Parisuhteen kompastuskivi tänä päivänä on taloudellinen tilanne joka kiristää monen parisuhteen äärimmilleen. Henkilöiden tulotason tulisi olla yhtä suuri samoin muun omaisuuden.
Suhteen alussa tulisi tarkoin selvittää kirjallisesti kaikki kulujen jakautuminen ja jakaminen tasapuolisesti .
Samoin kaikki kulut tulisi tarkoin merkitä ylös.
Omassa parisuhteessa tienaan 500 € vähemmän kuin puoliso. Joka viikkoisen riidan aiha on se että elän hänen siivellään (kuulema). Vaikka joka kuukausi tuloni menee suoraan hänen tililleen. Omaa käyttörahaa ei minulla ole ollut pitkään.
Tulojen jakautuminen avoliitossa
2
295
Vastaukset
- änkyrä
Siis öö ymmärsinkö oikein ja onko tämä oikealla palstalla? Että tulosi menevät kämppäkaverisi tilille, joka pitää ne ja haukkuu päälle? Kävele huomenna pankkiin ja sano että se muuttuu nyt. Rahat omalle tilille. Sitten neuvottelemaan kämpän kulungit uudestaan.
- joku mies.
Minä tienaan 1800 enemmän kun muijani. Muija ei maksa asumisesta mitään, vedestä ja sähköstä se maksaa n 150 kuussa. Ruuasta hiukan vähemmän kun minä. Meillä ei tapella rahasta eikä muusta. Jos ei ole valmis antamaan omasta niin ei suhde ikinä toimi. Muijani kyllä säästää hyvin ja laitamme esim lomabudjettiin molemmat saman verran säästöön. En minä pihtaa iankaan rahaa ja ostin muijalleni uuden tietokoneenkin jotta se voi tehdä duunia ja se opiskelee myös välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833