loukattu ystävyys

ex-ystävä?

Olen todennäköisesti loukannut ystävääni,en tiedä kuinka.Soittelin hänelle viime vuonna muutamia kertoja.Hän ei soittanut lainkaan,en ihmetellyt sitä mutta viime vuoden joulukuussa soittelin hänelle,hän jutteli ihan samanlailla kuin ennenkin,en tajunnut vielä mitään että hän olisi loukkaantunut minulle jostain.Jouluksi häneltä ei tullut joulukorttia,ei teksiviestiä,eikä sen viime joulukuun jälkeen hänestä ole kuulunut mitään.Nyt kun tajusin sen että eihän hän viime vuonnakaan soittanut mulle kertaakaan vaan minä soittelin ainoastaan.En tiedä mitä olen tehnyt.Miten te muut joilla on ystäviä kumman tarttisi tehdä aloite.Sen joka on loukkaantunut vain sen jota on loukattu.Tuntuu että mun ylpeyteni ei anna periksi soitella mikä on vialla.

9

411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina syy

Kyllä se syy löytyy miksi kaverisi katkaisi välit.Jotenkin tuntuu,että tunnistin itseni tästä.Kysy mieheltäsi arvaako hän mikä voisi olla syynä..olisiko mies loukannut ystävääsi nyt viimeisen kerran ja sinä asetuit miehesi puolelle.Voi olla ettei kyse ole tästä minun tapauksesta,mutta tuli vaan vahvasti sellainen tunne.

• kysy timolta

Kysy avopuolisoltas

• viesti

Lähetä ystävälle viesti,vaik että: Mitä kuuluu kun ei olla aikoihin juteltu..

• ymmärrystä
        viesti kirjoitti:

Lähetä ystävälle viesti,vaik että: Mitä kuuluu kun ei olla aikoihin juteltu..

Minullakin ystävä jota mieheni ei siedä eikä ystäväni tule kylään jos mieheni on kotona.Ystäväni on sitä mieltä,että mieheni on alkoholisti ja narsisti.Mieheni kyllä petti minua humalassa ja juo paljon,mutta hän on hyvä isä pojallemme ja muuten joutuisin olemaan yksin.Minä en ymmärrä miksi ystäväni ei siedä miestäni.Pitäisi ymmärtää että jos humalassa sanoo tai tekee jotakin kamalaa niin se johtuu vain humalasta.Ystäväni on vain kateellinen kun itse on sinkku.

• kunnon mies
        ymmärrystä kirjoitti:

Minullakin ystävä jota mieheni ei siedä eikä ystäväni tule kylään jos mieheni on kotona.Ystäväni on sitä mieltä,että mieheni on alkoholisti ja narsisti.Mieheni kyllä petti minua humalassa ja juo paljon,mutta hän on hyvä isä pojallemme ja muuten joutuisin olemaan yksin.Minä en ymmärrä miksi ystäväni ei siedä miestäni.Pitäisi ymmärtää että jos humalassa sanoo tai tekee jotakin kamalaa niin se johtuu vain humalasta.Ystäväni on vain kateellinen kun itse on sinkku.

Minun mies tuo minulle aina Subwayn patongin(minun suosikki) kun tulee baari-illan jälkeen kotiin.Siitä minä tiedän että minun mies välittää minusta eikä petä minua enää milloinkaan.Minun mies käy töissä mikä on minun mielestä tärkeää.Itse olen lähihoitaja.Meillä on lapsikin.Minun mielestä ei kannata liikaa miettiä juoko minun mies liikaa.

• TalkMoreAndEnjoyLife

Jos olet todellinen ystävä ,sun ylpeytesi vaan PITÄÄ jossain vaiheessa antaa periksi ja ihan naamatusten mennä juttelemaan. Todelliset ystävät eivät "lakaise maton alle" asioita,vaan ottavat asiat puheeksi.Kerääpä rohkeutesi ja mene moikkaamaan kaveria.

• Ystävä vai kaveri

Jospa ette olleetkaan sydänystäviä.Joskus toinen ystävistä pitää ystävyyssuhdetta yhtenä tärkeimmistä ,mutta toinen pitää ystävyyttä kaveruutena eikä tajua että voi olla toiselle paras ja ainoa sydänystävä.Joskus kaverukset eivät kuule mitään toisistaan kuukausiin ja molemmista se on ok.Sitten kun nähdään niin jatketaan siitä mihin jäätiin viimeksi.Ärsyttää jos joku kaveri ei tajua,että hän ei ole se kaikista paras ystävä.Sitä ei vaan ilkeä sanoa.Tällaiset kaverit ovat yleensä pahoittaneet mielen toistuvasti eikä se edes haittaa heitä.Luulevat että kaiken voi antaa anteeksi,koska ystävät antavat anteeksi toisilleen.

• Jätä se pettäjä
        Ystävä vai kaveri kirjoitti:

Jospa ette olleetkaan sydänystäviä.Joskus toinen ystävistä pitää ystävyyssuhdetta yhtenä tärkeimmistä ,mutta toinen pitää ystävyyttä kaveruutena eikä tajua että voi olla toiselle paras ja ainoa sydänystävä.Joskus kaverukset eivät kuule mitään toisistaan kuukausiin ja molemmista se on ok.Sitten kun nähdään niin jatketaan siitä mihin jäätiin viimeksi.Ärsyttää jos joku kaveri ei tajua,että hän ei ole se kaikista paras ystävä.Sitä ei vaan ilkeä sanoa.Tällaiset kaverit ovat yleensä pahoittaneet mielen toistuvasti eikä se edes haittaa heitä.Luulevat että kaiken voi antaa anteeksi,koska ystävät antavat anteeksi toisilleen.

Kaverin äijä on kusipää ja hänen takia en halua enää olla missään tekemisissä.Toivottavasti kaveri tajuaa arvostaa itseänsä joskus ja jättää narsistiApinaJuoppoMiehensä.Sitten olen tukena.

• Kysy häneltä

Voi olla, että vain kuvittelet. Ihmisillä voi olla menossa vian niin paljon muitakin asioita, että ovat vian olleet epähuomioivia ystäviä kohtaan :/ Voisitko kysyä häneltä suoraan? Onko hän sitä tyyppiä että kertoisi suroaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe