Naisia haukkuvat miehet

n34

Kertokaa kokemuksia, millaiset miehet haukkuvat esim. naisen ulkonäköä.

-Ensimmäinen negatiivinen kommentti tuli joskus reilu parikymppisenä, kun eräs mies sanoi minua väsyneen näköiseksi ja katsoi hieman halveksivasti. Kyseessä oli sellainen vanhempi kaljaveikko, ulkoinen olemus jotain kutosen luokkaa.

- Kun olin 26-vuotias, baarissa eräs kaljamahainen, kalju ja moukkamaisen oloinen mies osoitti kiinnostuksensa ja kysyi ikääni. Valehtelin että olin kolmekymppinen. Hän siihen että "ai jaa, en minä mistään mummoista pidä".

- Eräs tupakoiva, juopotteleva autonrassaaja joskus humalassa kommentoi noussutta painoani. Olen ollut hoikka aina, mutta muutama kilo oli tullut lisää.

- Kolmekymppisenä tuli pientä riitaa sellaisen about. 155-senttisen rasvaletin kanssa ja hän sanoi, että sä et ole hyvännäköinen.

Tuli vain mieleen, että yksikään ns. tasokas mies ei ole haukkunut ulkonäköäni, mites muilla?

23

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fffff

      Niin nuo kaikkihan olivat humalassa.
      Se selittää, että mies tulee puhumaan ventovieraalle.
      En noteeraisi humalaisten sanomisia.

      • rehellinen känni

        Humalassa ihmisen estot katoavat ja hän on rehellisimmillään ja sanoo juuri sitä mitä ajatteleekin.


    • -OTK-

      "Kertokaa kokemuksia, millaiset miehet haukkuvat esim. naisen ulkonäköä."

      Ei ole kokemuksia, mutta voin kuvitella, että huonolla itsetunnolla varustetut miehet haukkuvat toisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Savonlinnassa on maailman ilkeimmat miehet. Ne ovat rmia ja haiseva lial japaskal


    • 14+15

      Myös miesten ulkonäköä haukutaan, pitäisiköhän sille perustaa oma ketju tasa-arvon nimissä?

      • Ikisinkku M

        Vastaan kuten -OTK- tuohon naisten ulkonäön haukkumiseen:

        Ei ole kokemuksia, mutta voin kuvitella, että huonolla itsetunnolla varustetut naiset haukkuvat toisia ihmisiä.


      • Vitunvitut

        Itseäni häiritsee suunnattomasti naisten tuijotus.. Se ei ole iloista vaan katselevat kuin jotain lepraista rampaa.. Vittu jonain päivänä mä sanon suoraan että mitä vittua tuijotatte!!


      • asdfasdfasdf
        Vitunvitut kirjoitti:

        Itseäni häiritsee suunnattomasti naisten tuijotus.. Se ei ole iloista vaan katselevat kuin jotain lepraista rampaa.. Vittu jonain päivänä mä sanon suoraan että mitä vittua tuijotatte!!

        No ei tuo nyt vielä ole paha. Minua sentään naiset tönivät ostoskärryillä sen mulkoilun lisäksi...


      • fbgdfg
        Vitunvitut kirjoitti:

        Itseäni häiritsee suunnattomasti naisten tuijotus.. Se ei ole iloista vaan katselevat kuin jotain lepraista rampaa.. Vittu jonain päivänä mä sanon suoraan että mitä vittua tuijotatte!!

        Nii sellanen naama neutraalilla peruslukemilla tai ehkä jopa hivenen nyrpeähkö ilme. Mitähän se sitten meinaa, ilmeisesti en miellytä silmää. Vai ehkä miellytänkin muttei näistä suomipökkelömuijista vaan ota selvää?


    • Blondin valeasussa

      Taidat olla oikeasti nätti. Nämä miehet ovat vain käyneet v'''''''massa sinulle,
      kun ovat kuitenkin tienneet ettet ole kiinnostunut heistä.

    • maailma on semmonen

      Naiset tykkää näiden kaljottelevien öykkärien kommenteista. Moni nainen on haukuttu tissittömäksi laudaksi, kurvittomaksi pikkupojaksi ja niin edelleen.
      Kun naiset on niin innokkaita miellyttämään näitä isomahaisia kaljottelevia öykkäreitä ovat he valmiita ottamaan silikoni tissejä ja niin edelleen.
      Naiset ei halua kuunnella niitä jotka heitä kehuvat ne kommentit menevät täysin ohitse kun kaljaveikkojen miellyttäminen on niin tärkeätä.

      • Hjöjgknk

        Sä elät sitten jossain muussa maailmassa kun tässä maailmassa ja tällä maapallolla.


      • n34

        :D No ei minua kiinnostanut miellyttää näitä kaljoittelijoita, mutta en myöskään haukkunut heitä takaisin. En itseasiassa ole koskaan haukkunut miehen ulkonäköä hänen kuullensa, ja harvoin muutenkaan. Mutta voi olla, että jotkut naiset epävarmuudessaan pyrkivät näitä moukkamaisia kaljoittelijoita miellyttämään.

        Sekin on totta, että positiiviset kommentit "menevät hukkaan" ellei niissä ole mitään persoonallista tai erityistä, joka herättäisi naisessa kiinnostusta.


    • fsgsg

      sinähän itse haukut niitä! oikein palstan tehny sitä varten. on tainnu jätkien puheet osua ja upota, miksi se pitäisi olla sinun mielestä ns. tasokas joka sen haukun suorittaa:D etkö muuten usko

      • n34

        Sinä et nyt oikein ymmärtänyt. Tarkoitus oli hahmottaa minkälaiset miehet haukkuvat naisia. Omien kokemusteni perusteella, dare I say it, white trash- miehet.


    • ggjlödv

      Mulle ensimmäinen tuli, kun olin n.14 v. Kauhea keski-ikäinen (ehkä se oli 30 tjsp, mutta teinin mielestä vanha patu eniweis) yritti iskeä, "tarjota patukkaansa". Kun yritin päästä hänen otteestaan, hän alkoi haukkua.

      Toinen tapahtui, kun olin ehkä 18 v ja baarissa ystävän kanssa, joka juuri itki jotain traagista tapahtumaansa mulle, kun huomattavasti meitä vanhempi mies tuli sössöttämään jotain "lähdetkö tanssimaan". Sanoin ystävällisesti, mutta tiukasti, etten lähde ja mies voisi poistua, koska meillä tärkeä juttu meneillään. Siihen hän vastasi, että olen sen näköinen, ettei miehet koskaan lähestyisikään minua. Fiksu mies heh.

    • nuorinainen90

      Eräs kaverin kaveri kännipäissään sanoi minulle, että olen tylsän näköinen. Tyyppi itse on ylipainoinen, työtön ns. sosiaalipummi ja käyttää huumeita.

      Kadulla "huorittelijat" ovat myös olleet usein känniläisiä, ainakin ulkoisesta habituksesta päätellen laitapuolen kulkijoita, tai sitten mamuja, jotka ovat huudelleet selvinpäinkin. Aika vähän näitä kaiken kaikkiaan on ollut. Huorittelu on siis lähtenyt siitä, että en ole reagoinut / olen reagoinut negatiivisesti näiden tyyppien lähentely-yrityksiin.

      Joskus nuorempana kun pukeuduin "erikoisesti" (rock / gootti) niin ilkeitä huuteluja heittivät useimmiten ohi ajaessaan amikset autoistaan, joissa bassojumputus soi.

    • Haukkuminen alkoi jo kun olin jotain neljän viiden vanha. Lähes päivittäistä haukkumista, läski

      Haukkuminen jatkui koulun alettua. Haukkumista koulumatkoilla, joskus myös luokassa ja välitunneilla. Läskiksi pääosin.

      Kolmannelta luokalta lähtien vaihdoin koulua ja kouluun piti mennä bussilla. Haukkumista kävellessä pysäkille ja pysäkiltä kotiin, joskus jopa bussimatkoilla (läski, läski neuvostoliiton urheilija), kävellessä kouluun/koulusta pysäkille, joskus luokassa (läski, hullu lehmä), välitunneilla (läski, tyhmä, tankki, ällöttävä, inhottava, ruma. Lisäksi yhdistelmiä noista). Liikkuessani ulkona (läski, nauta). Saatuni lasit myös läski rillipää ja läski rillirapu.

      Haukkuminen loppui kuin seinään, kun laihdutin kuudennen luokan keväällä. Yksi haukkuminen läskiksi, poika oli ihastunut minuun, tietysti sen jälkeen kun olin laihtunut ja erityisesti sen jälkeen kun jouduin jälki-istuntoon. Miksikö? Siksi, koska en viitannut tunnilla, vaikka olin lukenut läksyt!

      Yläasteella luokassa kerran.

      Uudenvuodenaattona bussipysäkillä ikäiseni eli noin parikymppinen kännissä oleva mies pullopersesiaksi.

      Kävellessä muutama vuosi sitten läskiksi. Viime vuonna kävellessä huuto "siirry rumanaama".

    • MitaOnTasokkuus?

      Ihminen, oli sitten mies tai nainen, tuskin kokee tarvetta mollata tarpeetta ketään tai mitään, jos oman pään sisus on jokseenkin kunnossa. Uskon, että kuvaamasi "kaljamahaiset moukkamaiset" tyypit haukkuvat niin naiset, miehet, ulkomaalaiset, hallituksen kuin työkaverinsakin. Kyseessä siis ei ole mikään miehiin rajoittunut ilmiö, joskin raukkamaisesti pahaa oloa kantavan miehen on tietenkin helpompi avautua naiselle, koska toiselta mieheltä voisi tulla turpiin.

      "Tasokkaan" määritelmä kai lähtee siitä, että kyseiinen henkilö on mieleltään terve. Siksi naiset eivät kuule haukkuja tasokkailta miehiltä, eivätkä miehet tasokkailta naisilta.

    • leuka4

      En hauku naisten ulkonäköä, vaikka olisin siitä salaisesti, mitä mieltä hyvänsä. En koe tarpeelliseksi aiheuttaa toiselle pahaa mieltä ja uskon ihmisen olevan suurin piirtein itsekkin siitä tietoinen miltä näyttää. Lihavuudesta ja muusta huomauttelu kuuluu lähinnä kavereille tai esim. lääkärille.

    • Anonyymi

      Aikuisten tulisi kestää jonkin verran epäasiallista käytöstä, mutta entä lapsien?
      Suomi on menossa kyllä tosi huonoon suuntaan.
      https://yle.fi/a/74-20041357

      AV

    • Anonyymi

      Jos ihminen on ns tasokas, niin eikö hänellä silloin ole myös tasokkaat käytöstavat, eli törkeyksiä puhuvan tasokin romahtaa ihan samantien. Pikkuisen yksinkertainenhan ihmisen pitää olla että vieraan ihmisen ulkonäköä kommentoi tökerösti tai yhtään mitenkään. Itse seurustelin parikymppisestä saakka ja se oli oikeasti aika jännää, kun seurustelun alettua kuljin mieheni kanssa joka paikassa. Ennen viheltelyt ja huutelut osoitettiin minulle, mutta seurustelun alettua monet keskustelivat mieheni kanssa. Mies sitten kertoi mm, että se ravintoloitsija esim sanoi, että sulla on hyvännäköinen nainen. Joku oli liikenteessä soitellut, että sun emännällä on hyvä perse jne. Oli myös myöhemmin kyselty, että olenko raskaana (olin siis) jne. Joku oli sanonut, että olen hänen tyyppiään, kysynyt oonko vapaa ja harmi kun seurustellaan ymv. Mun elämä rauhoittui, kun aloin seurustella, koska se kommentointi, viheltely, taputtelu, puristelu ymv loppui. Vähemmän mulle on negatiivista kommentointia tullut.... kauniiksi monet sanoi, mutta onhan se perään huutelukin aika typerää käytöstä. Mies tosin on sanonut, että minussa on ollut valtavasti työtä (muiden miesten vuoksi). Ihan tavalliset miehet ko tavalla käyttäytyy. Mun mielestä ei ole olleet edes mitään "rasvalettejä".

    • Anonyymi

      aina ei jaksa lukea jokaista kirjainta, olisi kuin lukisi Vanhan Testamentin sukukirjoja sanastsdta sanaan... joskus kokeilin jossain vaiheessa kkyllästyin kun ajattelin lukea sanasta snaan alusta Raamatun... .... Mikä oli abrahamin isoisän nimi? E#ntä Jaakobin tädin nimi, mikä?

      hmmm ootapas kokeilen mitä namer-ohjelmani nyt ttekee jotain nimiä

      Stem-
      La-
      Pa-
      Bar-
      Val-
      La-

      itse4 voit yhdistää hyv ittaciakin noista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe