TURUSTA uusia ystäviä

Olen 28-vuotias nainen ja etsiskelen uusia ystäviä vapaa-ajan viettoon, niin kahville, syömään, baariin kuin vain hengaamaankin. Kaverit ovat vuosien saatossa muuttaneet pois Turusta, pariutuneet tai muuten vain heistä ei juurikaan seuraa saa. Itse kuitenkin haluaisin vielä mennä ja viettää hauskaa aikaa...

Jos koet itsesi vähääkään samankaltaiseksi älä epäröi vastata :)
7253
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Kannattaa varmaan tehdä oma s24-profiili, jonka kautta halukkaat voi ottaa yhteyttä. Itse olen saanut useita vastauksia tuolla tavalla.

Asun myös Turussa ja uudet kaverit kelpais mullekin edelleen. Mielelläni tutustuisin sunkin kans. :)

Äänestä

Ollaan saman ikäisiä, olisi kiva tavata. En todellakaan sitten kuulu näihin kusipää mulkvisti alapäällä ajattelijoihin, kunnioitan ihmisiä sen verran. Ja kaikki tulee ajallaan jos on tullakseen, elämä on liian pitkä kiirehtimiseen. Enkä kuulu myöskään känniääliöihin.

Mut haluan todella kovasti hyviä ystäviä, koska ystävät on kultaakin kalliimpia.

Äänestä

Kelpaako ruma mies ystäväksi sinulle, kehtaatko sellasen kanssa lähteä syömään?

Äänestä
  • Mulle ainakin on ihan sama minkä näkönen naama ihmisellä on jos vaan sisältä on fiksu.

Äänestä

Moikka! jos vielä kaipailet uusia ystäviä, voit laittaa viestii :)
[email protected]

oon siis Turussa asuva kohta 25 v. nainen

Äänestä

Mulle saa myös laittaa viestiä [email protected]
Olen kohta 32 vuotias nainen Turusta ja profiilissani on lisätietoa :)

Äänestä

Moi!

Mullekin saa laittaa viestiä, olen 25-vuotias turkulainen.

[email protected]

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kevät14 kirjoitti:

Olen 28-vuotias nainen ja etsiskelen uusia ystäviä vapaa-ajan viettoon, niin kahville, syömään, baariin kuin vain hengaamaankin. Kaverit ovat vuosien saatossa muuttaneet pois Turusta, pariutuneet tai muuten vain heistä ei juurikaan seuraa saa. Itse kuitenkin haluaisin vielä mennä ja viettää hauskaa aikaa...

Jos koet itsesi vähääkään samankaltaiseksi älä epäröi vastata :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu