Jee, kuva

31

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon tilannut

      varustelekasta vaikka mitä kans. Harrastan airsoftia ja sotakrääsää on tullut keräiltyä. Varustelekan tyyli kirjoittaa niitä mainosjuttuja on kyllä hauska, "tämmöinen on pakko olla" - kyse jostain itä-saksalaisesta sarkatakista yms..

      • Itse olen myös ostellut kaikenlaista, vaikka niiden hinnoittelu ei kyllä ole kovin edullinen.
        Toisinaan tulee järkevää vastaan ja järkevällä hinnalla.


      • Kaikkea itäsaksalais
        buddy-love kirjoitti:

        Itse olen myös ostellut kaikenlaista, vaikka niiden hinnoittelu ei kyllä ole kovin edullinen.
        Toisinaan tulee järkevää vastaan ja järkevällä hinnalla.

        .

        Joo kyl * MÄÄKI * oon ostanut kaikkee itäsaksalaista se on laatukamaa sanokaa mitä sanotte

        Ja kyl * MÄÄKI * niin haluisin varustelekaan kesätöihin tai miksi vaan

        http://www.varusteleka.fi/images/yritysesittely2012_6.jpg

        har!1

        .


      • HAR-HAR!11#%.??01&+

    • rosestar

      Mitä kuvassa kaupataan

      • rosestar

      • Miten niin rojua?
        rosestar kirjoitti:

        siis rojua.
        ihme kun ei ole laittanut vuosisadan tyhjiä peltipurkkeja myyntiin.

        Vanhoja sotatavaroita moni haalii. Tiimarissa oli rojua, varustelekassa on aarteita.


      • rosestar
        Miten niin rojua? kirjoitti:

        Vanhoja sotatavaroita moni haalii. Tiimarissa oli rojua, varustelekassa on aarteita.

        tiimari on konkurssin partaalla.
        maallinen omaisuus, millä ei tee yhtään mitään on rojua.


      • Myö ei olla nazeja:.
        rosestar kirjoitti:

        tiimari on konkurssin partaalla.
        maallinen omaisuus, millä ei tee yhtään mitään on rojua.

        .

        Mittää

        "Apua! Turkistuotteita! Natsit!

        Jos sormet syyhyävät ja tekis mieli kirjoittaa paheksuvaa tekstiä ihmisten tarpeisiin nyljetyistä eläimistä, kantsii muistaa että nämä ovat itäsaksalaista armeijaylijäämää. Jos et pysty käsittämään miksi tämä ei vaikuta turkistuotantoon millään tavalla ja tunnet irrationaalista vihaa meitä kohtaan, taidat olla vähän yksinkertainen."

        http://www.varusteleka.fi/fi/product/nva-lampaannahkamantteli-kaytetty/22376

        .


      • rosestar
        Myö ei olla nazeja:. kirjoitti:

        .

        Mittää

        "Apua! Turkistuotteita! Natsit!

        Jos sormet syyhyävät ja tekis mieli kirjoittaa paheksuvaa tekstiä ihmisten tarpeisiin nyljetyistä eläimistä, kantsii muistaa että nämä ovat itäsaksalaista armeijaylijäämää. Jos et pysty käsittämään miksi tämä ei vaikuta turkistuotantoon millään tavalla ja tunnet irrationaalista vihaa meitä kohtaan, taidat olla vähän yksinkertainen."

        http://www.varusteleka.fi/fi/product/nva-lampaannahkamantteli-kaytetty/22376

        .

        ihmiset ovat lihansyöjiä ollut kautta aikojen, liha on lapsen kasvulle erittäin tärkeää.
        turkit on suojannut ihmisiä kautta-aikojen kylmelmiltä talvilta selviytymisen vuoksi ja kierrätys on parhain tapa säästää luontoa.
        kehitys on kuitenkin jatkunut ja turha kaato on huonompi juttu ja kuitenkin luonnon säilyvyyden vuoksi mitään villieläintä, ei kannata populaatiota kasvattaa liikaa.


      • Aika hottis:.
        rosestar kirjoitti:

        ihmiset ovat lihansyöjiä ollut kautta aikojen, liha on lapsen kasvulle erittäin tärkeää.
        turkit on suojannut ihmisiä kautta-aikojen kylmelmiltä talvilta selviytymisen vuoksi ja kierrätys on parhain tapa säästää luontoa.
        kehitys on kuitenkin jatkunut ja turha kaato on huonompi juttu ja kuitenkin luonnon säilyvyyden vuoksi mitään villieläintä, ei kannata populaatiota kasvattaa liikaa.

        .

        "DDR rautatiepoliisin naisten palvelustakki, punainen"

        http://www.varusteleka.fi/fi/product/ddr-rautatiepoliisin-naisten-palvelustakki-punainen/24891

        har!1

        .


      • rosestar

    • määmy

      Mitä toi jäbä duunaa? Romahtaakse?

    • aIbtrossi
      • Onks badi lekalla:.?

      • Onks badi lekalla:.? kirjoitti:

        .

        Jos buddy on lekalla töissä tai yksi omistajista niin miksei näitä löydy normikokoiselle eli 190 senttiselle

        http://www.varusteleka.fi/fi/product/nva-pussihousut-harmaat-uudenveroiset/2938

        .

        Tietysti siksi, että melkein kaikki Itäsakasalaiset sotilaat olivat noin pitkiä ja ne pitkien housut käytettiin loppuun ;)

        (eikä minulla ole sijoituksia tuossa firmassa, vaikka ehkä hinnoittelua tarkastellen kannattaisikin olla)


      • Itseasiassa kymmenkunta vuotta sitten olisin voinut ostaa erittäin halvalla erään "kuusenalus" kokoelman, josta luultavasti melkein kaikki autot olisivat kelvanneet noilla.
        Ostin vain yhden moottoripyörän ja se on vieläkin useammassa pahvilaatikossa (puuttuu osia).


      • Tiedätkö mistä
        buddy-love kirjoitti:

        Tietysti siksi, että melkein kaikki Itäsakasalaiset sotilaat olivat noin pitkiä ja ne pitkien housut käytettiin loppuun ;)

        (eikä minulla ole sijoituksia tuossa firmassa, vaikka ehkä hinnoittelua tarkastellen kannattaisikin olla)

        saisi kenttäpuhelimia mallia P 78? Tätä vanhempaa suomalaisilla ollutta. Muttei sentään niitä kammella käytettäviä ikivanhoja joita onkin myynnissä paljon. Sellainen olisi mahtava vartiopaikoille airsoftissa. PMR-radiopuhelimissa ei ole oikein fiilistä.


      • Puolalainen leipälau
        buddy-love kirjoitti:

        Itseasiassa kymmenkunta vuotta sitten olisin voinut ostaa erittäin halvalla erään "kuusenalus" kokoelman, josta luultavasti melkein kaikki autot olisivat kelvanneet noilla.
        Ostin vain yhden moottoripyörän ja se on vieläkin useammassa pahvilaatikossa (puuttuu osia).

        .

        Ostin het 2 kpl näitä puolalaisia leipälaukkuja

        Ne näyttää tosi karheilta eli makeilta kasaripyörässä

        http://www.varusteleka.fi/fi/product/puolalainen-leipalaukku-uudenveroinen/9250

        har!1

        .


      • Kuin myös,

      • vita cola

      • Tiedätkö mistä kirjoitti:

        saisi kenttäpuhelimia mallia P 78? Tätä vanhempaa suomalaisilla ollutta. Muttei sentään niitä kammella käytettäviä ikivanhoja joita onkin myynnissä paljon. Sellainen olisi mahtava vartiopaikoille airsoftissa. PMR-radiopuhelimissa ei ole oikein fiilistä.

        Ei ole näkynyt myynnissä.
        Ja niissä on muutenkin se perusvika, eli piuhan tarve.

        Minulla on jossakin LV 302 (zombien hyökkäyksen varalta)
        Pitäisi olla toimiva yksilö, mutten ole kokeillut.




      • Sanla ja venttiseisk
        buddy-love kirjoitti:

        Ei ole näkynyt myynnissä.
        Ja niissä on muutenkin se perusvika, eli piuhan tarve.

        Minulla on jossakin LV 302 (zombien hyökkäyksen varalta)
        Pitäisi olla toimiva yksilö, mutten ole kokeillut.

        .

        "Sanla ja venttiseiska?????"

        har!1

        .


      • vita colat tänne:.
        buddy-love kirjoitti:

        Ja niillä on sitä tehosuklaata.

        .

        "Nyt nytkähti vita cola lähetys tänne pääiiiinnn"

        har!1

        .


      • Komiat leipälaukut:.
        buddy-love kirjoitti:

        Jaa, mutta tuohan sopisi minunkin polkupyörääni, joka on neuvostovalmisteinen ja 70-luvulta.

        .

        "kylä ny kelepaa elevistellä tyky-retkellä pualalaasilla leipälaukuulla polokupyäräs"

        har!1

        .


    • sinä olet

      mieltähykerryttävän näköinen mies.

      • En itse esiinny tuossa kuvassa, mutta vahvistan olevani sangen huyvittavan näköinen.


      • Ryystän vita colaa:.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe