Saako miehen palauttaa jos tämä osoittautuukin täysin erilaiseksi mitä antoi kuvaa?
palautusoikeus
11
353
Vastaukset
- aviosiippa 40 v
Totta maar! Keneltäs otit? Tiedät, kenelle palautat ...
Jos on avokki, vasta otettu ja huonoks havaittu, niin eikun kiertoon vaan, mitä tuota kauemmin katselet! - palautusoikeus?
Miehen voi aina palauttaa, lasta ei.
- en ota vastaan
Joo mutta palauttaa minne?
Minä en ainakaan sitä vanhaa raatoa enää huoli, joten kärrää vaikka kaatopaikalle! - Kyllä mami hoitaa
Entiselle tuskin kelpaa enää, mutta äidilleenhän sen voi postittaa pikapakettina - tosin Itella oli kait kieltäytynyt kuljettamasta ihmisiä..
- taitaa olla kohta
palstan seuratuin ketju
erittäin moni toivoo että joku tuon tiedon on saanut ja luovuttaa sen eteenpäin 8) - Ekokemille vaan
Se on ongelmajätettä.
- mun mielestä
saa
- Palautusehdoissa
pätee yleensä sääntö, että se on tehtävä määräajassa ja
palautuksen kohdatta ei ole saanut käyttää. - ei palautusoikeutta
Vie kierrätyskeskukseen, ansaitsemaansa seuraan, romujen sekaan. Kirppis liian hieno paikka sille.
- manuaali
Oletko varmasti noudattanut käyttöohjetta? Jos mies ei toimi odotetulla tavalla, saattaa olla, että nainen toimii väärin. Jos mies on kommunikaatiokykyinen, häneltä voi itseltääkin kysyä, millä keinoin hän toimii parhaiten.
- kyllä voit
30 päivää ja rahat on takaisin tilillä! muista mainita palautuksen syy ja haluatko vaihtaa tuotteen uuteen ilman samoja ominaisuuksia tai uusilla lisävarusteilla :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898