Olen 28-vuotias nainen ja etsiskelen uusia ystäviä vapaa-ajan viettoon, niin kahville, syömään, baariin kuin vain hengaamaankin. Kaverit ovat vuosien saatossa muuttaneet pois Turusta, pariutuneet tai muuten vain heistä ei juurikaan seuraa saa. Itse kuitenkin haluaisin vielä mennä ja viettää hauskaa aikaa...
Jos koet itsesi vähääkään samankaltaiseksi älä epäröi vastata :)
TURUSTA uusia ystäviä
7
223
Vastaukset
Kannattaa varmaan tehdä oma s24-profiili, jonka kautta halukkaat voi ottaa yhteyttä. Itse olen saanut useita vastauksia tuolla tavalla.
Asun myös Turussa ja uudet kaverit kelpais mullekin edelleen. Mielelläni tutustuisin sunkin kans. :)- vitunyksin
Ollaan saman ikäisiä, olisi kiva tavata. En todellakaan sitten kuulu näihin kusipää mulkvisti alapäällä ajattelijoihin, kunnioitan ihmisiä sen verran. Ja kaikki tulee ajallaan jos on tullakseen, elämä on liian pitkä kiirehtimiseen. Enkä kuulu myöskään känniääliöihin.
Mut haluan todella kovasti hyviä ystäviä, koska ystävät on kultaakin kalliimpia. - turkulainen ruma
Kelpaako ruma mies ystäväksi sinulle, kehtaatko sellasen kanssa lähteä syömään?
- vitunyksin
Mulle ainakin on ihan sama minkä näkönen naama ihmisellä on jos vaan sisältä on fiksu.
- _pikkumyy89_
Moikka! jos vielä kaipailet uusia ystäviä, voit laittaa viestii :)
[email protected]
oon siis Turussa asuva kohta 25 v. nainen Mulle saa myös laittaa viestiä [email protected]
Olen kohta 32 vuotias nainen Turusta ja profiilissani on lisätietoa :)- turust
Moi!
Mullekin saa laittaa viestiä, olen 25-vuotias turkulainen.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789