Rumat ei saa suhteita. Sinkkuuteen on vain yksi syy ja se on se että on ruma jos ei saa kumppania. Eihän rumaan haluta tutustua edes joten ei ole millä pelata koska luonne olisi varmaan ainoa rumiluksen mahdollisuus tutustua toisiin. Varsinkin miehellä on huonot mahdollisuudet saada naista jos on ruma.
Vain kauniit ja komeatr seurustelee
18
234
Vastaukset
- 14+17
Ja sitten kun siinä on vielä sekin puoli että rumakin mies tarvitsee viehättävän naisen. Oma ruma ulkonäkö ei lisää kykyä nähdä rumat naiset viehättävämpänä. Harmi ettei ihmisen geeneissä ole sellaista ruman ihmisen viehättymistä muista rumista-ominaisuutta.
- Joillain on
No Prismassa kun käy ostoksilla, niin näyttää joillain olevan sellanen geeni, kun yhdessä ovat Nissan Qashqai-lippis-juntti-läski-rumilukset rumine lapsineen... se on sellainen kyky tyytyä vähään.
Vähän niinkuin että kelpaa aina halvin kalja kaupasta (Karjala, Olvi jne.) vs. ne, joiden on aina pakko saada jotain kallista erikoisolutta (4-5 e pullo) tai ovat sitten ilman... - yks ruma mies
Kyllä usein rumille riittää tavalline nainen mutta ei tavis naiset halua rumaa miestä edes.
- Anonyymi
yks ruma mies kirjoitti:
Kyllä usein rumille riittää tavalline nainen mutta ei tavis naiset halua rumaa miestä edes.
Kun kerta pitäisi pariutua tasonsa mukaan, niin miksi tavalliselle ruma? Eikö ruman kuulu huolia ruma?
- Anonyymi
Tämähän kuulostaa siltä, kuin ihmiset olisivat pelkkiä biojätepusseja, joita vertaillaan ulkonäön perusteella kuin tomaattirasioita. Mutta ei me eletä mainosmaailmassa. Ihmiset ei rakastu pakkaukseen, vaan siihen mitä sen sisältä löytyy – huumoriin, aitouteen, lämpöön, yhteyteen.
Jos ajattelee, että "olen ruma eikä edes rumat huoli", niin ongelma ei ole geenit, vaan peili pään sisällä. Se kuvastaa enemmän omaa epätoivoa kuin todellisuutta.
- gkdflsd
Oikein. Ei tänne Suomeen lisää rumia ihmisiä tarvita.
- juupas
Sanoisin, että seurustelu on suulaudesta kiinni. Kovimmat kälättäjät elävät aina suhteessa. Kun yhden jutun saa lopeteltua, on uusi jo alkanut. Tämä pätee sekä miehiin että varsinkin naisiin. Hiljaisia naisia ei kukaan oikein edes huomaa.
- Kiskisu
Rumat ne vasta saakin suhteita ja lisääntyy jatkuvasti, siellä ne nytkin kerää Prisman megakärryihin ruokatarpeita onnellisen tietämättöminä sun näkemyksestä.
- Anonyymi
Aika totta varsinkin miehillä koska ketään ei tee first move miehille. Ja jos rumat miehet yrittää first move tai tutustuu nii heti rejectataan jos on vaikka naamasta ruva
- Anonyymi
Siksipä miehen pitää tehdä joka kompensoi rumuutta. Esim tuo koulupuukotus. Kun miehellä on murhaajan maine, rumuus muuttuu kauneudelle ja naisia riittää.
- Anonyymi
Naiset eivät yleisesti tykkää rikollisista. Ehkä pieni osa heistä,. Ne joilla on mielenterveysongelmia ja joilla on ollut muuten kova elämä ja tuttavapiirit hämärät.
Mitä nyt kukin ajattelisi seurustelusuhteesta jonkun kanssa, joka puukottanut toisen ihmisen hengiltä? Itse ainakin kavahtaisin ja kiertäisin kaukaa.
Rikolliset ovat monesti psykopaatteja ja luonnevikaisia, joille ei tuota mitään ongelmaa puhua mustaa valkoiseksi.
Sinun lievä ongelmasi on, ettet osaa puhua naisille, vaikka et edes valehtelemaan joutuisi. Rumuus ei ole suurikaan ongelma miehillä.- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa.
- Anonyymi
Sen verran täältä sivusta,
että jos on betonikärrärin ulkomuoto ja jyräkuskin aivot, niin normipuoliso voi olla pitemmässä puussa löytää!
Pätee molempiin sukupuoliin.
Mies 65 - Anonyymi
Oman kokemukseni mukaan pikemmin päinvastoin. Rumat ja keskinkertaiset pariutuvat kyllä, mutta komeat ja varsinkaan kauniit eivät. Hyvännäköiseen ei luoteta.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä.
- Anonyymi
ei pidä paikkaansa meikä on komea mutta se vaan kun on liian komea niin kääntyy vastaan kun naiset ei usko että he kelpaisisivat
- Anonyymi
Ah, klassinen “olen liian komea, se pelottaa naiset pois” syndrooma! Mutta joskus itsevarmuus voi oikeasti tulkintana mennä ylimielisyyden tai saavuttamattomuuden puolelle. Ja se voi säikäyttää tai tehdä ihmisistä epävarmoja.
Ehkä se kertoo myös siitä, että sinä kaipaisit kumppaniksi jotain syvempää kuin ulkokuoren arvioijaa? Ehkä just se oikea ei hätkähdä komeutta, vaan kiinnostuu siitä, mitä sielussa liikkuu.
- Anonyymi
Miettinyt kun on se barihku niin sopisiko kumppaniksi hotitku.
-BarHostel-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797