http://www.varusteleka.com/pictures/26936c.jpg
Ne ovat siellä aika hyviä markkinoinnissa.
(myyvät siis luultavasti toimimattomia itäblokin miinaharavia kovaan hintaan)
Mutta kuva on hauska.
Jee, kuva
31
213
Vastaukset
- Mä oon tilannut
varustelekasta vaikka mitä kans. Harrastan airsoftia ja sotakrääsää on tullut keräiltyä. Varustelekan tyyli kirjoittaa niitä mainosjuttuja on kyllä hauska, "tämmöinen on pakko olla" - kyse jostain itä-saksalaisesta sarkatakista yms..
Itse olen myös ostellut kaikenlaista, vaikka niiden hinnoittelu ei kyllä ole kovin edullinen.
Toisinaan tulee järkevää vastaan ja järkevällä hinnalla.- Kaikkea itäsaksalais
buddy-love kirjoitti:
Itse olen myös ostellut kaikenlaista, vaikka niiden hinnoittelu ei kyllä ole kovin edullinen.
Toisinaan tulee järkevää vastaan ja järkevällä hinnalla..
Joo kyl * MÄÄKI * oon ostanut kaikkee itäsaksalaista se on laatukamaa sanokaa mitä sanotte
Ja kyl * MÄÄKI * niin haluisin varustelekaan kesätöihin tai miksi vaan
http://www.varusteleka.fi/images/yritysesittely2012_6.jpg
har!1
. - HAR-HAR!11#%.??01&+
Kaikkea itäsaksalais kirjoitti:
.
Joo kyl * MÄÄKI * oon ostanut kaikkee itäsaksalaista se on laatukamaa sanokaa mitä sanotte
Ja kyl * MÄÄKI * niin haluisin varustelekaan kesätöihin tai miksi vaan
http://www.varusteleka.fi/images/yritysesittely2012_6.jpg
har!1
.
- rosestar
Mitä kuvassa kaupataan
- rosestar
buddy-love kirjoitti:
http://www.varusteleka.fi/fi/product/puolalainen-w-3-p-a-miinaharava-kaytetty/26936
siis rojua.
ihme kun ei ole laittanut vuosisadan tyhjiä peltipurkkeja myyntiin. - Miten niin rojua?
rosestar kirjoitti:
siis rojua.
ihme kun ei ole laittanut vuosisadan tyhjiä peltipurkkeja myyntiin.Vanhoja sotatavaroita moni haalii. Tiimarissa oli rojua, varustelekassa on aarteita.
- rosestar
Miten niin rojua? kirjoitti:
Vanhoja sotatavaroita moni haalii. Tiimarissa oli rojua, varustelekassa on aarteita.
tiimari on konkurssin partaalla.
maallinen omaisuus, millä ei tee yhtään mitään on rojua. - Myö ei olla nazeja:.
rosestar kirjoitti:
tiimari on konkurssin partaalla.
maallinen omaisuus, millä ei tee yhtään mitään on rojua..
Mittää
"Apua! Turkistuotteita! Natsit!
Jos sormet syyhyävät ja tekis mieli kirjoittaa paheksuvaa tekstiä ihmisten tarpeisiin nyljetyistä eläimistä, kantsii muistaa että nämä ovat itäsaksalaista armeijaylijäämää. Jos et pysty käsittämään miksi tämä ei vaikuta turkistuotantoon millään tavalla ja tunnet irrationaalista vihaa meitä kohtaan, taidat olla vähän yksinkertainen."
http://www.varusteleka.fi/fi/product/nva-lampaannahkamantteli-kaytetty/22376
. - rosestar
Myö ei olla nazeja:. kirjoitti:
.
Mittää
"Apua! Turkistuotteita! Natsit!
Jos sormet syyhyävät ja tekis mieli kirjoittaa paheksuvaa tekstiä ihmisten tarpeisiin nyljetyistä eläimistä, kantsii muistaa että nämä ovat itäsaksalaista armeijaylijäämää. Jos et pysty käsittämään miksi tämä ei vaikuta turkistuotantoon millään tavalla ja tunnet irrationaalista vihaa meitä kohtaan, taidat olla vähän yksinkertainen."
http://www.varusteleka.fi/fi/product/nva-lampaannahkamantteli-kaytetty/22376
.ihmiset ovat lihansyöjiä ollut kautta aikojen, liha on lapsen kasvulle erittäin tärkeää.
turkit on suojannut ihmisiä kautta-aikojen kylmelmiltä talvilta selviytymisen vuoksi ja kierrätys on parhain tapa säästää luontoa.
kehitys on kuitenkin jatkunut ja turha kaato on huonompi juttu ja kuitenkin luonnon säilyvyyden vuoksi mitään villieläintä, ei kannata populaatiota kasvattaa liikaa. - Aika hottis:.
rosestar kirjoitti:
ihmiset ovat lihansyöjiä ollut kautta aikojen, liha on lapsen kasvulle erittäin tärkeää.
turkit on suojannut ihmisiä kautta-aikojen kylmelmiltä talvilta selviytymisen vuoksi ja kierrätys on parhain tapa säästää luontoa.
kehitys on kuitenkin jatkunut ja turha kaato on huonompi juttu ja kuitenkin luonnon säilyvyyden vuoksi mitään villieläintä, ei kannata populaatiota kasvattaa liikaa..
"DDR rautatiepoliisin naisten palvelustakki, punainen"
http://www.varusteleka.fi/fi/product/ddr-rautatiepoliisin-naisten-palvelustakki-punainen/24891
har!1
. - rosestar
Aika hottis:. kirjoitti:
.
"DDR rautatiepoliisin naisten palvelustakki, punainen"
http://www.varusteleka.fi/fi/product/ddr-rautatiepoliisin-naisten-palvelustakki-punainen/24891
har!1
.ehkä se sopii hänelle(paitsi tummemmalle tukalle enemmän ja mustissa alusvaateissa) ja mieluista en löytänyt itselleni.
itse olen kriittinen
- määmy
Mitä toi jäbä duunaa? Romahtaakse?
- aIbtrossi
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/01/22/saksalainen-autoliike-etsii-myy-meille-vanha-wartburg/20131013/304
Olen jo kauan epäillyt buddya DDR läisexi mustanpörssin agentixi
tässä todisteita- Onks badi lekalla:.?
.
Jos buddy on lekalla töissä tai yksi omistajista niin miksei näitä löydy normikokoiselle eli 190 senttiselle
http://www.varusteleka.fi/fi/product/nva-pussihousut-harmaat-uudenveroiset/2938
. Onks badi lekalla:.? kirjoitti:
.
Jos buddy on lekalla töissä tai yksi omistajista niin miksei näitä löydy normikokoiselle eli 190 senttiselle
http://www.varusteleka.fi/fi/product/nva-pussihousut-harmaat-uudenveroiset/2938
.Tietysti siksi, että melkein kaikki Itäsakasalaiset sotilaat olivat noin pitkiä ja ne pitkien housut käytettiin loppuun ;)
(eikä minulla ole sijoituksia tuossa firmassa, vaikka ehkä hinnoittelua tarkastellen kannattaisikin olla)Itseasiassa kymmenkunta vuotta sitten olisin voinut ostaa erittäin halvalla erään "kuusenalus" kokoelman, josta luultavasti melkein kaikki autot olisivat kelvanneet noilla.
Ostin vain yhden moottoripyörän ja se on vieläkin useammassa pahvilaatikossa (puuttuu osia).- Tiedätkö mistä
buddy-love kirjoitti:
Tietysti siksi, että melkein kaikki Itäsakasalaiset sotilaat olivat noin pitkiä ja ne pitkien housut käytettiin loppuun ;)
(eikä minulla ole sijoituksia tuossa firmassa, vaikka ehkä hinnoittelua tarkastellen kannattaisikin olla)saisi kenttäpuhelimia mallia P 78? Tätä vanhempaa suomalaisilla ollutta. Muttei sentään niitä kammella käytettäviä ikivanhoja joita onkin myynnissä paljon. Sellainen olisi mahtava vartiopaikoille airsoftissa. PMR-radiopuhelimissa ei ole oikein fiilistä.
- Puolalainen leipälau
buddy-love kirjoitti:
Itseasiassa kymmenkunta vuotta sitten olisin voinut ostaa erittäin halvalla erään "kuusenalus" kokoelman, josta luultavasti melkein kaikki autot olisivat kelvanneet noilla.
Ostin vain yhden moottoripyörän ja se on vieläkin useammassa pahvilaatikossa (puuttuu osia)..
Ostin het 2 kpl näitä puolalaisia leipälaukkuja
Ne näyttää tosi karheilta eli makeilta kasaripyörässä
http://www.varusteleka.fi/fi/product/puolalainen-leipalaukku-uudenveroinen/9250
har!1
. - Kuin myös,
Puolalainen leipälau kirjoitti:
.
Ostin het 2 kpl näitä puolalaisia leipälaukkuja
Ne näyttää tosi karheilta eli makeilta kasaripyörässä
http://www.varusteleka.fi/fi/product/puolalainen-leipalaukku-uudenveroinen/9250
har!1
.omistan yhden tuollaisen.
- vita cola
Kuin myös, kirjoitti:
omistan yhden tuollaisen.
.
"Ja aina neljä putelia vita colaa tilaukseen myös"
http://www.varusteleka.fi/fi/product/vita-cola-original-0-5-l/17278
har!11
. Tiedätkö mistä kirjoitti:
saisi kenttäpuhelimia mallia P 78? Tätä vanhempaa suomalaisilla ollutta. Muttei sentään niitä kammella käytettäviä ikivanhoja joita onkin myynnissä paljon. Sellainen olisi mahtava vartiopaikoille airsoftissa. PMR-radiopuhelimissa ei ole oikein fiilistä.
Ei ole näkynyt myynnissä.
Ja niissä on muutenkin se perusvika, eli piuhan tarve.
Minulla on jossakin LV 302 (zombien hyökkäyksen varalta)
Pitäisi olla toimiva yksilö, mutten ole kokeillut.Puolalainen leipälau kirjoitti:
.
Ostin het 2 kpl näitä puolalaisia leipälaukkuja
Ne näyttää tosi karheilta eli makeilta kasaripyörässä
http://www.varusteleka.fi/fi/product/puolalainen-leipalaukku-uudenveroinen/9250
har!1
.Jaa, mutta tuohan sopisi minunkin polkupyörääni, joka on neuvostovalmisteinen ja 70-luvulta.
vita cola kirjoitti:
.
"Ja aina neljä putelia vita colaa tilaukseen myös"
http://www.varusteleka.fi/fi/product/vita-cola-original-0-5-l/17278
har!11
.Ja niillä on sitä tehosuklaata.
- Sanla ja venttiseisk
buddy-love kirjoitti:
Ei ole näkynyt myynnissä.
Ja niissä on muutenkin se perusvika, eli piuhan tarve.
Minulla on jossakin LV 302 (zombien hyökkäyksen varalta)
Pitäisi olla toimiva yksilö, mutten ole kokeillut..
"Sanla ja venttiseiska?????"
har!1
. - vita colat tänne:.
buddy-love kirjoitti:
Ja niillä on sitä tehosuklaata.
.
"Nyt nytkähti vita cola lähetys tänne pääiiiinnn"
har!1
. - Komiat leipälaukut:.
buddy-love kirjoitti:
Jaa, mutta tuohan sopisi minunkin polkupyörääni, joka on neuvostovalmisteinen ja 70-luvulta.
.
"kylä ny kelepaa elevistellä tyky-retkellä pualalaasilla leipälaukuulla polokupyäräs"
har!1
.
- sinä olet
mieltähykerryttävän näköinen mies.
- Ryystän vita colaa:.
buddy-love kirjoitti:
En itse esiinny tuossa kuvassa, mutta vahvistan olevani sangen huyvittavan näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
