lidilista

bbbb.

Moi ihania kelloja Lidilissä tänään ostin kaksi.

17

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wauh, upeaa mahtavaa

ihanaa!

• maaruska...

bbb.. Kiitos vinkistä! Hain myös omani hyvä peruskello ja "plussat" että on siliconi ranneke helppo pessä.

• Reiska2

Kiitokset myös täältä. Kyllä nyt kelpaa.

• Siis Auriol pliis

Eipä ollut omassa lidlissä enää yhtään jäljellä. Harmi.

• Johar1

Sori, nopeat syö hitaat.
      Itse olin heti aamusta liikkeelläja ja suunnistin suoraan kellohyllykölle, josta muutama mukaan lähti.

• kirttuli.

Tietäiskö joku tuleeko kelloja lisää lidiliin haluaisin myös siliconi rannekkeisen kellon ???

• kello on kello

Nämä Lidlin Auriolit ovat oikein mainioita kelloja. Minulla on ollut jo yli vuoden farkkujen pikkutaskussa lasten rannekello ilman ranneketta. Vieläpä teräsmies-logolla varustettu. Tarkka kuin mikä ja imagoltaan juuri sopiva kaltaiselleni viisikymppiselle herrasmiehelle.

Olisin minä sitä ranteessakin voinut pitää mutta se lasten ranneke oli vähän lyhyt, vaikka minulla on ohuet ranteet.

• kellot tunteva

Kannattaa suunna clas ohlsonille. Heidän prologue mallistossaan on ennemmän ominaisuuksia kuin lidlin kelloissa ja parempi hintalaatusuhde. Lisäksi heidän designinsä on omaa toisin kuin lidlinkellojen kopiodesign.

• lääkitys sekaisin?

Taas uusi nimimerkki, laita suoraan vaan, että "prolopoika original".

• Kellojen_wikipedia_A-Z

Lidlin kellot ovat laadukkaita kvartseja, joissa koneiston toimintaperiaate takaa vakaan käynnin vuosiksi eteenpäin.

• Anonyymi

Onkohan kelloja myymälöissä atm?

• Anonyymi

Saiturinpörssi liikkeet myyvät myös joitakin rannekelloja 10€ hintaan.
      Laadusta ja merkistä ei tietoa..
      Varmaankin Proloquen ja Auriolin tasoista laatua.

• Anonyymi

Jos on kolmen vuoden täystakuu, voimme alkaa miettiä ollaanko Lidlin tarjoaman kanssa samalla viivalla. Mitä epäilen, koska Lidlin suuret tuotantovolyymit mahdollistavat ylivoimaisen hinta/laatu suhteen.
        Kympin kellossa citizen tason koneistoa, rautaranneketta laadukasta ja näyttävää viimeistelyä yms.
        Lidl on paras ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on kolmen vuoden täystakuu, voimme alkaa miettiä ollaanko Lidlin tarjoaman kanssa samalla viivalla. Mitä epäilen, koska Lidlin suuret tuotantovolyymit mahdollistavat ylivoimaisen hinta/laatu suhteen.
        Kympin kellossa citizen tason koneistoa, rautaranneketta laadukasta ja näyttävää viimeistelyä yms.
        Lidl on paras ☺️

Lelukoneistot noissa on, halvinta kinkiä.

• Anonyymi

Onko tietoa olisiko lidlissä tällä hetkellä kelloja myynnissä? Olisiko tuo Auriol hyvä valinta?

• Anonyymi

Paras "Bang for the buck" jos vielä 3 vuoden täystakuu. Joku voisi raportoida kuka käy Lidlissä 🙂

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      177
      4313
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      72
      4180
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      58
      2318
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2271
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2174
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1836
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1477
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1298
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1233
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1159
    Aihe