Yhdyntä ilman ehkäisyä alistamista?

sperma alistaa

Kuinka moni suomalainen mies on katsonut oikeudekseen omata nainen panemalla hänet paksuksi käyttämättä ehkäisyä tai laukeamalla sisälle. Ja miksi tästä ei puhuta, kuten siitä miten naiset "hankkiutuvat" raskaaksi, mikä on ilman munasta tulevia siemeniä MILTEI MAHDOTONTA??!Mies voi olla myöntämättä tätä tarkoitusperää koko loppuelämänsä, vaikka käytännössä kondomin käyttö kuten sen poisjättö on aina enemmän miehen kuin naisen päätös, samoin peniksestä vapautuvien siementen päästäminen naisen elmistöön.

Miksi tämä on tabu että tämä on yksi keino alistaa nainen suhteeseen ja itselleen??

13

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskarunoilija

      Aina voi sanoa "Ei ilman kumia!". Pesemätön muna on monen emätintulehduksen takana

    • liina justiina

      Toi on niin totta. Harva nainen nyky suomessa hankkiutuu raskaaksi mutta tiedän useamman tapauksen missä mies on keskeytetyssä yhdynnässä laittanu naisen paksuksi. Ihan nykypäivää se nimenomaan et miehet haluaa et naisen voi sitoa itseen. Mies voi olla alkkis ym ja saa näin sidottua naisen itseensä. Nainen ei häivy.

      • Ei kiitos

        Heh, mies saa syyttää itseään, jos luottaa siviiliin. Tyhmyydestä joutuu maksamaan. Ja näissä tapauksissa tosi kalliisti.


      • äly hoi
        Ei kiitos kirjoitti:

        Heh, mies saa syyttää itseään, jos luottaa siviiliin. Tyhmyydestä joutuu maksamaan. Ja näissä tapauksissa tosi kalliisti.

        Miten se liittyy siihen mihin mies luottaa? Jos on sovittu ettei lasta tehdä mutta jostain syystä nainen ei voi käyttää hormoneja niin mies tekeekin silti naisen raskaaksi. Mies on usein se joka sen tahallaan tekee. Harvemmin nainen.

        Nainenhan siinä maksaa huomattavasti suurempaa hintaa kuin mies.


      • Idioottiämmät
        äly hoi kirjoitti:

        Miten se liittyy siihen mihin mies luottaa? Jos on sovittu ettei lasta tehdä mutta jostain syystä nainen ei voi käyttää hormoneja niin mies tekeekin silti naisen raskaaksi. Mies on usein se joka sen tahallaan tekee. Harvemmin nainen.

        Nainenhan siinä maksaa huomattavasti suurempaa hintaa kuin mies.

        Ämmätkö ei osaa sanoa ei seksiä jos ei ehkäisyä? Pakko jakaa vittua silti ja valittaa paksuksi pamahtamista päälle.


      • Paljaalla panen
        äly hoi kirjoitti:

        Miten se liittyy siihen mihin mies luottaa? Jos on sovittu ettei lasta tehdä mutta jostain syystä nainen ei voi käyttää hormoneja niin mies tekeekin silti naisen raskaaksi. Mies on usein se joka sen tahallaan tekee. Harvemmin nainen.

        Nainenhan siinä maksaa huomattavasti suurempaa hintaa kuin mies.

        Kannattaa vaihtaa naiseen, joka voi käyttää hormoneja.


      • Keskeytetty yhdyntähän ei ole ehkäisykeino eli mikäli ehkäisy on jätetty sille asteelle, on aina olemassa riski raskaudesta. Yhdynnän keskeyttäminen toki vähentää raskaaksitulon todennäköisyyttä, mutta mikäli raskaus on todella epätoivottu, ei siihen voi eikä saa luottaa.


      • käytä kortsua
        Idioottiämmät kirjoitti:

        Ämmätkö ei osaa sanoa ei seksiä jos ei ehkäisyä? Pakko jakaa vittua silti ja valittaa paksuksi pamahtamista päälle.

        me mitään jaeta kun otetaan kullia vastaan ja haetaan nautintoa, idiootti


    • Uoååpo

      Ap. nutipää, Seksiasiat seksipalstalle.

    • rosestar

      minä hyppisin spermaliuksessa jos sitä tulisi enemmän kuin sylkäisy, vauvat on niin ihanii.
      nainenhan ite päättää yhtyykö sitä( ihan sammailla ja kehenkä), että ei kannata unohtaa omaakin vastuuta ja syysätä muiden syyksi. Jos olisit selibaatissa, niin vahinkoo ei kävis ja jos on vaikeata koskea miehen penikseen varmistaakseen sen.
      ja ei se mies päätä oletko hänen kanssa tai toisen kanssa.
      vastuu on molempien.

      voi kun mies on niin ihana ja lupasi taas ailahtelevasti tänään 5 lisää lasta.

    • tottamaar

      hyvä aloitus, miehet on niin velmuja ettei ne koskaan myönnä mitään
      varatut miehet on kauhuissaan siemenistä niin että uskoo että ne jopa kävelee, ryntäävät vessaan heti desinfioimaan naisen ja itsensä, siittiöilläkun on komea häntä!

    • Kiskisu

      Sanoisin ennemmin, että seksi ilman sperman toimituslauseketta DAP on naisen hyväksikäyttöä.

    • yhdyntä ilman naista on tylsää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe