Moi ihania kelloja Lidilissä tänään ostin kaksi.
lidilista
17
407
Vastaukset
- wauh, upeaa mahtavaa
ihanaa!
- maaruska...
bbb.. Kiitos vinkistä! Hain myös omani hyvä peruskello ja "plussat" että on siliconi ranneke helppo pessä.
- Reiska2
Kiitokset myös täältä. Kyllä nyt kelpaa.
- Siis Auriol pliis
Eipä ollut omassa lidlissä enää yhtään jäljellä. Harmi.
- Johar1
Sori, nopeat syö hitaat.
Itse olin heti aamusta liikkeelläja ja suunnistin suoraan kellohyllykölle, josta muutama mukaan lähti.- kirttuli.
Tietäiskö joku tuleeko kelloja lisää lidiliin haluaisin myös siliconi rannekkeisen kellon ???
- kello on kello
Nämä Lidlin Auriolit ovat oikein mainioita kelloja. Minulla on ollut jo yli vuoden farkkujen pikkutaskussa lasten rannekello ilman ranneketta. Vieläpä teräsmies-logolla varustettu. Tarkka kuin mikä ja imagoltaan juuri sopiva kaltaiselleni viisikymppiselle herrasmiehelle.
Olisin minä sitä ranteessakin voinut pitää mutta se lasten ranneke oli vähän lyhyt, vaikka minulla on ohuet ranteet. - kellot tunteva
Kannattaa suunna clas ohlsonille. Heidän prologue mallistossaan on ennemmän ominaisuuksia kuin lidlin kelloissa ja parempi hintalaatusuhde. Lisäksi heidän designinsä on omaa toisin kuin lidlinkellojen kopiodesign.
- lääkitys sekaisin?
Taas uusi nimimerkki, laita suoraan vaan, että "prolopoika original".
- Kellojen_wikipedia_A-Z
Lidlin kellot ovat laadukkaita kvartseja, joissa koneiston toimintaperiaate takaa vakaan käynnin vuosiksi eteenpäin.
- Anonyymi
Onkohan kelloja myymälöissä atm?
- Anonyymi
Saiturinpörssi liikkeet myyvät myös joitakin rannekelloja 10€ hintaan.
Laadusta ja merkistä ei tietoa..
Varmaankin Proloquen ja Auriolin tasoista laatua.- Anonyymi
Jos on kolmen vuoden täystakuu, voimme alkaa miettiä ollaanko Lidlin tarjoaman kanssa samalla viivalla. Mitä epäilen, koska Lidlin suuret tuotantovolyymit mahdollistavat ylivoimaisen hinta/laatu suhteen.
Kympin kellossa citizen tason koneistoa, rautaranneketta laadukasta ja näyttävää viimeistelyä yms.
Lidl on paras ☺️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on kolmen vuoden täystakuu, voimme alkaa miettiä ollaanko Lidlin tarjoaman kanssa samalla viivalla. Mitä epäilen, koska Lidlin suuret tuotantovolyymit mahdollistavat ylivoimaisen hinta/laatu suhteen.
Kympin kellossa citizen tason koneistoa, rautaranneketta laadukasta ja näyttävää viimeistelyä yms.
Lidl on paras ☺️Lelukoneistot noissa on, halvinta kinkiä.
- Anonyymi
Onko tietoa olisiko lidlissä tällä hetkellä kelloja myynnissä? Olisiko tuo Auriol hyvä valinta?
- Anonyymi
Paras "Bang for the buck" jos vielä 3 vuoden täystakuu. Joku voisi raportoida kuka käy Lidlissä 🙂
- Anonyymi
Nyt laatukelloja halvalla.
https://imgur.com/a/KIRurVS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226