Auttakee ! ;)
Olin viime vuoden puolella pitkään saikulla ja tuona aikana työssäoloaikana kertyi vuosilomaa 23 pvä. Palatessani työhön maksoi työnantaja lomarahan mutta en luonnollisestikaan pitänyt noita lomapäiviä.
Nyt ja edelleen puolen vuoden työssäolon jälkeen (kaupan ala) palkkanauhassa näkyy nuo 23 pitämätöntä lomapäivää.
Eli kysymys kuuluu voinko nuo lomapäivät pitää vaikka niistä on jo lomaraha maksettu vai "kummitteleeko" ne vahingossa edelleen tilinauhassani? Lomakausihan päättyy kohta joten auttakaa pliis!! :)
Lomarahat maksettu, loma pitämättä!!
lomalle lompsis
1
360
Vastaukset 1
- puksu
Yleensä tilinauhassa ei kummittele. Sinulle kuuluu maksaa lomaraha ja lisäksi sinun pitää saada pitämättömästä kesälomasta vuosilomakorvaus, koska et pystynyt pitämään sitä viime vuoden puolella. Talviloman ehdit vielä pitää, koska sen voi sinulle antaa vielä tämän vuoden aikana. Mene puhumaan esimiehesi kanssa.
Lue http://www.vuosilomaopas.fi/fi/tyokyvyttomyyden-vuoksi-siirretyn-vuosiloman-ajankohta.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511323Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171031- 93987
- 77673
- 37668
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423