..ja tee palstasta parempi paikka.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/66493-parempi-internet-laske-kymmeneen
Laske kymmeneen..
11
88
Vastaukset
Yritän parhaani mukaan ajatella mitä sanon, etten sano mitä ajattelen.
I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X
Itsehillintä pelittää.en osaa laskea ku viiteen.
- Calculator
Kyllähän tuo kymmeneen laskeminen sujuu helposti, kun kaikissa tietokonemalleissa on tiettävästi integroitu laskin käyttöjärjestelmän osaksi. Riippumatta prosessori- ja välimuisti kapasiteetista, kymmeneen laskettaessa ei liene vaaraa virtalähteen yli kuormitus ja -kuumenemis ongelmaan. Näytön tarkkuus kannattaa silti valita niin, että erottaa työpöytäkuvakkeet ja tehtäväpalkin osat, muussa tapauksessa saattaa joutua tietomurtosarjojen troijalaisten vyyhtien runtelemaksi ja näin tulla ulkoistetuksi tuosta laskennan vääjäämättömastä numeerisesta kokonaisindeksistä.
Kuitenkin jäi pohdintaan tuo artikkelissa mainittu lause:"Kaikki pitäis järjen päässä eikä kirjottelis ittestään tai muista mitää idiootti juttui sinne", , , mitä kirjoittaja tällä halusi kertoa? - määmy
uno, due, tre, quattro, cinque, sei, sette...
1,2,3,4,5,6,7, VITTU MITÄ PASKAA!
- rosestar
no lapsilleni lasken vai kolmeen koska ne jatkaisi tuhmantekoa sen aika. tänää kiristin lapsen rajoja enään ei ole pelipäivää. ainoastaan silloin saa pelata jos on erityisen kiltti.
- palsatn vilit
Koskas tissipäivä on?
- rosestar
palsatn vilit kirjoitti:
Koskas tissipäivä on?
3-4 kertaa päivässä vain vauvalleni
- aIbatrossi
udmurttien kirjaimin:
suun--nolla
_nyng
soong
saam
_sii
haa,haa,
_hog
_dzed
gaau
_sib =10
Aibatrossilla on Bangkokissa _laan_ ämmää ihailijattaria hetekan lämittjixi- rosestar
eli _laan_= 11?
- aIbatrossi
rosestar kirjoitti:
eli _laan_= 11?
Ei oo rakas tissi-roseni
se in miljoona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517