lidilista

bbbb.

Moi ihania kelloja Lidilissä tänään ostin kaksi.

13

92

Vastaukset

• ihanaa!

• bbb.. Kiitos vinkistä! Hain myös omani hyvä peruskello ja "plussat" että on siliconi ranneke helppo pessä.

• Kiitokset myös täältä. Kyllä nyt kelpaa.

• Eipä ollut omassa lidlissä enää yhtään jäljellä. Harmi.

• Sori, nopeat syö hitaat.
      Itse olin heti aamusta liikkeelläja ja suunnistin suoraan kellohyllykölle, josta muutama mukaan lähti.

• Tietäiskö joku tuleeko kelloja lisää lidiliin haluaisin myös siliconi rannekkeisen kellon ???

• Nämä Lidlin Auriolit ovat oikein mainioita kelloja. Minulla on ollut jo yli vuoden farkkujen pikkutaskussa lasten rannekello ilman ranneketta. Vieläpä teräsmies-logolla varustettu. Tarkka kuin mikä ja imagoltaan juuri sopiva kaltaiselleni viisikymppiselle herrasmiehelle.

Olisin minä sitä ranteessakin voinut pitää mutta se lasten ranneke oli vähän lyhyt, vaikka minulla on ohuet ranteet.

• Kannattaa suunna clas ohlsonille. Heidän prologue mallistossaan on ennemmän ominaisuuksia kuin lidlin kelloissa ja parempi hintalaatusuhde. Lisäksi heidän designinsä on omaa toisin kuin lidlinkellojen kopiodesign.

• Taas uusi nimimerkki, laita suoraan vaan, että "prolopoika original".

• Lidlin kellot ovat laadukkaita kvartseja, joissa koneiston toimintaperiaate takaa vakaan käynnin vuosiksi eteenpäin.

• Onkohan kelloja myymälöissä atm?

• Saiturinpörssi liikkeet myyvät myös joitakin rannekelloja 10€ hintaan.
      Laadusta ja merkistä ei tietoa..
      Varmaankin Proloquen ja Auriolin tasoista laatua.

• Jos on kolmen vuoden täystakuu, voimme alkaa miettiä ollaanko Lidlin tarjoaman kanssa samalla viivalla. Mitä epäilen, koska Lidlin suuret tuotantovolyymit mahdollistavat ylivoimaisen hinta/laatu suhteen.
        Kympin kellossa citizen tason koneistoa, rautaranneketta laadukasta ja näyttävää viimeistelyä yms.
        Lidl on paras ☺️

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsin linja ihmetyttää maailmalla

"– Tämä on hullu kokeilu 10 miljoonalla ihmisellä. Kertokaa edes, miksi teemme tämän. Minusta tuntuu tällä hetkellä, että meitä johdetaan kuin lammasl
      Maailman menoa
      332
      10346
    2. Suomalaisten eristäytyminen näkyy jo koronatartuntatilastossa

Hyvä juttu. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/be78bc0b-4a82-4fd2-a82b-15ffa09761da
      Maailman menoa
      190
      7504
    3. Hesburgerin omistaja vaatii valtiota korvaamaan

kaikki liiketappionsa koronavirustilanteessa eli riihikuivaa rahaa heti. https://www.iltalehti.fi/talous/a/ca6b4409-671c-4de2-b1d0-ad8d511d043c
      Maailman menoa
      346
      2404