Halla-ahon tilaisuus meni Lieksassa käsirysyn partaalle!!!

vaalit tulossa

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/halla-ahon-tilaisuus-meni-lieksassa-kasirysyn-partaalle/2795666

--Halla-aho listasi tilaisuudessa puolen tunnin ajan maahanmuuton ongelmia, se suututti tilaisuuteen saapuneet useat kymmenet lieksalaiset maahanmuuttajat.--

--"Näyttäkää tiliote"--

--Itse salissakin keskustelu oli ajoittain suoraa kilpahuutoa, mutta tilaisuuden päätyttyä kulttuurikeskuksen aulassa oltiin lähellä käsirysyä. Osa perussuomalaisten kannattajista vaati somaleilta kovaan ääneen tarkkoja tietoja esimerkiksi sosiaaliturvan tasosta ja väitetyistä isoista korvaussummista autojen ja muiden varusteiden hankintaan.--

--- Somalit myy polttoainelippuja ja sanovat, että tienaat 10 euroa kun ostat häneltä polttoainelipun. Saako nämä jostain kaupungilta niitä lippuja bensaan, kyseli kiivaasti esiintynyt mies.

Maahanmuuttajia väitteet ärsyttivät silminnähden.--

45

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Eikö meillä muita huolia ole kuin joku peräkylä Lieksa? Ketään tavallista ihmistä ei kiinnosta Lieksa. Miksi pitää asua jossain tiettömien taipaleiden takana ja ruikuttaa siellä.

      • Hyysäyskustannukset?!

        Samaa vaiettua rahanlevitystä se on Itiksessäkin.
        Ja eläkeikää pitää nostaa että mamutukiin piisaa rahaa, niistä ei tingitä...


    • PS laareihin sataa!

      Lieksasta mallia koko maahan miten vaalitilaisuuteen eksyneiltä mamuilta kysellään niiden saamista tuista! Kissa pöydälle!

    • heipä hei,

      En ole koskaan käynyt Lieksassa ja varmaan jos siellä asuisi, tulisi salamana hulluksi kuka tahansa, enkä ymmärrä fanaatikoiden hörhötyyppien halla-aho-ihailua, mutta kyllä muakin v*ttutais, jos joku kylmällä naamalla latelis retorista vihaa siten, kuten kansanedustaja Halla-aho tekee. Aikoinaan yksikin kansanedustaja kertoi vilpittömästi telkkarissa, että on joutunut jopa laittamaan osoitetietonsa salaisiksi Halla-ahon fanien vuoksi, ja mitä teki se viha-blogisti Halla-aho: hymyili omahyväisesti ja ryyppäsi lasista vettä.


      Veronmkaksajien ei tarvitse sitä joutua maksamaan, että edustaja Halla-aho tekee vaalikampanjaa. Eikö se jo riitä, että lähemmäs 7000 euron kuukausipalkka tyhjäntoimittamisesta ja sairas perustettu Hommaforum joka on vastoin lakia sisällöltään ja kesälomat jotka on kymmmenen viikkoisia ja joululomat jotka kestää kaksi kuukautta, kun kerran tyyppi edustaja- Halla-aho on päässyt sinne eduskuntaankin pelkällä vihapuheella ja vain siksi, että tyhmät äänestää hörhöjä, joiden mielestä länsi on muka soosissa ja muslimit muka valtaamassa tätä hörhö- Suomea, vaikka on vain tavallinen taloustaantuma.


      En ole koskaan erityisemmin arvostanut ihmisiä, joiden opintoihin ei kuulu tilastotiedettä kerrassaan opintoviikon opintoviikkoakaan, vai mitä pisteitä ne nykyisin on. Erityisesti ällöttää, jos joku humanistisen alan koulutuksen omaava alkaa leikkiä tilastotieteilijää edustaja- Halla-ahon tapaan, pitämällä nettiblogia, jossa puhuu p*skaa faktoista vaikkapa maahanmuutosta vain oman populismiisa ja opportumisminsa vuoksi.

      En lue tota linkkiä. En jaksa ottaa kantaa nimettömiin kirjoituksiin, missä väitetään media-uutisoinnista.

      • täh?

        Niin mikä se on se kännykkäkamerajuttu? Meinaatko tosiaan että sun takia pitäisi hankkia kameraton puhelin?


      • heipä hei,
        täh? kirjoitti:

        Niin mikä se on se kännykkäkamerajuttu? Meinaatko tosiaan että sun takia pitäisi hankkia kameraton puhelin?

        Enpä tiedä mitä "meinailet" (toivottavasti et mitään rikollista), mutta minä "meinaan" kirjoittelullani tänne Suomi24-keskustelupalstalle sitä, että minä en jaksa lukea kansanedustaja Halla-ahon mainostamista käydessäni internetin julkisella keskustelupalstalla ajanvietteeksi kirjoittamassa. En ole koskaan lukenut sen ihmisen kirjoituksia, enkä ole kiinnostunut rasismista enkä hörhöistä. Ja minun käyttäytymiseni osalta ei yhdenkään ihmisen maailmassa ole tarvinnut pelätä, että minä laittaisin kuvia nettiin. En ole laittanut kuvia en itsestäni enkä kenestäkään, koskaan. Vastakysymys: Miksi minun pitäisi hankkia älypuhelin, kun en koe tarvetta kertoa yksityisiä asioitani internetille, missään?


        Pakkohan se kai kohta on hankkia joku älypuhelin tai tabletti, mutta ikinä en halua tulla sellaiseksi hörhöksi, jollaisia aika suuri osa nyky- suomalaisista tänä päivänä on: mikään ei ole sairaamman näköistä, kuin vaikkapa politiikko kuvaamassa omaa naamaansa telkkarikameroiden edessä omalla kamerallaan internetiin. Nylkyttävät niitä puhelimiaan koko ajan. Harvassa on väki, jolla on realismia. Ja melkein kuolen nauruun, kun näen retusoituja kuvia narsisteista netissä: oma pallinaama kun ei useimmille kelpaa, niin pitää joidenkin muokkailla mallitoimistojen vaatehenkareiden näköiseksi omat naamansa. Esimerkiksi rasistinen persunne Teuvo Hakkkarainen on sen verran ruma mies, että on suorastaan noloa miltä se näyttää julkisissa mainoskuvissa netissä.


        Tai Halla-aho: laiha ja ilkeä ja otsarajatukalta pakeneva ruma pieni mies, jolla on ilkeä ilme, aina kun telkkarissa haastatellaan.

        Jos netti olisi paika, mikä ei valehtelisi ja pissisi taviksia linssiini, asiat olisivat toisin.


      • hehhehhehheh1

        Olipas sekava ja sekä virheitä että vihaa sisältävä vuodatus. Eipä ihme, ettei kukaan enää ota monikultturisteja vakavasti, kun heidän puheensa ovat tätä tasoa.


      • Höpölöpöhöpö
        heipä hei, kirjoitti:

        Enpä tiedä mitä "meinailet" (toivottavasti et mitään rikollista), mutta minä "meinaan" kirjoittelullani tänne Suomi24-keskustelupalstalle sitä, että minä en jaksa lukea kansanedustaja Halla-ahon mainostamista käydessäni internetin julkisella keskustelupalstalla ajanvietteeksi kirjoittamassa. En ole koskaan lukenut sen ihmisen kirjoituksia, enkä ole kiinnostunut rasismista enkä hörhöistä. Ja minun käyttäytymiseni osalta ei yhdenkään ihmisen maailmassa ole tarvinnut pelätä, että minä laittaisin kuvia nettiin. En ole laittanut kuvia en itsestäni enkä kenestäkään, koskaan. Vastakysymys: Miksi minun pitäisi hankkia älypuhelin, kun en koe tarvetta kertoa yksityisiä asioitani internetille, missään?


        Pakkohan se kai kohta on hankkia joku älypuhelin tai tabletti, mutta ikinä en halua tulla sellaiseksi hörhöksi, jollaisia aika suuri osa nyky- suomalaisista tänä päivänä on: mikään ei ole sairaamman näköistä, kuin vaikkapa politiikko kuvaamassa omaa naamaansa telkkarikameroiden edessä omalla kamerallaan internetiin. Nylkyttävät niitä puhelimiaan koko ajan. Harvassa on väki, jolla on realismia. Ja melkein kuolen nauruun, kun näen retusoituja kuvia narsisteista netissä: oma pallinaama kun ei useimmille kelpaa, niin pitää joidenkin muokkailla mallitoimistojen vaatehenkareiden näköiseksi omat naamansa. Esimerkiksi rasistinen persunne Teuvo Hakkkarainen on sen verran ruma mies, että on suorastaan noloa miltä se näyttää julkisissa mainoskuvissa netissä.


        Tai Halla-aho: laiha ja ilkeä ja otsarajatukalta pakeneva ruma pieni mies, jolla on ilkeä ilme, aina kun telkkarissa haastatellaan.

        Jos netti olisi paika, mikä ei valehtelisi ja pissisi taviksia linssiini, asiat olisivat toisin.

        Taidat olla (ehkä tiedostamattomasti) aivan sairaalloisen epävarma itsestäsi, kun hehkutat niin kovasti omaa kuviteltua erinomaisuuttasi.
        Joka viestissäsi jaksat mollata muita ihmisiä ja rivikaupalla halveksia niitä joilla erilaiset mielipiteet kuin sinulla. Poliitikkojen kohdalla ivailet oikein ulkonäöstä alkaen, kuten yllä olevassa viestissäsi.
        Oletat automaattisesti, että jokaisella sinun kanssasi eri mieltä olevalla kirjoittajalla on alempi koulutus tai joku mielisairaus. Ettet vain projisoi omia kokemuksiasi muihin (sen sairauden osalta ainakin)?


      • Eewaripointteri
        heipä hei, kirjoitti:

        Enpä tiedä mitä "meinailet" (toivottavasti et mitään rikollista), mutta minä "meinaan" kirjoittelullani tänne Suomi24-keskustelupalstalle sitä, että minä en jaksa lukea kansanedustaja Halla-ahon mainostamista käydessäni internetin julkisella keskustelupalstalla ajanvietteeksi kirjoittamassa. En ole koskaan lukenut sen ihmisen kirjoituksia, enkä ole kiinnostunut rasismista enkä hörhöistä. Ja minun käyttäytymiseni osalta ei yhdenkään ihmisen maailmassa ole tarvinnut pelätä, että minä laittaisin kuvia nettiin. En ole laittanut kuvia en itsestäni enkä kenestäkään, koskaan. Vastakysymys: Miksi minun pitäisi hankkia älypuhelin, kun en koe tarvetta kertoa yksityisiä asioitani internetille, missään?


        Pakkohan se kai kohta on hankkia joku älypuhelin tai tabletti, mutta ikinä en halua tulla sellaiseksi hörhöksi, jollaisia aika suuri osa nyky- suomalaisista tänä päivänä on: mikään ei ole sairaamman näköistä, kuin vaikkapa politiikko kuvaamassa omaa naamaansa telkkarikameroiden edessä omalla kamerallaan internetiin. Nylkyttävät niitä puhelimiaan koko ajan. Harvassa on väki, jolla on realismia. Ja melkein kuolen nauruun, kun näen retusoituja kuvia narsisteista netissä: oma pallinaama kun ei useimmille kelpaa, niin pitää joidenkin muokkailla mallitoimistojen vaatehenkareiden näköiseksi omat naamansa. Esimerkiksi rasistinen persunne Teuvo Hakkkarainen on sen verran ruma mies, että on suorastaan noloa miltä se näyttää julkisissa mainoskuvissa netissä.


        Tai Halla-aho: laiha ja ilkeä ja otsarajatukalta pakeneva ruma pieni mies, jolla on ilkeä ilme, aina kun telkkarissa haastatellaan.

        Jos netti olisi paika, mikä ei valehtelisi ja pissisi taviksia linssiini, asiat olisivat toisin.

        Eewari havaittu.


      • ..........
        Höpölöpöhöpö kirjoitti:

        Taidat olla (ehkä tiedostamattomasti) aivan sairaalloisen epävarma itsestäsi, kun hehkutat niin kovasti omaa kuviteltua erinomaisuuttasi.
        Joka viestissäsi jaksat mollata muita ihmisiä ja rivikaupalla halveksia niitä joilla erilaiset mielipiteet kuin sinulla. Poliitikkojen kohdalla ivailet oikein ulkonäöstä alkaen, kuten yllä olevassa viestissäsi.
        Oletat automaattisesti, että jokaisella sinun kanssasi eri mieltä olevalla kirjoittajalla on alempi koulutus tai joku mielisairaus. Ettet vain projisoi omia kokemuksiasi muihin (sen sairauden osalta ainakin)?

        Kyseessä on sama tyyppi, joka jatkuvasti väittää olevansa korkeakoulututkinnon suorittanut, mutta ei ikinä suostu vastamaan mihinkään aihetta liippaavaankaan kysymykseen. Me oikeasti korkeakoulututkinnon ihan oikeassa yliopistossa ihan oikealta alalta suorittaneet näemme, että jos hän on ollut yliopistossa niin ei hän siellä kyllä kirjoittamaan ole oppinut, argumentaatiosta puhumattakaan.


      • Kuka tietää
        .......... kirjoitti:

        Kyseessä on sama tyyppi, joka jatkuvasti väittää olevansa korkeakoulututkinnon suorittanut, mutta ei ikinä suostu vastamaan mihinkään aihetta liippaavaankaan kysymykseen. Me oikeasti korkeakoulututkinnon ihan oikeassa yliopistossa ihan oikealta alalta suorittaneet näemme, että jos hän on ollut yliopistossa niin ei hän siellä kyllä kirjoittamaan ole oppinut, argumentaatiosta puhumattakaan.

        "Kyseessä on sama tyyppi, joka jatkuvasti väittää olevansa korkeakoulututkinnon suorittanut, mutta ei ikinä suostu vastamaan mihinkään aihetta liippaavaankaan kysymykseen. Me oikeasti korkeakoulututkinnon ihan oikeassa yliopistossa ihan oikealta alalta suorittaneet näemme, että jos hän on ollut yliopistossa niin ei hän siellä kyllä kirjoittamaan ole oppinut, argumentaatiosta puhumattakaan."

        Äläs nyt, kyllä Halla-aholla on akateeminen tutkinto, hän on jopa tohtoriksi väitellyt mies, ei siis mikään peruspersu. Pahus kun ei tule mieleen minkä alan tohtori, oliko se tekniikan, lääke vai oikeustieteen vai kauppatieteiden...


      • aivan pimee
        .......... kirjoitti:

        Kyseessä on sama tyyppi, joka jatkuvasti väittää olevansa korkeakoulututkinnon suorittanut, mutta ei ikinä suostu vastamaan mihinkään aihetta liippaavaankaan kysymykseen. Me oikeasti korkeakoulututkinnon ihan oikeassa yliopistossa ihan oikealta alalta suorittaneet näemme, että jos hän on ollut yliopistossa niin ei hän siellä kyllä kirjoittamaan ole oppinut, argumentaatiosta puhumattakaan.

        tuo kirjoittajan paras argumentti on yleensä , että hän ei kommentoi , kun toiset kirjoittaa nimimerkillä. Itse tietenkin nimimerkillä


      • egvrt

        Johan tulee kiihottamista kansanryhmää vastaan.


      • Annat varmaan jonkun retorisen esimerkin tästä Halla-ahon vihan latelusta?

        Epäilemättä Halla-ahon olisi tullut repiä ihokkaansa ja ripotella tuhkaa päälleen, kun selvisi, että joku on saanut vihapostia. Kuvittelet varmaan, että häiriintyneet ihmiset ja heidän viestinsä ovat jotenkin Halla-ahon liikkeelle laskemia. Aika monella ihmisellä Suomessa on salaiset osoitetiedot. Tämänkin päälle Halla-aho varmaan hymyilee omahyväisesti ja juo vettä päälle.

        Mitä tyhjäntoimittamiseen eduskunnassa tulee, niin siellä on 200 paikkaa jaossa vuosittain. Kansa valitsee edustajansa ja edustajat saavat työstään palkan. Tässäkin demokratiassa voitaisiin äänestää vain puolueita ja ehdokkaita, jotka lakkauttaisivat edustajille palkan maksamisen kokonaan. Tähän mennessä kansa ei sitä ole yli sataan vuoteen halunnut. Nyt kun kerroit heidän toimittavan ainoastaan tyhjää, saattaa vaalitulos olla vallan toisenlainen.

        Mielestäsi Halla-aho on päässyt eduskuntaan ainoastaan vihapuheidensa perusteella. Mitä sitten? Demokratiassa kilpaillaan äänistä. Minä ainakin äänestän ehdokasta, joka ajaa minulle tärkeitä asioita, ja tekee sen tavalla joka miellyttää minua.

        En ymmärrä miten tavallinen taloustaantuma liittyy esittämääsi hörhöjen uskomaan Suomen muslimivaltaukseen. Seuraavaksi varmaan väität, ettei länsimaissa ole ollut mitään ongelmia muslimiväestöön liittyen. Pitääkö meidän hankkia samanlaiset ongelmat Suomeenkin ihan vain siksi, että haluamme olla länsimaa?

        Mitä tilastoihin tulee, Halla-aho on kirjoituksissaan käyttänyt niitä paljonkin. Väitätkö todellakin, että pitäisi olla tilastotieteellisesti koulutettu, että voisi tehdä johtopäätöksiä valmiista tilastoista? Voithan toki tutustua Halla-ahon soveltamiin tilastoihin ja kertoa meille kaikille, kuinka väärässä hän alan hienouksia tuntematta on. http://www.halla-aho.com/scripta/

        Epäilemättä olet nähnyt Halla-ahon ylimielisesti hymyilevän naamion takana lymyilevät hirviön kasvot. Kuinka hän nettiblogissaan populistisesti käännyttää ihmisiä vihasanomaansa ja saarnaa raivoa, karkotusta ja tuhoa köyhille, väärinymmärretyille ja syrjityille. Kaikki tämä vain, jotta hän pääsisi valtaan.

        En koskaan lakkaa hämmästelemästä, että mistä kaikki tämä viha kumpuaa? Viha Halla-ahoa kohtaan. Viha yhdenmukaisuutta kohtaan. Viha oikeudenmukaisuutta kohtaan. Viha suomalaisuutta kohtaan.

        Poliittisella kentällä on vuosikymmenien jälkeen todellista liikettä. Ikävää, että vallalla olevien käsitysten mukaan nousevat liikkeet tulee demonisoida. Tämä on tietysti ymmärrettävä reaktio. Suomessa on aina eletty kysymällä lupa siihen joltain isommalta. Viimeiset tuhat vuotta se isompi on aina ollut ulkomailla. Tuskinpa sitä ennenkään täällä on omiin voimiin luotettu. Joku Kekkonen on täällä määrännyt sitten neanderthalien ja varmasti pitkään vielä niiden aikanakin.

        Nousevat liikkeet eivät ole vihollisia, kulttuurin tuholaisia, demokratian desantteja taikka ihmisoikeuksien polkijoita. Poiketen siinä perinteisistä poliittisista liikkeistä. Tavoitteena on säilyttää hyväksi koettu ja parantaa sitä entisestään, toisin kuin perinteisillä puolueilla. Yhä kasvava ja päättymätön kokeilu maahanmuuttajien kyvyllä nostaa hyvinvoinnin tasoa ei toimi. Eikä se tule ikinä toimimaankaan.

        Eri asia on, onko meillä maailmantaloudellisesti mahdollisuutta säilyttää hyvinvoinnistamme edes rippeitä maahanmuuttajien kera taikka ilman heitä.

        Jopa politiikassa järki, rationalismi ja logiikka voivat olla tarpeen.


      • Ylläpidon kaveri
        hehhehhehheh1 kirjoitti:

        Olipas sekava ja sekä virheitä että vihaa sisältävä vuodatus. Eipä ihme, ettei kukaan enää ota monikultturisteja vakavasti, kun heidän puheensa ovat tätä tasoa.

        Hahaa, me muokattiinkin ylläpidon kanssa pilleritädin kirjoitukseen muutama kirjoitusvirhe, ihan piruuttamme.


      • Lukeva ymmärtää
        heipä hei, kirjoitti:

        Enpä tiedä mitä "meinailet" (toivottavasti et mitään rikollista), mutta minä "meinaan" kirjoittelullani tänne Suomi24-keskustelupalstalle sitä, että minä en jaksa lukea kansanedustaja Halla-ahon mainostamista käydessäni internetin julkisella keskustelupalstalla ajanvietteeksi kirjoittamassa. En ole koskaan lukenut sen ihmisen kirjoituksia, enkä ole kiinnostunut rasismista enkä hörhöistä. Ja minun käyttäytymiseni osalta ei yhdenkään ihmisen maailmassa ole tarvinnut pelätä, että minä laittaisin kuvia nettiin. En ole laittanut kuvia en itsestäni enkä kenestäkään, koskaan. Vastakysymys: Miksi minun pitäisi hankkia älypuhelin, kun en koe tarvetta kertoa yksityisiä asioitani internetille, missään?


        Pakkohan se kai kohta on hankkia joku älypuhelin tai tabletti, mutta ikinä en halua tulla sellaiseksi hörhöksi, jollaisia aika suuri osa nyky- suomalaisista tänä päivänä on: mikään ei ole sairaamman näköistä, kuin vaikkapa politiikko kuvaamassa omaa naamaansa telkkarikameroiden edessä omalla kamerallaan internetiin. Nylkyttävät niitä puhelimiaan koko ajan. Harvassa on väki, jolla on realismia. Ja melkein kuolen nauruun, kun näen retusoituja kuvia narsisteista netissä: oma pallinaama kun ei useimmille kelpaa, niin pitää joidenkin muokkailla mallitoimistojen vaatehenkareiden näköiseksi omat naamansa. Esimerkiksi rasistinen persunne Teuvo Hakkkarainen on sen verran ruma mies, että on suorastaan noloa miltä se näyttää julkisissa mainoskuvissa netissä.


        Tai Halla-aho: laiha ja ilkeä ja otsarajatukalta pakeneva ruma pieni mies, jolla on ilkeä ilme, aina kun telkkarissa haastatellaan.

        Jos netti olisi paika, mikä ei valehtelisi ja pissisi taviksia linssiini, asiat olisivat toisin.

        Et ole koskaan lukenut Jussin kirjoituksia ja leimaat rasistiksi.....lienee parempi että käyt lukemassa. Tiesitkö edes että Jussi on laatinut Perussuomalaisen puolueen kaikenlaisen rasismin kieltävän julistuksen?


      • Aamuyövirkku
        Lukeva ymmärtää kirjoitti:

        Et ole koskaan lukenut Jussin kirjoituksia ja leimaat rasistiksi.....lienee parempi että käyt lukemassa. Tiesitkö edes että Jussi on laatinut Perussuomalaisen puolueen kaikenlaisen rasismin kieltävän julistuksen?

        Ei tuo vammanaama siitä viisastuisi vaikka lukisikin Jussin kirjoituksia. Sillä on jo valmiiksi se asenne että hän on aina kaikissa asioissa oikeassa. Ei siihen mitkään järkiperustelut tai faktat tai argumentit tepsi. Mummi tapasi sanoa että hullut on Luojan huomassa, tarkoittaen sitä ettei niiden kanssa liiemmin kannata kinastella tai järkeä puhua kun se on kokolailla turhaa hommaa.


    • mao tse tsung

      kepu ei tällaiseen rehellisyyteen maahanmuuton haitoista pystyisi.

      eikä mikään hallituspuoluekaan uskalla olla tasapuolinen tässä asiassa.

      • tehot 2+1

        Kepu on hallituspuolue (vaikka istuukin nimellisesti oppositiossa). Kokoomuksen johtama sekasikiöjallitus jatkaa siitä mihin kolme keskustalaista ennen sitä jäi.


    • Ei Lieksalainen

      Kyllä Lieksa on lypsänyt Valtiolta rahat,mutta entäs sitten kun tippuvat Lieksan sosiaali huolon piiriin,kuka ne sitten maksaa ?

    • Ei Lieksalainen

      Vedän ylös kun joku urpo avaa samasta uutta ketjua.

    • KKKSSS

      KYLLÄ NÄILLÄ `NS`MAMULOILLA ON NÄITÄ SEMMOSIA BENSA ,AUTO ,RUOKA YM,YM.YM! LAPPULOITA JOISTA KÖYHÄ TYÖTÖN LIEKSAN NORMI ELÄJÄ SAA VAAN HAAVEILLLA!!!!
      EI SAATANA OIKEASTI TÖITÄ HALUAVALLE OLE TARJOLLA BENSALAPPUJA, RUOKA LAPPUJA, EIKÄ MITÄÄN MUITA KUIN IRTISANOMIS LAPPUJA!!!!
      JA ON SE PERKELE JOS NÄITÄ SAATATNAN ELÄTTEJÄ JOKU JAKSAA TÄSSÄ KYLÄSSÄ KATSELLA, JOSSA EI TODELLAKAAN OLE KENELLEKKÄÄ MUULLEKKAAN MINKÄÄN NÄKÖISTÄ TYÖTÄ, JA NÄITÄ PERKELEITÄ SITTEN KOULUTETAAN OIKEIN ISOLLA RAHALLA JOHOKIN SELLAISEEN TYÖHÖN JONKA SE SAATANAN KORAANI KIELTÄÄ TEKEMÄSTÄ.VOI VITTU!!! EI KÄY NORMI IMMEISEN JÄRKKEEN EI NIIN SITTEN MILLÄÄN!!
      MINÄHI HALLUN AUUVEN AUTON!! (EI TUU!) MÄÄ TÖIHIN!! NO MINNE??
      MINÄHI HALLUUN ILIMASTA RUOKKOO!! (NO EI TUU!) MIKSI? NOKUN JOKU SAATANA IDIOOTTI ON KEKSINYT ELÄTTÄÄ SUOMEN ITÄISIMMÄSSÄ KUNNASSA NÄITÄ JOTKA EIVÄT KUULU TÄNNE !!!!!!
      VUATTEITA OSTIN VIIMEKSI 80LUVULLA, OISKO MILLÄÄN MAHOLLISTA ETTA SAIS UUVEMPIA?? NO EI KOSKA KAIKKI VAATE RAHAT MÄNI REUNATIEN ELÄTEILLE!!!
      VITTU NOTTA OON KYPSÄ!!!
      KKK TAHI SS JOUKOT KUNNIAAN!!!!!!!

      • Pakko todeta

        Ymmärrän täysin tuon purkauksen isoin kirjaimin. Ei käy järkeen mamuttajien puuhastelut vastakkaionasetteluineen eivätkä nuo suuta soittavat sosiaalipakolaiset.

        Ja kyllähän asia niin on, että ei nuo afrikkalaiset ja lähi-itäläiset oikein sovi tähän maahan eikä moneen muuhunkaan maahan yleensä ottaen. Poikkeuksia tietysti on heissäkin, mutta yleensä ottaen siis äärimmäisen kallista sosiaalipuuhastelua heistä vain seuraa. Heille ei ole tarjolla oikein mitään nyt, kun ei oikeasti ole varoja hyysätä heille kaikke vaalmiiksi.

        Ja rahoja ei ole, koska työttömyys on korkealla ja vientieurot ovat vähentyneet.

        Tulevat ulisemaan ja nimittelemään kantaväestöä, juuri niitä, jotka rahoittavat heidän oleskelua, keinotyöllistelyä ja kurssitusta, vaikka maassa muuten on tehty vain pelkkiä leikkauksia ja massairtisanomisten vuodet vain seuraavat toinen toisiaan.


    • youtuubi

      Ulos mutakuono ja joka lakupelle, tää maa on suomalaisten, Ryynästen ja Horttanaisten.

    • pois pois

      Suomeen EI tarvita afrikkalaisia mihinkään tarkoitukseen.

    • OIKEUS TIETÄÄ !!!!!!

      koska minun rahojani käytetään maahanmuuttajien elättämiseen, minulla on OIKEUS tietää paljonko maahanmuuttajiin upotetaan MAKSETTUJA VEROJA !!!

      Jo nyt onperkele, jos ei saarda tietää !!!

      Jos ei saada tietää tämä on diktatuuria ja hallintokoneiston sodanjulistus kansaa kohtaan.

      • täässä Suomessa

        Ei. Ei sulla ole oikeutta Suomessa tuollaiseen. Sulla on vaan oikeus antaa rahasi mamuille, vaimollasi ja tyttärelläsi on oikeus joutua mamujen raiskaamkasi ja sitten sinulla on vielä oikeus maksaa mamujen oikeudenkäyntikulut (jos sellaista edes tulee).

        Siinä ne ovat suomalaisen oikeudet.


    • Loisivat siat

      Loispummisiat eli verovaroilla loisiva paskasakki alkaa olemaan totuuden edessä. Paskasakki saa rahansa ihmiskaupasta, jota he kutsuvat maahanmuutoksi.

    • Lopetettava

      Hullut koirat yrittivät purra ruokkivaa kättä.

    • ...........
    • Neekerit_alkaa

      isännöimään jo kun ovat tottuneet saamaan kaiken haluamansa.

    • 8+5

      Kyllä burmalaisiakin sosiaali huollot tulee aikamoisesti.Nyt on vain vedetty somalit tähän pelkästää.Mitä itse tiedän asioita niin juuri nämä kaksi vähemmistöä on joita sossut tukee aika paljon.Somalit ja burmalaiset

      • iso ero

        Burmalaiset vaan ovat olleet aidosti turvapaikan ja tukemisen tarpeessa, somalit ei. Burmalaiset myös pyrkivät töihin ja siellä heiluvat kuin heinämiehet,kun somppi istuu itiksen kahvilan tuolissa khattia mällystäen.


    • Täällä rasismia
    • mielenkiintoista

      Siviilipalvelusmiesten kokoontuminen Lieksassa meni poskelleen.

    • Gambia
    • Köh köh
      • tapaus no:8474765757

        Todella törkeetä sakkia, saaatanan ulkomaalaisrasistirosvoja !


    • Taisivat nuo Lieksan räyhäävät maahanmuuttajat olla kepulaisia! Kepu ja myös RKP yrittävät käännyttää mamuja kovaan tahtiin omaan aatteeseensa.

    • 7+15

      Uups.

    • Ääni PS:lle = Paras!

      Somaleita alkoi vituttaa kun nyt heidän löysäilylle tulee vihdoin loppu!
      Onneksi perussuomalaiset pistää nuo roskalaumat kuriin! Muut puolueet on ihan lampaita ja ei uskalla ottaa tätä naurettavaa asiaa käsittelyyn ja näyttää kaapin paikkaa näille roskalaumoille. Onneksi on Perussuomalaiset, suomen pelastajat ja suomalaisista välittävä puolue joka puolustaa suomalaisia noilta suvaitsemattomilta ja rasistisilta maahanmuuttajilta. Muslimit ovat itse kaikkein pahimpia rasisteja kun ei hyväksy kristittyjä,juutalaisia,pakanoita ja ateisteja. Esim Saudi-Arabiassa ja Iranissa on täysin laillinen apartheid käytössä jonka mukaan kristityt ja juutalaiset on ''vääräuskoisia''. Saudi-Arabiassa saa maasta karkoituksen jos sinulla on MITÄ tahansa kristinuskoon liittyvää mukana ja Saudi-Arabiassa on kristinusko ja juutalaisuus täysin kielletty lain mukaan. Saudeissa ei Kristitty saa mennä edes tiettyihin rakennuksiin ja jopa kaupunkeihin! Saudi-Arabiaan ei pääse ollenkaan jos on Juutalainen tai jos sinulla on jopa Israelin leimat passissasi! Iranissa esim Kristitty ei saa käydä kouluja, Kristitty ei Iranissa pääse Yliopistoon,Lukioon tai toisen asteen koulutukseen. Iranin presidentti Mahmoud Ahmadinejad kirkkain silmin sanoi että ''holokaustia ja 9/11 ei koskaan tapahtunut''.

      STOP islamilaiselle rasismille!

      Äänestän Persuja aina ja ikuisesti!

      • Totuuskomissio!

        Kuten tuolla ylempänä, olen jo vuosia epäillyt, että nämä jatkuvasti vallan huipulla loisivat puolueet saattavat olla maahanmuutto myönteisiä myös kannatusjoukkojensa lisäämiseksi.

        Maahan tunkeutuneita on jo varsin näyttävästi ollut myös pyrkimässä poliitikoiksi päättämään meidän kantasuomalaisten asioista.


      • hyvä havainto!
        Totuuskomissio! kirjoitti:

        Kuten tuolla ylempänä, olen jo vuosia epäillyt, että nämä jatkuvasti vallan huipulla loisivat puolueet saattavat olla maahanmuutto myönteisiä myös kannatusjoukkojensa lisäämiseksi.

        Maahan tunkeutuneita on jo varsin näyttävästi ollut myös pyrkimässä poliitikoiksi päättämään meidän kantasuomalaisten asioista.

        Juuri noin se vallanjako nykyisin menee. Ja yhä enemmän muut päättävät meidän asioistamme jo täällä kotimaassakin. Meidän valitsemat edustajamme ovat jo aikoja sitten siirtäneet päätäntävaltansa EU:hun. Kotimaan loputkin päätökset he siirtämät täällä oleville muukalaisille.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe