joku Dominan opas kirja, mä kun olen esittänyt tähän asti alistuvampaa roolia. Mulla on muuten fantasia naiseksi pukeutuneesta miehestä! Siihen oma mies ei suostu!
- boboliina
Lumifia kirjoitti:
Sä valoit muhun uudenlaista uskoa! PVC asut on jo käytössä, mutta haluaisin vaan tietää tarkemmin mitä ne mun miehen fantasiat on. Pitäis varmaan kaivaa jostain esiin joku Dominan opas kirja, mä kun olen esittänyt tähän asti alistuvampaa roolia. Mulla on muuten fantasia naiseksi pukeutuneesta miehestä! Siihen oma mies ei suostu!
Mä vähän arvelinkin että olet se "heikompi" osapuoli teidän leikeissä. Musta jotenkin tuntuu että miehesi ei kehtaa vaikka haluaisikin olla se "heikompi" osapuoli teidän leikeissä. Useat miehet joiden fetissit ovat naisten alusasut ovat yleensä ns. vaativissa työtehtävissä ja pukeutumalla tytöiksi he antavat itselleen vapauden olla vastuuntunnottomia hupakoita, eli stressinpoistomekanismi. Sun miehen fantasiat voivat olla myös aika sotkuisiakin, oletko sitä ajatellut? Leikkiminen on kivaa silloin tällöin, lisämausteena, mutta se ei saisi olla pääsääntöistä mun parisuhteessa ainakaan. Musta sun pitäisi kyllä tutustua sm-leikkeihin kai syvemmin kirjallisuuden kautta. Mä ajattelin aloittaa ihan alkeista mun miehen kanssa, eli ensin mustat pitkävartiset käsineet kädessä ekan kerran ja sitten lisäilee vaatekappaleita. Musta tuntuu että se tykkäisi jos mä pukisin ne sen ylle ;). Tämähän kuulostaa kuin koiran koulutukselta? Hitaasti hyvä tulee, kerro ihmeessä miehellesi KUINKA PALJON sä himoitset miestäsi. Ja osta sille vaikka ne pitkävartiset käsineet synttärilahjaksi.
- J.K
..sinun pitäisi sellaisessa suhteessa elää?
Ymmärrän kyllä, että miestä toisaalta hävettää, tällaisiakin tapauksia on, että hänellä on tällaisia mielihaluja, mutta jos hän on todellakin vakavana teidän parisuhteen kanssa, pitäisi hänen myös uskaltautua kertomaan omat mielihalunsa.
Se, että hän kirjoittelee jonkun tuikituntemattoman kanssa näistä asioista... Sinun pitäisikin olla hiukan ärtynyt, ja sanoa siitä myös. Luulisi nyt, että kaksi vuotta olisi tarpeeksi hyvä aika saadaksesi jonkin näköisen luottamuksen, että sinulle voisi tällaista asioista jutella.
Puhu ihmeessä vähän vakavemmin miehesi kanssa, että tämä jotain ymmärtäisi.Oletko itse puhunut omista mielihaluistasi hänelle? Sekin saattaisi auttaa häntä avautumaan....- Lumifia
on ja toteutettukin mun fantasiota. Mä olen puhunut näistä kamalan avoimesti ja mies on ollut moneen juttuun valmis. Meidän fantasiat on aika saman henkisiä ja olen tehnyt myös tosi selväksi kuinka avoin olen uusille kokemuksille ja hänen fantasioilleen. Olen myös selvittänyt miltä musta tää tuntuu ja hän on kuitannut sen sanomalla että viesteissä oli kyseessä vain viaton leikki. Enkä kuulemma saa hänestä mitään irti jos alan painostamaan. Mun mielestä mulla vaan olis jonkunlainen oikeus tietää. Hänestä on helpompaa puhua tuntemattomalle kuin mulle!
- dominoiva
Lumifia kirjoitti:
on ja toteutettukin mun fantasiota. Mä olen puhunut näistä kamalan avoimesti ja mies on ollut moneen juttuun valmis. Meidän fantasiat on aika saman henkisiä ja olen tehnyt myös tosi selväksi kuinka avoin olen uusille kokemuksille ja hänen fantasioilleen. Olen myös selvittänyt miltä musta tää tuntuu ja hän on kuitannut sen sanomalla että viesteissä oli kyseessä vain viaton leikki. Enkä kuulemma saa hänestä mitään irti jos alan painostamaan. Mun mielestä mulla vaan olis jonkunlainen oikeus tietää. Hänestä on helpompaa puhua tuntemattomalle kuin mulle!
Mun mielipide on se,että suora toiminta on paras..Otat ensiksi selville tuosta dominoinnista.Miehesi (ehkä!) kaipaa vahvaa dominoivaa naista,joka alistaisi.Sitominen,rangaistukset ja erilaiset välineet ehkä kiehtovat...Hän toivoo jotain sellaista,mitä sinä et ole ehkä taipuvainen toteuttamaan.Kyseessä voi olla esim.kipuun liittyvä mielihyvä (nipistimet,ruoskat,keppi)taikka,hän haluaa nauttia anaaliseksistä.Sitominen itsessään on jo kiihottavaa ja niihin leikkeihin löytyy monenlaista rekvisiittaa juuri omiin tarpeisiin.
Tai voisiko hän olla kiinnostunut kultasuihkuleikeistä tai tukehduttamisesta? Laaja ala kaiken kaikkiaan,selvää saa,kun hakee netistä BDSM-nimikkeellä tietoa..Ei muuta kuin onnea ja yritystä,arka aihe,mutta kyllä selviät =) - Lumifia
dominoiva kirjoitti:
Mun mielipide on se,että suora toiminta on paras..Otat ensiksi selville tuosta dominoinnista.Miehesi (ehkä!) kaipaa vahvaa dominoivaa naista,joka alistaisi.Sitominen,rangaistukset ja erilaiset välineet ehkä kiehtovat...Hän toivoo jotain sellaista,mitä sinä et ole ehkä taipuvainen toteuttamaan.Kyseessä voi olla esim.kipuun liittyvä mielihyvä (nipistimet,ruoskat,keppi)taikka,hän haluaa nauttia anaaliseksistä.Sitominen itsessään on jo kiihottavaa ja niihin leikkeihin löytyy monenlaista rekvisiittaa juuri omiin tarpeisiin.
Tai voisiko hän olla kiinnostunut kultasuihkuleikeistä tai tukehduttamisesta? Laaja ala kaiken kaikkiaan,selvää saa,kun hakee netistä BDSM-nimikkeellä tietoa..Ei muuta kuin onnea ja yritystä,arka aihe,mutta kyllä selviät =)Kai mun on sitten otettava härkää sarvista ja aloitetteva tuo tausta työ. Mulle on aika hyvin noin teoriassa selvillä mitä kaikkea vois kokeilla. Vähän arastelen tota käytännön suoriutumista:) Olen miettinyt että mieheni halut voivat myös olla rajuja mun makuun. Mut kaikkea oppii ja yllättävätkin asiat voivat olla kiihottavia. Ainoa rajoite on että eritteiden kanssa en lähde leikkimään. Tai koskaan ei pidä vannoa!
- Anonyymi
Kyllä mustat pitkävartiset nahkakääsineet tekee naisesta tosi kiihottavan seksikkäitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2486237Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.895139KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa164349Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1423113Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123081Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1652594Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,862543Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1741724- 461679
- 681515